Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
válasz Malibutomi #9551 üzenetére
Ezt már halottam a True audiónál is.
Úgy elterjedt hogy talán 2 játék használta.Pedig akkor még az AMD a 290X-el rendesen pariban volt.
Most kisebb részesedéssel komolyan gondolod hogy komoly támogatást élvez ha kiderül hogy a Maxwell nem hatékony Async-el?Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Ren Hoek
veterán
Főleg, hogy az AOTS-on alapul ez a mese...én azon csodálkoztam eddig, hogy a Maxwell2-t nem ette meg 5-6 FPS-re...
Teljesen egyetértek, ha egy szárnyait bontogató 2-3 pipeline Async konzolportnál bevérezne a Maxwell2, akkor lehet mellkast döngetni, hogy AMD nyerte ezt a kört, de durván. Azt eddig is tudtuk, hogy a Maxwell-nek nem tesz jót a durva async... de ha ez kimerül annyiban, hogy az AOTS nem megy rajta olyan jól, hát üsse kő lenyeljük. Más extrém DX12 játék szerintem kanyarban sincs még, mondjuk egy nagy csatás űr RTS nem ilyen fos grafikával mint az AOTS - amiben mondjuk Maxwell2 megy 5 FPS-t, egy Hawaii meg 60-at. Na egy olyanért cserélnék már.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Max annyi történik hogy AMD lehet picit gyorsabb, vagy ugyanolyan gyors lesz async mellet, mint az nv a soros/driver belső mókolós megoldásával.
nV játék alatt meg nV lesz gyorsabb és ennyi.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
imi123
őstag
Ha tényleg kamuzott az Nvidia az Async shaderrel kapcsolatban akkor ebből nem kis botrány lesz.
Függetlenül attól hogy mekkora teljesítmény pluszt hozna.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Ren Hoek
veterán
Dátumot kapott a Deus Ex: Mankind Divided
2016. február 23Nekem ez lesz a döntő csata DX12-ben. Más DX12 cím ami érdekelne még tervben sincs, úgyhogy everybody calm the fuck down :d
-
válasz Ren Hoek #9558 üzenetére
Ez azért nagyon érdekes, mert a Rise of the Tomb Raider PC verziója 2016 elején, az első negyedévben fog megjelenni, így a Nixxes-nek egyszerre két AAA címet kell elkészíteniük PC-re, ráadásul ugye a Rise of the Tomb Raider DX12 exkluzív lesz. Bővítették a Nixxes csapatát, bírni fogják? Eddig kb. egy évet kaptak egy darab AAA cím elkészítésére, most meg néhány hónap alatt kell összedobniuk két darab AAA címet? Ez gondolom csak úgy lehetséges, hogy a Deus Ex Mankind Divided sem kap DX11 módot.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
Lack of Async Compute on Maxwell Makes AMD GCN Better Prepared for DirectX 12
Várjuk a fejleményeket... Ha ez igaz ezt már nem ússzák meg olyan könnyen mint a 970-et.
(Bár ha még így is kb. ugyanolyan gyorsak mint a Radeonok az megint csak "érdekes"...) -
-
HSM
félisten
Jelenleg úgy fest a dolog (találgatás?), hogy az Async-et tudja, spec pipa, csaképpen akár még lassulhat is tőle, tehát nem egészen azt kapod, amit AMD alatt. Kb. mint ahogy 4GB-os a 970. Ott van azon is a 4GB, a spec pipa.
Szerintem ez semmi amúgy a 970-es dologhoz képest. -
senior tag
válasz #85552128 #9564 üzenetére
Gondolom minél többet használják, annál inkább befolyásolja a sebességet, valahol láttam hogy a konzoloknál 30%-ot is jelenthet a használata
Jelenleg tényleg nem sok jelentősége van, de lehet, hogy a Maxwell alapú kártyák elég hamar elavulttá válnak
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
daveoff
veterán
válasz Atti777 #9570 üzenetére
Amíg ez az egy teszt van, addig csak ebből tudunk kiindulni, nem igaz? Amúgy egyetértek...
(#9571) HSM: Hihető, hogy ez a legnagyobb aggodalmad. Inkább valamiféle önigazolást vársz, majd meglátjuk megkapod-e....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
nagyúr
Le lett írva az elmúlt 24 órában két realisztikus magyarázat is. Nyilván nem tudjuk biztosan, mennyire pontosak, de mindkettő magyarázza a jelenséget, és mindkettő kezelhető programozói oldalról. Igazából elvileg a driver is megfoghatja ezeket az eseteket - afelett is van kontrollja, hogy egy GPC akar-e feladatot adni egy másiknak, és afelett is, hogy compute feladatokat összegereblyézzen egybe, és a következő ciklusban azok menjenek.
De az is lehet, hogy a fejlesztőknek is oda kell figyelni erre - too early to tell.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Yllgrim
őstag
válasz daveoff #9569 üzenetére
Abba bele sem gondolsz hogy egy alfa-s demon beta driverekkel "egyensulyozott" demo-t lattal ahol lehet be sem volt kapcsolva az a funkcio? (meg tobb masik sem)
Majd jonnek a DX12-es jatekok es szepen kiderul minden, addig is kello joerzessel veszem eszre, hogy a piros VGA-k DX11 hez kepest akkor DX12-n ugyanott vannak mint a zoldek kartyai, ami nem rossz, bar gondolom te ezt maskepp latod A Gyorsulas merteke meg biztos elhanyagolhato
Amennyiben bebizonyosodik hogy az NVidia ujra atverte a sajat vasarloit (nem banom hogy eladtam a Ti-t, megha DX11 alatt hasit is) kivancsi leszek milyen ervekkel lesz a helyi brigad altal piedesztara emelve
Nem tudom miert van egy olyan erzesem hogy NV azert tolta ki ilyen gyorsan ezeket a kartyakat hogy a hulye vasarlokat meg egyszer jol megszivassa (lehuzza zsetonnal), ha 2017-ben jonnek csak uj kartyakkal es a kiforrott DX12-Vulkan alatt elhasalnak most akkor 2 evig nem sokan fognak kartyat venni toluk, most elore bezsebeltek a zsetont aztan le vannak szarva a vasarlok. Ez is egy hozza allas vegul is. piacgazdasag
Ami AMD oldalarol a legrosszabb esetben tortenhet ezen tesztek alapjan hogy ugyanugy teljesitenek mint NV, akkor meg kiegyenlitett a piac, de gondolom ez is smafu
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
HSM
félisten
válasz daveoff #9572 üzenetére
Én abban láttam annak a VGA-nak a gyenge pontját. Eléggé nem tudok elképzelni rá normális megoldást DX12 alá 4GB rammal.
Nem várok önigazolást, de tény, hogy semmi kedvem nem lenne az Nv-sektől a savazást hallgatni újabb hónapokig, ha esetleg nem jönnének be, amiket korábban írtam.
-
UnSkilleD
senior tag
válasz huskydog17 #9563 üzenetére
pc tomb raiderben csak dx12 lesz? erről nem is hallottam
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
Laja333
őstag
válasz Yllgrim #9574 üzenetére
Nagyon megkopasztós feelingje van szerintem is. Sikerült is elérniük. Aztán majd kiderül mi volt a céljuk vele. Az is elképzelhető, hogy próbálták még DX12 előtt kivéreztetni az AMD-t. De a nyamvadtja nem talpon maradt? Egyébként ez az async gyengeség NV oldalon már nem új story, régebben is hangoztattuk. Sőt, érvként hoztuk fel. De akkor mindenki le volt ragadva a feature levelnél. Miért csak most lett belőle probléma?
-
-
rocket
nagyúr
Kivancsi leszek mit csinalnak az NV-nel az ARK Survival Evolved DX12 patchhel nehany nap alatt, hogy tompitsak az Oxide fejlesztoje altal leirtakat, biztos nem veletlen toltak el a megjelenest, ami ingyen hetvegehez volt kotve
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A multi-engine kötelező funkció a DX12-ben. Ezért fogadja el rá az MS a szoftveres támogatást. Maga a validátor ki fogja adni a kódvalidálásnál, hogy mely feladatok vannak rossz engine-be töltve. Szóval itt nincs olyan, hogy nem támogatja a program. Maximum nem lesz ra szinkronizálás, de ettől egy adatfeltöltésre ki fogja adni a hibát a validátor, hogy nem a copy engine-ben van a feladat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kamuzott senki. A DX12 specifikációja azt követeli meg, hogy a multi-engine hardveres kezelése szempontjából a hardver képes legyen minimum egy copy, compute és grafikai feladatot egyszerre fogadni. Ennek a feltételnek a Maxwell 2 megfelel. Arra már nincs előírva specifikáció, hogy ezek a feladatok a hardverek belül is futhassanak egyszerre. Következésképpen az is elfogadott implementáció, ami nem hoz gyorsulást minden kódnál. Erre nincs is meg a lehetőség, mert nagy a fejlesztők szerepe. Az NV mindig is annyit mondott, hogy támogatják ezt a képességét, amikor erre irányult a kérdés, azt viszont sosem állították, hogy ennek a használata mindig pozitiv hatással van a sebességre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #9563 üzenetére
Gondolom a Rise of the Tomb Raider olyan fejlesztés lesz, mint a Fable Legends. A PC-s port annyi lesz, hogy az Xbox One kód kap pár sor kiegészítést, és azt tesztelik. Az MS ezért hozza ennyire közel a konzolt és a PC-t szoftveres szempontból, hogy végtelenül egyszerű legyen portolni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
válasz Malibutomi #9551 üzenetére
Nem kell kivenni, eleg ha kikapcsoljak a programban, mint az AOTS-ban is megtettek.
Kivancsi leszek lemerik-e NV kartyakat bekapcsolt async computettal az AOTS-ban, elvileg csak a vendor ID-vel van letiltva, azt meg BIOS buheralassal ki lehet kerulni.
Lesz par szava az NV-nek ahoz, hogy alakuljanak a dolgok PC fronton, mint az elmult 10+ evben is sokszor volt, raadasul akkor az AMD(ATi) 30-50% koruli piaci reszesedessel birt, most meg van ugye 18% az AMD-nek.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AotS-ben csak annyit csináltak, hogy a validátor javaslatait ellenére van egy olyan path, ami minden feladatot a grafikai parancslistába tölt be. Semmi sincs igazából kikapcsolva, csak az NV kérésére írták egy validátoron hibazó szabványos kódot is. Ami azért extra munka. Nyilván puszi a hasukra érte, de a legtöbb fejlesztő a validátorra fog hallgatni. Az mondjuk megint marha jó kérdés, hogy a validátort az MS miért vette át egy az egyben az AMD-től. Tudhatták, hogy az a GCN-hez van igazítva, amikor visszajelez bizonyos problémákat. Honnan a fenéből tudja egy fejlesztő, hogy a validátor javaslata jót tesz-e a többi architektúrának. Még ha rá is jönnek a kiadás előtt, hogy nem, akkor sincs már idő lényeges módosításra. Ezért kedvezőbb a Vulkan, mert ott ugyan az AMD validátora az alap, de a nyílt specifikáció miatt lehet alternatív validátorokat fejleszteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
A DX12 -es PC -s konzolportoknál nem biztos hogy érdekleni fogja a fejlesztőket hogy a piacból kinek hány százaléka van.Ha nem tetszik a játékosnak az adott hardveren a sebesség,majd vált ahogy azt eddig is tette.
De nem hinném hogy Nvidia annyira gázos lenne. És mire jönnek tömegével a DX12 -s címek addigra már jön a Pascal is.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
rocket
nagyúr
Kollock irta az Oxide-tol:
"Personally, I think one could just as easily make the claim that we were biased toward Nvidia as the only 'vendor' specific code is for Nvidia where we had to shutdown async compute. By vendor specific, I mean a case where we look at the Vendor ID and make changes to our rendering path."
#9588: Fogja erdekelni oket, ha valamelyik PC-n erdekelt fel megkeresi a fejlesztoket a PC verziohoz "termektamogatassal".
Az AAA cimek nagyresze tamogatva van, es sokkal tobb az NV altal tamogatott jatek, az meg nem nagy titok, hogy ugy alakitjak a dolgokat ahogy nekik jo.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Laja333
őstag
Mivel a játékfejlesztés nem korlátozódik csak dGPU-ra, így nem is lehet a többi tényező fölött eltekinteni. Szerinted egy játékot az alapján fejlesztenek, hogy kinek milyen VGA-ja van? A konzolosakat hidegen hagyja, hogy 80% NV van. De a PC oldalon is bele kell venni azokat, akinek csak egy APU van a gépében. Árnyaltabb a kép annál, hogy 80-20%.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem te nem olvastad el a DX12 specifikációját. Ezért hiszed, hogy az aszinkron compute kikapcsolható. Ekkor ezt tegyük tisztába. A multi-engine a DX12 alap képessége. A feladatok jellege alapján ezek három motorba tölthetők: copy, compute és grafika. Így kell kötelezően írni egy DX12 alkalmazást. A fences használata, ami nem kötelező, de aki async kódot írt az biztosan használja. Innen az egész async compute csak úgy kapcsolható ki, hogy az eredeti kód mellé kerül egy olyan kód, ami a validátor javaslatai ellenére mindent a grafikai parancslistába tölt. Persze ez lényegében egyenlő a kikapcsolással, de ez nem olyan munka, hogy írnak egy sort a kódba, hogy OFF és kész.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
xxxxxxxxx
tag
Ropogós, friss AMD driver [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...