-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13650 üzenetére
az a baj annyit már nem ér az egész vas. .és pesten alig van ilyen.meg ebbe a gány hidegbe tudom sokkal rosszabb értékek lennének mindenhol.ezért akaroma tavaszt megvárni"reális kép" jöjjön le.
az a gondom ha kicseréltetem az egész moci hibás részeit és utána is ennyit fog enni kb rommá rugdosom a kocsit.totál értelmetlen rákölteni haver.jel alapján jo a lambda meg a légtömegmérő is.de sokak szerint az hogy mükődik és megy akocsi nem jelenti azt "jól" is mükődik.megfelelően.erre max eg ymásikkal való hosszabb probaut vezetne eredményre.de nem szeretnék e36 alkatrészshop.ot a lakásomból.
Gebriel>>ez egy gyönyörű verda már vagy 3x néztem .még a csajom si elfogadná neki a bordó a gyengéje.na tán még jobb fej lehetnék ugy.
de ez hibátlan állapotban is garantált 12.ELEGEM VAN MÁR A KURVA DRÁGA BENZINBŐL.
isten igazából lassan lexarom hogy bmw, honda, akármi csak ne legyne mindig baja és ne egyen sokat. 6 liter!!![ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tomics
addikt
válasz dragonfx #13653 üzenetére
Ócskábbat nem találtál, amit esetleg teljesen kivontak a forgalomból?
Donorautónak jókHa átviszsgálásra sajnálod a pénzt akkor csak rosszabb lesz az a kocsi alattad...a végén még bagóért sem tudod eladni.
Az a baj a benzin csak drágább lesz, a magyar utak meg egyre szarabbak...nem érdemes ide egy bmw-t venni
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
Hehe, jön a 3 henger. Biztosan eszik vagy 4l -t százon...
Dragon, benyából nekem is kezd elegem lenni, ez csak a kezdet... Innentől kezdve csak magasabb lesz. Még jó, hogy 2 éve a kis szőke egyfolytában arról ugatott, hogy kötelesség lenne megállítani a benzinár növekedést. Most meg csak hápog, és magyarázkodik, persze cinikus módon.
Szerintem nem veszítesz semmit, ha megnézeted az autód. Csak egy teljeskörű diag lenne, legalább tudnád, mi a gond. Egy délelőtt alatt talán végeznének is. Aztán ha drága mulatság, akkor maximum így hagyod. Megpróbálsz megszabadulni az autótól, közben még elhasználod. Utána kis ráfordítással meg veszel egy másikat, és lehet tényleg nem BMW-t kellene.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dízelracer
senior tag
válasz Tálydi #13657 üzenetére
Valószínűleg a szigorodó károsanyag kibocsájtási normák miatt kellet ezt meglépniük. Ha teli vannak nagy ccm-s erős és ebből adódóan környezetszennyező motorokkal kellett valami a mérleg másik nyelvére is ami relatív környezetkímélő. Fent kell tartani az "egyensúlyt". Minden autómárka ezzel trükközik. A Mini meg ugyanúgy nem BMW ahogy a Skoda sem VW. Azért 150dízel lóerő és mellé a bőven 300Nm+ nyomaték nem kevés egy akkora bódéban. Szerintem nem lesz az rossz.
-
Tálydi
senior tag
válasz dízelracer #13658 üzenetére
"Értem én, csak leszarom"
Tudom,hogy kell ez a károsanyag kibocsájtási cucc,mert lehúzzák eléggé a gyárakat ha nem teljesítik, de akkor inkább menjenek el az Active Hybrid irány felé szvsz (bár pont én nem fogom ezt nekik megszabni ).
Jó,hogy 150le, de 3henger dízel(1,5L 150Le 3henger dízel? Ilyet is csak a BMW tud ), hát gyönyörűen fog járni szvsz, meg azért a 6henger gyönyörűen szól, ezért hüzom fel magam igazából, azt a hangot mindegyik BMW-hez adni kellene, nekem ettől BMW a BMW, na meg attól, hogy hátul hajt(ottak )
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13659 üzenetére
Nekem a hátsó hajtás, és a sportosság miatt, amibe integrálva van a minőség és a kényelem. A BMW nem csak sor 6, hanem V8 is. Régebben még a 30i is V8 volt, pont a környezetkímélés miatt faragnak ebből. Szerintem nem lesz olyan rossz ez a diesel, nagyon erős motor, soros elrendezéssel. Mehet mint a vadállat, közben alig fogyaszt. Mai világban egyre inkább a gazdaságosságra tolódik a mérleg, sok új vevőt hozhat a BMW-nek ez a stratégia. Mondjuk remélem az 5-ös szintlépését nem követi a 3-as, mert az akkor itt is drágulásba futna.
Azon filózok, hogy akkor ez most dupla turbo -s lesz? Csak mert a lóerő és a nyomaték sem gyenge.Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #13660 üzenetére
De biztos, hogy felsőbb kategóriás lesz a köv. hármas mint a mostani. Az egyest hozzák majd fel hármas szintre szép lassan szvsz.
Én hogy őszinte legyek, nem bánom. Nem kell minden nagyfejű kuglis parasztnak BMW -vel járnia... kis túlzással több bömöst látok az utakon mint suzukit. -
MPowerPH
félisten
Az, hogy sokan veszek BMW-t, az a BMW-nek jó. Ez volt a cél, ők a profitot nézik, nem azt, hogy ki veszi az autóikat. A 1-es BMW a WV Golf kat. riválisa volt eddig. Szerintem ezen nem akarnak változtatni, különben itt lenne egy rés. A 3-as BMW -t igazából nem tudom hova tenni. Audi A4, Mercedes C, Lexus IS -el egy kategória. De pl. a középkategória legsikeresebb modelljeihez nem tudom hogy viszonyítani.(Mondeo, Passat, SuperB vagy az Accord)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Tomics #13654 üzenetére
a km miatt linkeltem be őket.
igen ezzel tisztában vagyok régóta.ez van.ennyire futja ebben az országban a jelenlegi keresetemből.
hát nem.ez így van.itt nem német(bmw hazai) viszonyok vannak.alapból autot nem érdemes venni.csak angyrészt hitelre veszik az emberek ott alapból lehuzzák sokkal.nézem vadiuj értelmes technikával kinézettel erővel rendelkező kocsik is 8-9et elesznek.kivéve ha dízel.a mondeo.t és a super.t veri a 3as a bmw. az accordot mega passatot tán az ára miatt nem.
Hát ez az örült környezttudatosság miatt faragják mindenhola dolgokat.bmw001>>utoljára tavaly előtt nyáron akkor 185 volt.mint írtam 1x volt 200 is.ergo tuti a tengely kopottsága miatt nem löki ki addig.ez ugy néz ki most megoldodik.ennyivel még tartozok neki 8év tulajdonlás után.adok egy esély a tengelycserének.ha ez után se lesz jobb, erősebb.akkor mennie kell.pláne tekintve a benyaár emelkedést.vagy max télen lerakom.ennyi. .99%osan.tényleg nem bmw.t kéne ez az igazság.de én ezt szeretem más nem kell.max veszek 300é egy másikat amit megint elhajtogatok valameddig.felmerült az e30 is csak a szervohiány miatt kiesik.és akkor még itt van az is én nem is megyek vele folyamatosna napi szinten...áhhh ahhoz nagyn brutál sok pénz kéne.durva hogy a gyakorlati átlagot ismerösi körben megkeresme mégsem tok egy 17 éves autot fenntartani.
a benyaárát ja az államnak kéne belimitálnia.vagyis kellett volna amikor elkezdett angyon megugrani.olyan 280 környékén.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13663 üzenetére
Pont a V10 nem volt jellemző. Abból csak 1 motor van, és az is az F1-nek köszönhető, azon technikai megoldásokat használták fel a megépítésére. Ugye akkor még az F1-ben is V10 volt.
V12 az az abszolút presztízs, az régen is volt, és most is van. Ált. egyféle V12-es volt, és inkább csak a 7-eshez volt rendelhető. E60-nál fordult elő először, hogy az 5-ös is megkapta, ugye 550i. Ez csak presztízs motor, csúcsgyártóknál követelmény. A BMW V8 és sor 6-ra volt specializálva mindig, elég széles volt a motorskála is ezekkel. De így van ez a konkurens Audi és a Mercedes -sel is.
Dragon, a Mondeo vezeti a középkategóriát. Accord sehol nincs, Passat is elbújhat. Amiket felsoroltam, mind egy áron vannak egyébként. 5 millától kaphatók.
A 280 az sajnos kevés. A környező európai országokhoz kellene igazodni, persze nem Ukrajnához. Ott kicsit más ezen erőforrások értéke. Egyébként a sokat szidottak egyszer megcsinálták, mikor ÁFA -t csökkentettek. Mikor megjött a válság, ezt visszaállították. Most, hogy lassan elvonul, megint meg kellene csinálni. Nálunk a legmagasabbak az adók a benzinre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #13664 üzenetére
Ennyiért a büdös életbe nem kapsz vállalható BMW-t... mikor anno megvette tőlem a srác az 520-som, mondta, hogy nagyon sokat megnézett és mindegyik hulladék. Volt olyan, hogy képen patent volt, mikor elmentek megnézni nem is indult az autó. És ez nem a 300 ezres kategória hanem a 700-as.
Felejtsd el a BMW-t, a mostanival is csak szopsz. Majd ha megengedheted magadnak, hogy vegyél egy 5-6 év körülit, akkor érdemes lesz elgondolkodni rajta, persze akkor meg már van más is ami sokkal jobban megéri mert fiatalabb, jobban felszerelt, erősebb... itthon egyszerűen horror áron vannak a BMW-k ráadásul szét is vannak barmolva. -
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13666 üzenetére
Nem igaz. Egyféle V12 volt. E32 -nél jött be egy 5l -es, majd E38-nál volt egy 5.4l -es, majd E66-nál volt egy 6l-es V12-es. És a legújabb 7-esben is ugyan ez a motor van, mint amit az E66 kapott, nem fejlesztették tovább. Szóval korszakonként volt 1db V12.
Egy kivétel volt, az pedig az E31 -es CSi verzió, ami egy gyárilag tuningolt erőforrás, ami más kódot is kapott. Az 5.4 -esbő fejlesztették ki, 5.6l -es lett. De ez ugye limitált példányban készült, csak az E31-hez.Ezek mellett volt tömérdek sor 6 és V8.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #13668 üzenetére
Én meg hülyén írtam le... S70 volt, nem S73, tehát az 5l-esből született.
Igen, értem. De most a BMW politikájáról beszéltünk, a motorfejlesztési irányról. Azért írtam, hogy a V12 csak presztízs motor. A sor 3-at biztosan nem annak szánják. Isten tudja milyen lesz, kíváncsi vagyok. Lehet megkajolja a riválisok V4-eseit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
tulajdonképpen igazad van. leírtam elözőbe leírtam mér van még meg.mert hozzászoktam.szeretem.és szeretném jo legyne mégha nem is éri meg.csak lassan halad a dolog pénzszüke miatt.5-6 éves bmw.t sosem akarok.sőt 5-6 éves autot sem.semmilyet.mert az még uj.méregdrága minden hozzá.és lopják is rendesne őket.ja és a vételár is drága.ezeket mind belevéve inkább a 2x ennyi idős esélyes.
hát akkor lehet az enyémet fel kéne árazni.ennyi. az enyém indul megy.a motron tul a karosszériával kell foglalkozni és kész. (géptető fény, bal sárvédő csere+fény.+2küszöb esztétikai javítása)máshol max kis rozsda folt van az eltüntethető.
tény szét vannak.nemrég vett egy srác 900é 320i.t és kb mindne hétvégén csinálni kell valami aproságot.aki meg cserélt mocit 18is.re 1.6iről kb 300nál tart és mindig nem patent.és egyáltalán nem igaz az hogy egy jo e36 1.2-1.5.aki ennyit ad érte az egy fax.szerintme eza fentebbi bordó fain.és bubu is ennyi volt és jó auto.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #13674 üzenetére
"a motron tul a karosszériával kell foglalkozni és kész. (géptető fény, bal sárvédő csere+fény.+2küszöb esztétikai javítása)máshol max kis rozsda folt van az eltüntethető."
És ki az a barom, aki megvesz egy 20 év körüli autót 3-4-500 ezerért és még ezeket elkezdi rajta megcsináltatni?
Hozzáteszem egy e36 316i -ről beszélünk...[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #13675 üzenetére
Nem. Azért mert nem láttak jövőt az F1-ben. A nagyobb gyártók azért vesznek részt a királykategóriában, hogy ezzel is úgy mond reklámozzák magukat a világ minden táján. Ezért is volt fontos, hogy az USA-ban is legyen újra nagydíj, és Kínában is, ami óriási piac.
A BMW úgy látta, hogy csökken az F1 reklámértéke, és a helyszínek alakulása sem hatott kedvezően, mivel pl. pont az egyik legnagyobb piac esett ki a naptárból, az USA. A Toyota sem pénzügyi gond miatt szállt ki, hanem a marketing miatt. Egyszerűen az F1 már nem az az F1, mint 10 éve. Nem éri meg ott lenni. Ha így folytatódik, a Mercedes is ki fog szállni pár éven belül, még 2 év van hátra a programjukból, nem biztos, hogy megújítják, és lehet, hogy csak motorszállítóként maradnak. És ha a szabályok így alakulnak, nem kizárt, hogy más gyártó is távozik. Helyettük jön a szutyok VW, és a többi szürke márka.A WTCC-ből is azért vonultak ki, mert a szabályok a diesel autóknak kedveztek, és e helyett inkább belépnek a DTM-be, amibe már eddig is illett volna szerepelniük.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
nem barom.te nem.de sokan mások akik nálunk fiatalabbak igen.saját erőből otthon ugy joval olcsóbb.
és ezt a témát hagyjuk mert megint csak fika meg flame lesz.az hogy kinek emnnyiért mikor adom el az én dolgom.az hogy te áron alul adtad el mert gyorsan kellett a pénz a te dolgod.
a moci meg lesz jo 100ból.
a többi amit felsoroltam kb még egy 100.te miről beszélsz olyna hatalmas költségekről?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dízelracer
senior tag
válasz MPowerPH #13677 üzenetére
Szerintem ez csak marketinges duma. Anno a Toyota is hasonló rizsát lökött meg azt, hogy azért hagyják ott az F1-et mert ezentúl más autósport szakágakra koncentrálnak. Abból sem lett semmi. Mint ahogy abból sem mikor újoncként hatalmas csinnadrattával beharangozták, hogy xy év múlva ők lesznek világbajnokok, számolatlanul ölték bele pénzt az eredmények meg csak nem jöttek. A vezetőség meg gondolom meghozta a döntést, hogy egyrészről nem dobálják ki tovább a pénzt az ablakon, másrészről a világ akkori legnagyobb autógyártója a többieknél jóval magasabb költségvetés ellenére is éveken át csak a középmezőnyben vergődik. Nagyon rossz reklám. Nem engedhet meg magának ekkora blamázst a Toyota, ezt belátták és inkább kivonultak. Egyetlen igazán jó évük nem volt az F1-ben. Persze utólag ők is magyarázták a bizonyítványukat de egyszerűen csak nem tudtak labdába rúgni. Ha meg jön a többi szutyok márka, akkor jön. Én személy szerint örülök neki. Csak jót tesz az F1-nek a vérfrissítés.
A Mitsubishi sem véletlenül hagyta abba a Dakar-t. Éveken át folyamatosan ott voltak a dobogón és nem csak a Dakaron tereprali vb-n is. Dakart a fél világ nézte/nézi azt nem lehet mondani, hogy ne lenne reklám értéke a dolognak. A mitsu relatív kisebb autógyártók közé tartozik. Egyszerűen nem engedhette meg magának a további szereplést, túl sokba volt. Vagy ott a Seat: "Már nincs mit elérnie a Túraautó világbajnokságban a SEAT-nak, ezért kivonul a sportból a gyári csapat - tudatta közleményében a spanyol márka" Uram isten ekkora faszságot... Csak nem a tudták a gazdasági válság kellős közepén az anyavállalatot pumpolni, saját erőből meg nem ment volna a dolog. Ennyi. Hiszen ki az az elcseszett idióta aki akkor hagy abba valamit amikor a legjobban szalad a szekér?Az F1-nek mindig is óriási reklám értéke volt és lesz is. A turbó motorok újbóli bevezetésével a BMW talán megélhetné a második F1-es aranykorát de hát ugye, senkinek sem kötelező az F1-ben szerepelni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #13680 üzenetére
"Az F1-nek mindig is óriási reklám értéke volt és lesz is. A turbó motorok újbóli bevezetésével a BMW talán megélhetné a második F1-es aranykorát de hát ugye, senkinek sem kötelező az F1-ben szerepelni."
Most erre reagálok először. A sok b@rom a 2. turbo korszaknak hangoztatja a mostani helyzete. Akkoriban 1300-1400Le -s motorok voltak edzésekre, versenyekre 1000Le körül. Akkor még lóerőháború volt. Most mi van? Korlátozás korlátozás hátán. Az F1 folyamatosan süllyed, lásd a 3 lúzer csapat létét. Kíváncsi vagyok, hogy az F1 legpatinásabb csapata, a Ferrari meddig fogja ezt bírni. Náluk már régóta telik a pohár. Ha ők kilépnek, és végre alakítanának egy rivális sorozatot, az F1 -et nyugodtan lehetne temetni.
És mondhatsz akármit, a BMW kilépése részben annak köszönhető, hogy az USA -ban az embereket nem érdekli az F1, ezért nincs ott futam sem. Ez marketing, a DTM viszont presztízs lesz.Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
Nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem semély szerint bejön. Nem kicsit.
Ízig vérig BMW hiába 23 éves még mindig kinééz valahogy és van stilusa.Ebbe botlottam még bele. Szívesen szintén és most még annyira nem is zavarna hogy nem sor6.
Érdemes lenne megnézni... ? Ha csak a klasztnival van rogond azt olcsóün tudom javíttatni.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #13683 üzenetére
Gázzal is tuti megiszik vagy 15+ -t de azt még mindig el lehet viselni.....a benzinhez képest.
V6-os Mondejóra mondták hogy nem szeresse a gázt mert nem lehet megfelően hűteni a hátsó hengereket... itt meg megoldható? Hogy bírják ezek a gépek az LPG-t?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Calogero
addikt
Ha van egy szép BMW-d akkor íme itt van néhány ötlet hogy kell elcsúfítani : [link]
(Figyelem a linken nyugalmat megzavaró képek találhatóak, gyengébb idegrendszerű nézőknek megtekintésüket nem ajánlom
-
MPowerPH
félisten
Ma számolgattam etanollal, most már nagyon időszerű lenne a 100%-os átállás. Az E85 nálunk 262 Ft, a 95-ös 358 Ft. A többletfogyasztás kb. 3l/100km.
Nekem most 8l az átlagom, így 95-ös benzinnel 2864 Ft 100km. Ugyan ez etanollal 2882 Ft 100km -en, 11l-es fogyival számolva. Én ezt akárhogy is nézem, nem látom az előnyét. 30k-ért talán meglenne a beépítés, de ez még 400Ft-s benzinár mellett sem térülne meg.
Mit számolok el? Vagy ez is csak parasztvakítás?Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13696 üzenetére
semmit totál jol számolsz én is számoltam ma egy telitanknyi naftán kb 300ft.ot nyernék és akkor nagyon forintoztam.
benyaszürő csere tuti.valszeg idővel ac is.
és a gumialkatrészeknél ott a félsz meddig bírják.100%osra csinálni xar.mégha azt mondják energikusabb is lesz a kocsi.de ki tudja ameddig meg ugye a többletfogyasztás lehet 10 és 40% közötti is.lutri autoja válogatja.nem arratervezték a szerkezetet ne benyával menjen.sok hosszu utat mész elég necces ugy ki tudja hol fog ugy bekakilni tőle valami.ja és kivi lennék e80tel menne e 250et a 28i.d.bizti van valami furmány hogy normál átlag városi hazsnálatban jobb szerintem.
A 6hengereshez 50e a cumo én ugy tudom."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13697 üzenetére
Két oldal van. Aki azt mondja, hogy az etanoltól energikusabb lesz az autó alacsony fordulaton, és nő a teljesítmény is, így a gyorsulás és a végseb is jobb lesz. A másik tábor annyiban mond mást, hogy magas fordulaton elfogy az erő, így a nyomatékosság az meglesz, de 5000 fölött nem nagyon kell erőltetni, mert úgyse megy.
Mondjuk a benya se jobb, tankoltam, és érzem, hogy vizes a benzin. Frankón kopog a motor, és nem megy az autó. Ezért sajnos köv. alkalommal valami prémium, nem magyar üzemanyagot kell vételeznem.
Don't Tread On Me
-
Tibor_560sec
aktív tag
Üdv
BMW baloldali e65-re való tükröt hol tudok venni a legolcsóbban
Most hiába is írok hogy olcsón vagy drágán keresek ..... egyszerűen nem találok a neten semmitNe játszd el a bizalmad , főleg előttem !™
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban