-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoby36
senior tag
Holnap viszem a jobb első kereket görgőzni.Remélem jó lesz. 2 helyen van a belső peremen sérülés.Szép magyar utak.
[ Szerkesztve ]
A logikában semmi sem véletlen!
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Gézengúz
addikt
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz Tálydi #14472 üzenetére
még tán van esély rá hogy vanos.amugy szerintem kb ok az ára ha tényleg jó müszakilag.
bmw001>>uj gyári szivattyút vettél vagy bonttotat?.ha utobbi ne csodáld ha uj akkor meg jo nagy cumi kivétel...gari meg 1 év mi??
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #14473 üzenetére
Nekem meg olyanom van, hogy valahol beázok...Ha eső van akkor most már majdnem biztosan valami nem okés..Nehezen indul be...És 1500-ig alig akar felmászni a mutató...Csak akadozva.. Onnantól meg mintha semmi se lett volna... Na ez mi? Másnap beindítva mintha sose lett volna semmi baja.. Mi kap vizet?
-
dragonfx
veterán
válasz Tálydi #14477 üzenetére
megy mint az állat ezt javasolják ebbe a kasztiniba a tudorok.
94/03tól már lehet vanos.de lehet még 95ös és no vanos is.ez változo.gondolom hogy honnan van az auto.bmw001>>az faxa.nem tul bíztató.le tudod gariztatni?
Gézengúz>>csak mosás után??vagy szimpla eső után is??...valszeg a gyujtás ázik vagy az ecu.amint kiszárad tökéletes lesz(a motor melegétől ugye elpárolog a víz).bár ilyen esetben indulnia sem kéne.én a tüzfal környékén néznék szét.
u.i.:ja amugy enyém meg 3 hete áll a szerelőnél.lehet nem is a tőke miatt kopogott.faxa. .kár volt belevágni ebbe a generálba már most látom....amint kész felrakom eladni túlárazva azt ha megy megy, ha marad marad.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Szar felniket vissza kellett mondanom. Kértem róla magas felbontású képeket, és valami borzalom fogadott. Tépem a hajam kifelé.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #14484 üzenetére
Nem írom le még egyszer, leírtam E39.hu -ra, bemásolom. 30k -mba került, mert ment bele új tartály, csövezés, teljes pucolás megint. Friss AF olaj. Meg ugye ebbe benne van a szelepdekni tömítés csere is, ott az anyagköltség volt 12k, ez is benne van a 30k-ba.
"Sziasztok!
Beszámolnék a szervo problémáimról, és annak sikeres megoldásáról. Autóm egy 1999-es 528i, szervotronic-al. 1.5 éve nyaraláson meghalt a szervokormány, szivattyú csere. Németből lett hozzá rendelve gyári, egy vagon pénzért. Az lehalt, pedig történt tartály és csövezés csere, tisztítás, minden. Mégis behalt, 1.5 évet bírt a gyári, ismétlem gyári, nem utángyártott szar! De már nem most romlott el, már előző nyár óta sírok, hogy nem jó a kormány. Nem egyszer voltam megnézetni, de mivel úgy voltunk vele, hogy a szivattyú zsír új, így nem ott lesz a hiba. Teflon alátéttől kezdve, a tököm tudja még min keresztül minden ki lett cserélve. Kormánymű is új, az se lehetett a bűnös. A végén kiderült, mégis az új szivattyú a ludas. Na most, ugye mindenki azt mondta, hogy a 98 utána sor hatok állandó problémája a szivattyú. Én viszont nem akarok évente ezzel foglalkozni, így megkérdeztem a szerelőmet, mit lehet csinálni. Szerencsére a gyári szivattyú garis volt, így az vissza lett küldve, jön majd helyette egy új, de nem hozzám. Megkapja, helyette ingyen és bérmentve cserélje ki az egész rendszert. Azt mondta megoldható, hogy az E39 M5-be való szivattyút építi bele, kisebb átalakításokkal. Ugye a V8 -akkal nincs ilyen probléma. Azért M5, mert volt nála egy, majdnem teljesen új.(szépen eltitkolta, a hét elején nekem csak annyit mondott, hogy ne hozzak bontott sor 6 szivattyút, megoldja) 1 hétig állt az autó, ma vettem át. Hát, megérte. Ilyen még soha nem volt a kormányom!!! Álló helyzetben kis újjal tudom tekerni, menet közben úgy keményedik ahogy illik. A gyári sor 6-ba valóval messze nem volt ilyen vaj puha. Maga a szivattyú sokkal erősebbnek tűnik. Egy álom lett az autó.
A szerelés menetét nem tudom, elég sokáig tartott neki a művelet, de működik. És ha minden igaz, nem lesz már vele több problémám. :franko: "[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #14487 üzenetére
Hát az 140k volt, ha jól emléxem még anno. Egyenesen németből rendelve. Az M5 -ös ingyen volt, természetesen az is tiszta új, egy M5 tulaj meggondolta magát, közben a szivattyú már megjött, így a szerelőn maradt. Az rendelve még drágább, ugye ezt mondanom sem kell. Tulajdonképpen elcseréltem az gariztatott szivattyút az M5-ösre, így ezt kaptam a 140k-mért. Szóval én jól jártam, talán innentől nem lesz vele problémám. Piszkosul erős, nem nyöszörög, ha tekerem. Most csak a tartályra, a csövekre, olajra, szelepdeknire kellett pénzt kiadnom, plusz a szerelési díj, amit alig számolt fel. Főleg hogy át kellett ott pár dolgot alakítani, hogy felmenjen a V8 szivattyú.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #14486 üzenetére
jo tudjuk a biturbos 4karika elver mindent.de ez nem sokáig lesz így
de azért a ferkát letolják rendesen.csunya.mondjuk nem kicsit nyultak hozzá hogy 630 lovas szivo legyena bömi.Gebriel>>na ja csak gyáriba 200k egy ilyne gyári m5 uj felni....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #14495 üzenetére
az eredetit már nem érne meg a te kocsidra rárakni se érték se kor miatt....
uj 4 felni 4 uj rávaló gummával fél millio legalább....sőt....
én is e92 m3 felnit ujat gummával 200k lenne.nem éri meg.17"esbe.ha pöpec 6hengeres lenne talán akkor.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #14496 üzenetére
Ez nem megéri vagy nem éri meg. Hivatalosan az E39-re 17" a legnagyobb gyári méret, kivétel az M5. És azért E39 és E39 között is óriási különbség van. Havernak az 540i-je se ér már kettő millát sem, mégis megvette rá az 550K-s garnitúrát. Az hogy a használt piacon mennyit ér, nem jelent semmit. Járjon csak Suzukival, meg Golf-al az, akinek az tetszik. Akinek ilyen idősebb luxus középkatos autója van, az nem foglalkozik mással. Egy E39 ha rendben van tartva, akkor aranyat ér. Az enyém talán 1.4 milla körül lehet, de teljesen hibátlan, műszakilag kiváló állapotban van. Na, ilyet nem találsz a használt piacon, csak nagyon keveset. És azt hiszem mondhatom bátran, mert az autón minden ki van cserélve, és nem mókolt, meg utángyártott, hanem rendes gyárira. És igen, ez képviseli az értéket. De asszem tudod miről beszélek, az autód rendbe tételére biztosan mondtak egy szép árat, azért keseredtél el. Na most képzeld ezt el E39-nél, nyugodtan szorozhatsz mindent kettővel.
Ha megnézed a BMW találkozót, mennyi szép E39 meg E36 fordul meg ott. Azoknak a 80%-a folyamatosan szervizelt, rendben tartott autó. Volt lent egy régi 750iL biturbo. Annak az értéke bőven 1,5 milla alatt van. A felnik ami rajta voltak gumival megközelítették a 800k-t. Ne a használtautó.hu -ról nézegesd az értéket, mert egy vétel után nagyon csúnya költségekbe szaladhatsz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #14497 üzenetére
hát azért az az 1.4 milla tulárazott eléggé.
a 750il biturbo az kaszájé.ő mindne évbe más fenit rak rá.elég nagy berkekben mozog bmw téren.az a verda bitang sokat ér.
nem sok egy bmw.hez képest az én pénztárcámhoz képest sok.ennyi.sajnos ez az igazság.2-3 éve még más helyzetben voltam.anyagilag stb.azota volt jopár hatalmas változás az életemben családomban.ami sajnos arra késztet lejjebb rakjam a lécet.ez van egyenlőre. .....ha veszek c corsát veszek 400as benyával már nem érdekel a bmw."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #14498 üzenetére
Az ár változó. Ugyan ilyet simán árulnak 80 és 100k-ért is. Mint mondtam, ha styling 65-öt akarsz az autódra, akkor csak a Replica marad, mert gyárilag nincs hozzá, csak über zoll méretben. Egyébként nem ok, E46-ra van csinálva, tehát nálam nem játszik. Keresek tovább.
dragonfx: Nagyon mást már nem lehet kicserélni az autón, minden új benne. Magyar ember az ilyet nem értékeli, az már más kérdés. Nálam az értéke kb. itt jár, nézve, hogy milyen állapotú E39-ek vannak felrakva, és mennyiért. A többségre minimum fél millát azonnal rá kell költeni, és 1.2 millát kérnek érte. Tehát még keveset is mondtam. Én meg tudom, hogy az autóm honnan van, mi történt vele a 7 év alatt amíg nem volt nálam. A km is reális benne. Na, ezek azok, amiért az autó értékét nem jó hasznaltauto szerint könyvelni. Már el sem akarom adni, ezek után nagy badarság lenne. A sok vaksi úgyse fizetné meg azt, amit az autóra költöttem 3 év alatt. E39.hu -n egy srác megígérte, hogy kicsit átprogramozza a gépet. Ha 6000-es körüli fordulatszámcsúcson sikerülne kihozni belőle olyan 220 lovat, és mellé 340NM-t, akkor meg tényleg szuper lenne. Sajnos most túl alacsony a lóerőcsúcs, ami a végsebbre rossz hatással van.
Don't Tread On Me