Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz SocketA #26239 üzenetére

    Megsugom, a nagyobb diesel autok mar kapasbol csak automataval jonnek, mert a manual az elso padlogaznal lehet szetesne a nyomatektol. Ha valtogatni akarsz, ott a kormanyvalto lehetoseg, annak boven elegnek kell lennie, hogy meglegyen a sportos feeling.

    Ezt a diesel auto, egyenlo millios szervizkiadas dolgot nem ertem meg mindig. 2 eve van autom, es diesel. De meg nem kellett szervizbe mennem, mert megallt a turbo, vagy eldugult a DPF. Szoval nem tudom.... Meg hogy nem birja, ha kergetik. En kozel 600km-en keresztul inkabb 200 folott(de gyakran 240 korul) mentem vele folyamat. 10,2 lett az atlaga annak a szakasznak. Igaz, vesztettem egy percet, mert a kutnal alltam 1.5 percet, vartam mig lehulnek a turbok. Szerintem ez nem akkora aldozat, es nem olyan dolog, amire nem lehet odafigyelni. Egyebkent szerintem meg nem ultel rendes diesel autoban. Meg egy 20D is meglepne, siman lelepne a 20i-t, es a csoka meg csak uveghangon sem porgetne. Hallottal mar arrol, hogy nyomatekbol autozas? Erezted mar azt, hogy 2000 fordulaton lepadlozva a belso szerveid elmaradnak, es nemtudsz az ulesbol eloredolni? Kotve hiszem. Soha nem fogsz ilyet erezni egy szivo benzinesben. Pedig valszeg 5000RPM folott az is megy mar azonos motormeretet nezve, csak ott nem hirtelen jon meg az ero, hanem egyenletesen. Ezt hivjak rugalmassagnak.
    Szoval a dieselnek a masik elonye azon tul, hogy sokkal gazdasagosabb, hogy sokkal nagyobb elvezet egy dieselt kergetni. En sem tudtam, de megtertem.

    Egyebkent rosszul tudod. Van M-es BMW, lasd M550D. :)

    Ettol fuggetlenul ha rajtam mulik, es birom majd fizetni a tobbletfogyasztas koltseget, en is benzinest fogok venni. De csakis turbost, szivoba soha tobbet nem ulnek vissza. Egy szenvedes volt vezetni nyaron a regi 28i-met. Mint egy lusta tehen, olyan volt. Pedig anno gyorsnak tunt...

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák