Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Tálydi #13296 üzenetére

    Szóval német/amerikai. Ez pont a Ford. ;) Mi a bajom a DTi-vel? Hát, a Ford mikor megalkotta 2001-ben a TDCi-t, új korszak kezdődött. És azóta is élen járnak a diesel technológia fejlesztésében ebben a kategóriában. A DTi és a hasonló katos motorok már nem versenyképesek.

    mod: hiába, itthon nem látni Insigniát.

    Gyok2: A C Vectra sem tudta felvenni a versenyt eladások tekintetében a vetélytársakkal, és az Insignia sem képes erre. Ezért volt a névváltás, hogy kilépjenek eme szürkeségből. De nem igazán sikerült, legalábbis itthon nem.
    Nagybátyámnak Vectra C-je van, 2.2-es. Nekünk a családi, majd a céges autónk lett egy Mondeo MK3 2.0. A Mondeo -ban van 376k km, a Vectrában 170k. Ég és föld a két autó minden tekintetben. Menetteljesítmény, fogyasztás, kényelem(Vectra-nál kényelmetlenebbet nehéz elképzelni, borzalmas) Ráadásul a Vectrával ennyi km alatt is mindig volt valami, míg a Mondeo -val még mindig nincs semmi probléma a kötelező szervizen kívül. Vectra egyetlen előnye, hogy jó a hangszigetelése, sajnos azt a Mondeo -nál elrontották, nem is kicsit.
    De pl. kanyarokban egy ilyen Opel halott, én féltem benne, annyira pocsék a futóműve.
    Na de, no off.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák