Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11436 üzenetére
az még nem is sok.egy turbó alapból 300-400k nem?meg a másik nagy alkatrész cseréje 2x....
hát tényleg igaz a dízel sokkal érzékenyebb pláne turbo biturbó jajajjj...
vigyázni kell rá sé akkor nem elsz baja.mielőtt mész 10 percig menj nyugiba meg megállásnál ahgyd lehülni.d ekérdem én ezt mai rhanó világba ki tartja be???
ezért hullanak annyira a dízelek....a gyár valszeg megmondja így hazsnáld de szokásoi szerint a user 95%a lexarja ezt ennyi.innentől nem csoda ha a gyár nem cseréli gariba csak anyg hajcihő után.
ezért nem kéne turbós pláne spicezett dízel turbós.
hallod az 123d.re hogy kellhet vigyázni??mint egy tojásra kb.....pláne alapból huzva van te még jobban meghuzod chippel...áhhh annak 4-5x hibázol azt hello van.irto ézékeny szerkezet lehet.
inkább egy 2.0i.az azért bírja.ok hidegen megfpörgeted nem fog elmenni 300k km.t a motor csak 150et de addig mega user eladja a második 3. szopik vele.ennyi.hát ez arányos alapból.100nál valszeg enyém is kevesebbet eszik mint 130nál folyamatosna pláne mivel kicsi a motor bele ez négyzetesen igaz lehet.megfigyeltem enyémbe 110 felett már erősödika zaj rendesen.90-100nál egész halk ahhoz akorabeli autokhoz képest.
városbanmindne auto pláne ami nagyobb cm3 többet eszik ott huzza le az átlagot pláne kistávra hidegbe hazsnálód mint én.
20d.vel meg lehetetni városba 10et szerintem meg a 30d.vel még többet....pláne ha kicsit fárad valami a sok rugás miatt....
és amíg csak 20ft a különbség a dízel benya közt kérdem én hol éri meg ez a kockázat??jo benyást rugod lehet 15öt megvan....
sőt a 20ft különbség elenyészik ha premium benya avyg dízel megy bele mert azok mind 370-380ak."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest