Új hozzászólás Aktív témák

  • darkipista

    csendes tag

    válasz thyeby #25758 üzenetére

    Na ezen meditálok én is :F A pontos, stabil és tartós 1 fázisú kombigép nehéz dió.Stabil: akkor az áruházi könnyen szállítható alugép kilőve,tartós: a szénkefés motor 230-ról elterjedt de nem egy örök élet.Szerintem ha van rá lé, legjobb valami 300-as öntvény gépet megvenni ,és rakni rá egy 2,2-es 230-as vadi új olasz motort.A legolcsóbb és legtermelékenyebb meg, külön maszek egyengető, vastagoló, hosszlyukfúró célgép akkora,ami éppen elfér,csak itt több villanymotor kell.Viszont ha beüt valami,nem áll meg minden.A motorkérdés is érdekes ,már leégettem egy 1,1-es és 1,5-ös gyári 220-as motort.Azóta lökött nagy 3-4kw-os 380-as motorokat veszek olcsón, és kondival azt használom,macerás de ezek legalább munkára vannak gyártva .A frekiváltó és a 2,2es 400v-os motor kombináció király lehet,már csak a fordulatszám beállíthatóság miatt is ,ilyen motorokat még a piacon is árulnak,nem úniós áron.Csak ott a félsz ,ha lefüstöl az elektronika leáll a műhely.Az egyengetőm az jó,400-as öntvény monstrum,pontosabb mint a kombi defémes .Vastagolóm egy kis 200-as szolnoki gyári gép,pontos csak kicsi.Szereztem egy tuti 300-as tengelyt meg 23-as u vasat ,ebből akarok összerakni egy vastagolót .Egy 230-as motorra rakni az előtolást, meg a késtengelyt lehet nem hosszú életű dolog.Ezért azon spekulállok a tengelynek marad a bevált 3kw-os 400-as ,előtolásnak meg vagy valami 2kw-os szénkefés motort rászerkesztek.Vagy frekiváltó+hajtóműves motor ,és lesz fokozatmentesen változtatható sebességem is ,ami már Griggio ,scm,vagy felderhez illő megoldás :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák