Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Strezi #41692 üzenetére

    Koszonom a megerositest, pont erre gondoltam. Es akkor beir valaki 10.000 megtett km utan, hogy az autora nem kell kolteni, sot, termeli a penzt. ;]

    Azt kell megerteni, hogy a BMW eleterzes nincs ingyen. Sokat kapsz, de Neked is aldoznod kell azon a bizonyos oltaron, kulonben kihasznal es romba dont.

    Skimaster: A 3er coupe ugyan az, mint az X3, csak az X3 semmiresejo. :P Rizikos is volt az E92, hiaba koltottem ra, csereltem rajta mindent, amit Ezredes mondott. El is adtam, csak tul keson. A fel millas szervizt megsporolhattam volna. DPF utana meg is adta magat az uj tulajnal, a kovetkezo a valto lett volna, ha ossze nem tori.
    A mostani F10 -ben meg nincs annyi riziko, mint egy 10+ eves, 200.000+ km -et futott peldanyban. De van benne, es ahogy idosodik, egy penztemeto lesz, ezert is adok tul rajta, mielott eleri a kritikus futast, amikor mindent cserelni kellene.

    Inkabb olvasd el az alabbi hsz -t, es szamolj. Majd amikor a turbo, a valto, az injektor, EGR huto es meg ki tudja mi bizbasz mond egy fuck off -ot, akkor megtudod.

    Megint szemelyeskedsz.... Nem baj, ilyen amikor kapalozik az ember.

    mod: "Hét hónap alatt mentem 10 ezret" En meg 4 het alatt. EGR es a komplett elso fek banta.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák