Új hozzászólás Aktív témák
-
snecy20
veterán
válasz s.bala31 #36298 üzenetére
Meg van az a réteg, aki várt a megjelenéstól számított 1.5 évet hogy vehessen használtpiacról a 160-190k-s ársávból 1080Ti-t, ismerek ilyeneket is, sőt a nyáron én magam is ilyen elv mentén vettem meg az aktuális csúcsot, mert a bolti 300k-s árak elég pofátlannak tűntek. A 200k vagy azalatti ársáv és a 2080Ti nyitó ára között azért elég nagy szakadék tátong.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
VTom
veterán
válasz #59036672 #36302 üzenetére
Szerintem nem csak az nvidia pofátlansága miatt kerül ennyibe, hanem maga a gyártás is jóval többe kerül, mint a 1080Ti esetében.
Ettől függetlenül meg kellene mutatni nekik az irányt, és nem megvenni, hadd rohadjon rájuk az egész Turing generáció.
Aztán hátha kijönnek valami olcsóbb, normális megoldással, amin nem csak a space invaders-szel lehet játszani.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
ÁdiBá
addikt
válasz snecy20 #36301 üzenetére
1080 Strix ROG 225 ezer ft vettem,
1080 Ti Strix ROG 289 ezer ft volt nekem,
2080 Ti DUAL 489 ezer ft.
A 1080 asom kb ha fél évig megvolt, adtam is tovább ahogy jelent meg az új 1080Ti.
Most lényegében a 1080Ti váltottam le a kapható leggyorsabb VGA-ra, ez miatt esett a döntésem 2080Ti-re.
Nézegettem a 2080 - is, de hát...nem sokkal hozott volna többet.ÁdiBá
-
ÁdiBá
addikt
Nem olcsó, igazad van, szerettem volna ezt is megszerezni kipróbálni, játszani vele.
Volt egy beszélgetés a forumon annak idején, hogy melyik barom állat veszi meg idén ennyiért a 2080Ti.
Keldor irta ÁdiBá biztosan, hát most vissza gondolva, tudott valamit.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
-
snecy20
veterán
válasz t72killer #36309 üzenetére
Szerintem amúgy a legnagyobb gond az, hogy az alsó-közép, középkategória is szépen bedrágul.
Az eddig már látott teljesítményt kapjuk meg drágábban - lásd akár 1080/2070 - , ilyenre meg azt hiszem nem nagyon volt példa korábban.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
válasz snecy20 #36310 üzenetére
Igen, sajnos kb az a jelenség, mint ami a winyóknál volt az "árvíz" idején, amit éveken keresztül szívtunk, vagy ugye klasszikus a memóriaárak, érdemesebb volt RAM-ot venni, mint részvényt...
Úgy tűnik, a számtech-ipar fejlődése megakadt, az elmúlt 70évben megszokott folyamatos ár/teljesítmény javulás egyelőre szünetel, remélhetőleg nem szűnik meg.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
ÁdiBá
addikt
válasz #45997568 #36314 üzenetére
Radeont én nem biztos, hogy mernék újból vásárolni annak idjén annyira megszivatott pár játékban a 290X, hol ment hol nem, mint a magyarnépmesék.
Nagyon nagy diferenciákat okozott játékok terén, azt is elég drágán 150 ezer ft körül vásároltam és hát kb ha 2 honapig meg volt.
Most jelenleg ugyan ezt élem meg az RTX sorozattal amit annak idején ez a 290X csinált.
Egy két játékban bedadog, mondom WTF...
A 1080Ti ehhez képest egy atom stabil szoftveres kártya volt.
Ez csinált már olyat hogy a hajam ketté állt.
De ez mind csak driveres gond, sajnos ehhez nem szoktam hozzá a zöldeknél, ennél igényesebbek szoktak lenni.
Látszik a fiúknak, hogy még nekik is nagyon új az RTX, mert a driverei kalap szarok.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sok függ attól ahogy tervezik a drivert. Nagyon fura az a tényező, hogy régen az AMD több csapattal csinálta a havi Catalysteket, majd leálltak vele, mert látták, hogy az NV-nek jobban működik az egycsapatos fejlesztés, na meg ugye hotfixelés volt végig. Erre mit ad isten az NV fogta magát és ráment a Game Ready marketingre, amivel beleálltak a több csapatos tervezésbe, ahogy az AMD csinálta a Catalyst érában, hozta is magával a hotfixelést.
Az egész nagyrészt egy menedzsment szintjén behatárolható kérdés. És úgy néz ki, hogy több csapat párhuzamos fejlesztését, gyártótól függetlenül nehéz optimálisan "összeolvasztani". A marketing más kérdés. Ott ugye régen az AMD verte a mellét a sok WHQL-re, most pedig az NV teszi. Csak hát ugye mennyi minőségvesztést ér meg az évi sok WHQL, na ez az ultimate kérdés. Ha a marketingest kérdezed, akkor valószínűleg azt mondja, hogy sokat, mert ez egy újabb dia, amit el lehet adni. Ha egy rendszerprogramozó véleménye számít, akkor ő azt fogja mondani, hogy nem éri meg a sok WHQL, inkább legyen jól menedzselhető a szoftver tervezése. És kb. ez a két álláspont ütközik a cégeken belül. A teljesítménykényszer miatt pedig előbb-utóbb előnybe kerül az egyik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45997568
törölt tag
Ez nem meres kerdese, online rendeled, masodik ssd-re felrakod a radeonos rendszert es teszteled, ha nem tetszik 14 napon belul visszakuldod.
Most ugy vagyok vele, hogy jo az ami van, ha keves lesz szetnezek ujra.
Amikor kijottek az arak az RTX-ekkel kapcsolatban, akkor mondtam azt hogy ezt en nem tamogatom semmilyen formaban, csereltem, elegedett vagyok, a szoftver most mar baba a par evvel ezelottiekhez kepest.
A hutes boszme nagy, nincsenek ultra igenyeim, azt hozza amit kell, minek koltsek tobbet ra
Mint ahogy emlitettem mas topikokban, 750-800£ a hatar egy VGA-nal, 2 evente. efelett mindegy ki hozza, nem erdekel.
-
ÁdiBá
addikt
válasz #45997568 #36317 üzenetére
Hátésből nem csinálok problémát mert szerintem a viznél otthoni PC-ben nincs jobb hővezető.
1080Ti is rájött gyorsan hogy hiába küzd a 4 radiátor ellen, esélytelen
De amúgy egyetértek veled, nagyon felhiztak ezek a VGA-k hűtés terén, és a vicc az hogy majdnem kevés is.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
-
félisten
válasz proci985 #36319 üzenetére
Ott meg az a probléma, hogy eléggé behatarolt a gyártók köre, akiktől vehetsz VGA-t, hogy megbonthasd a hűtést.
Mondjuk Evga a kedvencem az pont ilyen de radeonoknal nem tudom melyik gyártók ezek, nem ismerem őket.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
válasz proci985 #36319 üzenetére
Emlékeim szerint azzal se volt egy tuningbajnok, kb mint a mostani 2080Ti-k, amiket ha megvizezel, flasheled a BIOS-t 380W-ra, akkor se fognak 10%-nál jobban elhúzni valós teljesítményben egy jobbféle léghűtős, 300W-on futó példánytól. (2000MHz-et kb mindegyik 2080Ti megugorja, 2200-at viszont még nemigen láttam - ilyesmi rémlik a 290X-ek idejéből is, persze más frekikkel).
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz snecy20 #36320 üzenetére
jo, de az majdnem harom evvel kesobb jott ki es semmivel nem gyorsabb. tetejeben en 2015 januarjaban 350euroert vettem az elsot (es 250ert nyar vegen a masodikat), ez jelenleg egy 1060 6GB / 3GB ara igy negy evvel kesobb. ha nem gyorsabb legalabb valami masban legyen jobb.
t72killer: ja, csak gyarilag ledobalta az orajelet adott esetben 20%al is az uber orajelekhez kepest, emiatt is volt foleg a sok problema a mikroakadassal. a vizesblokk ezen segitett.
szoval az uber ment 1000en, ami a gyakorlatban full terhelesnel DX11 alatt adott esetben volt 800-1000gyartotol es hutotol fuggoen (a 290X matrix platinum eseten ez olyan 800 kore / ala is beesett far cry 4 eyefinity alatt), vizzel meg a kartya 1135on meg nem dobalt le es az enyem egy eszmeletlenul melegedo, kozepesen antituning darab.
a vizesblokk magaban kb 15-20% tuningot jelentett nalam es fps mero nelkul is elegge erezheto volt avg ertekeken is, es nem csak azon, hogy a frametime gorbe kisimult a hatasara. mindezt ugy, hogy semmi mas beallitashoz nem nyultam.
mondjuk enyem egy szelsoseges scenario volt az 5760x1080al, de a 2080Tiket is jellemzoen kizarolag 4K@60+ / 3440@120ra veszik. az meg innentol, hogy 1080pben hogy nez ki a frametime nem erdekes.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
HSM
félisten
válasz proci985 #36323 üzenetére
Azért ne mossuk össze a különböző kiadásokat.
A referencia volt meleg, hangos, és cserébe még órajel dobálós is. A legtöbb aftermarket megoldás tuning nélkül azért elbírta a kártyát. Se a Giga Windforce 3-as 290-esem, se utána az Asus 290 DC2, se utána az Asus 290X DC2 nem dobálta az órajelet, némi plusz áramfelvételi limittel és minimálisan feljeb tekert ventilátorokkal.
Nálad a 290X Matrix volt egy rosszul kigondolt konstrukció, ugyanerre az alap csirke DC2 hűtésre csináltak egy durva OC kártyát brutál VRM-el, ami szvsz rendesen és szükségtelenül alá is gyújtott a kártyának.
Ami még határeset volt, ha jól emlékszem, az MSI kártyája. -
Petykemano
veterán
válasz zovifapp111 #36326 üzenetére
Azért durva...
28nm 250W
Hol vagyunk ettől?
28planar->(20planar->)14+finfet!->10finfet->7finfet0.127-um2 ==> 0.027um2
5 generációnyi process fejlődés, 5x kisebb SRAM cellá
4-5 generációnyi architekturális fejlődés.Ehhez képest a 450mm2-es 28nm Hawaiihoz képest a 330mm2 7nm Vega20 épp csak a kétszeres sebességet érheti el ugyanezzel a fogyasztással. És ezt is nagyrészt annak köszönhetően, hogy 1050-ről felment az órajel 1800-ra.
Mintha kissé megállt volna az idő.Emlékszem, talán a Maxwell.megjelenésekor mondta Abu, hogy amikor nincs más mód az előrelépésre, mint az órajel emelése, egy architektúra ott pukkadt ki. Különös, hogy a gcn esetében ez már a második generációnál gyakorlatilag bekövetkezett.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
zovifapp111
aktív tag
válasz Petykemano #36327 üzenetére
És mi jön még... Ez csak egy kis "retró" szösszenet volt a részemről Persze a 290 290x akkor is egy legenda marad Egy újabb 290x vs. 780ti szintű csatára lenne szüksége a népnek.
Alig várom a tavaszi zöldelést!
-
TTomax
nagyúr
válasz #45997568 #36317 üzenetére
Ne haragudj,de ezt már többször leírtad,és nem tudok elsiklani felette.A Vegad előtt egy 1080Tid volt,és azért cserélted le a Vegara,mert az RTX drága lett,és te ezt nem támogatod?Nekem ez valahogy nem áll össze,se ok,se okozat.
Én ugyanígy voltam vele,drágállom az RTXet,és ezért szétnéztem mit is kaphatok olcsón jó áron.Egy 1080 lett 300fontért,igaz használt,de eVGA garis.Nem érzem azt,hogy ezzel az RTXes felfogást támogatnám,mert szerintem aki nem vesz RTXet az nem támogatja...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36327 üzenetére
A GPU-architektúrák ott pukkadnak ki, ha a hardveres szálkezelés már nem tudja etetni a multiprocesszorokat. Az NV és az AMD is ennek a határán van az aktuális dizájnnal, de még van benne egy-két generáció. Főleg úgy, hogy a WinML eléggé megváltoztatja az igényeket. Nem igazán az lesz a lényeg, hogy több teljesítményt építs be a hardverbe, hanem az, hogy az AI-ra tervezett részhardver gyors legyen, illetve a DXR-nek gyakorlatilag a sávszélhiánytól szenved. Ergo mindegy, hogy a mostani AMD és NV dizájnoknak közel a határa, a következő API-k igazából nem az ALU-kra hajtanak, hanem a sávszélre, illetve specializált AI hardverre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
ha tudnád anno hány ilyen kommentet és emberkét láttam az Anti-aliasing bejövetelekor, mert diafilmé varázsolta az akkori legmenőbb kártyákat is,Ti 4200 vért izzadt , negyedelte sokszor az FPS-t csak hogy láthassam hogy is néz ki a gyakorlatban .ma meg már a mobiljátékok között is jelen van és alapbeállítások közé tartozik...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
HSM
félisten
Itt a kulcs, hogy szerintem ez egy elég rossz iránya a képminőség javításának. Még egy gyenge sugárkövetésnek is óriási az erőforrás igénye ahhoz képest, amit adni tud. Szerintem ezeket az árnyalási problémákat meg lehet okosabban is oldani valós idejű grafikához, lényegesen kevesebb erőforrásból, nem olyan lényegesen rosszabb képminőséggel.
Én legalábbis sokkal égetőbb hiányosságokat látok a mai játékok grafikájában, minthogy ilyenekre kellene pazarolni azt a brutális számítási kapacitást, amit megkövetel.
Nekem ez az egész új irány ötletszegénynek, erőltetettnek és izzadtságszagúnak hat.Nekem akkoriban egy 9700-as Radeonom volt, annak nem okozott különösebb hasfájást a 2X-es élsimítás, és nem is került egy használt autó árába, nagyon nem, és évekig elég volt a teljesítménye is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
ma is elég egy 80-100 ezres kártya teljesítménye FHD-n / 60 Hz-re. szinte max grafikán néhány esetben minimális kompromisszumokkal, tehát még csak megrövidítve sincs senki vele túlzottan.beballag az ember és vesz egy RX580-GTX 1060 kártyát és hazaballag.AZ hogy vannak ez fölötti igények is, 4 K -2K 144 Hz--raytracing egyéni problémája mindenkinek, a saját zsebe szerint éljen és támasszon elvárásokat.
Akkoriban is volt a 9700 fölötti kártya, vehettél volna drágábbat is és gyorsabbat is.
Attól, hogy ma létezik egy 2080 TI ami a leggyorsabb kártya jelenleg piacon és 35 % kal kitolta a határt ilyen téren, ezáltal egyfajta presztízs termék szerepét tölti be (- biztos hogy brutális előállítási költsége is van)- mint a Titanium széria, de még van alatta kb 10 kártya ami közül válogathatsz. Mindenki úgy nyilatkozik erről, mintha kötelező lenne most RTX kártyát venni. Nem az.A másik témára visszatéve, - és ezt ne vedd magadra csak úgy általánosságban beszélek- hirtelen mindenki RayTracing szakértő lett Augusztus óta és figyelmen kívül hagyja a készítők nyilatkozatait. RT nem egy ON- OFF effekt lesz, hanem szabályozható és kikapcsolható ficsőr lesz a játékokban.
A készítők nyilatkozták, hogy pár hetük volt beilleszteni ezt az RT effektet a szinte kész játékokbaa bemutatóig. ha egy RT alapoktól lesz beépítve más lesz az egész sebessége és kihasználtsága, optimalizálása.
RT egy nagyon látványos dolog, van értelme szerintem és sokat hozzá fog tenni a valós idejű fizikához, fény -árnyék tükröződés effektekhez -real time.
Ráadásul a tensor magokat nem egyszerű kihasználni, elég speciális számítási képességük van amit nem mindenre lehet kamatoztatni.
Inkább remélem hogy ez a vonal is és az általad említett is együtt fog fejlődni.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#00137984
törölt tag
Raytracing árnyékok megjelenitését akkor még néhány évig fejleszthették volna házon belül. Space Invaders grafikai hibák nélkül sem volt olyan jó ennek az RTX szériának megitélése. Ezt a fejlődési írányt a fejlettebb fizikára (Havok vagy valami jobb...), meg az okosabb AI és interaktivabb NPC tömegekkel benépesitett játékokra tartogatták volna. Ezenkivűl a csőjátékok monotonitása után a nyilt világú játékokat tartalommal is illett volna megtölteni. Ez viszont ne csak a legnagyobb vasakon legyen aránylag még jól futtatható, hanem legalább a középkategória felső részére még lehozhatnák. Ott még legyen értelme legalább a játékban úgy bekapcsolni, hogy ne a diavetitést kezdje el a játék.
-
HSM
félisten
Akkoriban egyetlen erősebb kártya létezett, a 9700 PRO, amihez képest az enyémnek csak kb. 20% órajel deficitje volt, cserébe jóval olcsóbban adták.
"ha egy RT alapoktól lesz beépítve más lesz az egész sebessége és kihasználtsága, optimalizálása"
Ha arra gondolsz, hogy ez esetben alapból az RT sebességéhez butítják pl. az amúgy már komplexebb geometriákat, és nagyobb tereket, akkor ez nekem nem tűnik egy túl áldásos jelenségnek. PErsze, kapcsolgathatod, de nem hiszem, hogy pl. a geometriának lesz külön "RT high" meg "no RT high" beállítása, tehát oké, kapcsolgatható lesz, de meglesznek a hátrányai kikapcsolva is az ehhez igazított játéknak.
Sajnos tudom, hogy működik a sugárkövetés, mitöbb írtam is már sugárkövetéses algoritmust CPU-ra, lehet ezért is nem tetszik ez a dolog annyira. Szóval ezt nem vettem magamra.
Persze, a RT iszonyat látványos, ha nem csak egy hitvány effekt pár tükröződő felületeten. A dolog problémája az erőforrásigény, ami továbbra sem adott az igazán jóminőségű sugárkövetéshez. A fény árnyék dolgok megoldására is vannak már elég régóta jól működő megoldások, 100X gyorsabbak. Pl. AMD Forward+ renderes demója, a Leo, elég komoly dolgokat tudott már 2012-ben is, és sebességben kb lefolyt a monitorról, DirectCompute-al számolt pl. fényvisszaverődésekkel: [link].
Külön ajánlom ezt a demó-részt belőle (külön indítható), hogyan lehet egy ősrégi 7900-as Radeonnal realtime számolni 2000 fényforrást: [link]. Pedig hű, de görcsöltek valamelyik RT bemutatón, hogy hű meg ha, a sötét helyek létrehozhatatlanok mert ambiens fényforrás nélkül nem látsz semmit, azzal meg túl van világítva a helyszín, én meg csak a fejem fogtam...Szóval továbbra is úgy gondolom, lehetne ezt általánosabban, okosabban, mint RT-vel és máshol kéne reformokat csinálni a grafikus futószalagon és játékokban.
Az AI meg fizika, meg hangok (!!!) igen fejlődhetnének, de ennek már korábban is az volt a fő akadálya, hogy nagy a késleltetés a GPU és a CPU között, ami a jelenet többi részét számolja. Ez nem hiszem, hogy hirtelen megváltozna pl. a tensor magoktól.
-
do3om
addikt
Valamikor már írtam ilyet:
Amikor az ATI 9x00 karik jöttek a 9800Pro-m volt többe került mint az 1 havi fizum. (számtech bolt szerviz)
Az x800XT PE meg 1,5x többe. (His X800XT PE)
Mindig voltak drága karik, (az akkori ATi sem volt szeretetszolgálat) akkor az a pénz számra kisebb volt mint most mondjuk 250-300e de ugyan annyit ért.A 400-500e es karik valóban fellegekben járnak nem szabadna erre menni és valóban megvenni sem senkinek.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
ÁdiBá
addikt
válasz NewHope88 #36343 üzenetére
Jó széria volt, szomorú, most leáll a gyártásával, eltelik a kerek 2 év, és utána süllyed lefelé mert driver szinten is lefogja szarni az nvidia.
Lényegére jövőre már nem fognak rá különösen optimalizálni játékokat sem.
Ez mindig igy ment évről évre.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
TTomax
nagyúr
válasz NewHope88 #36343 üzenetére
Már elég régóta nem gyártják egyiket sem,eddig is csak azért volt,mert beragadtak a készletek.Jó pár hónapja irtam EOLt kapott a 1080al együtt,csak ABU erőlködött,hogy de mert a GDDR5X.Lassulni is ugy fog lassulni mint az összes eddigi,sehogy... a kepler volt az egyetlen ami lassult,de az is csak azért mert kiemelten fontos volt a driver alá mert,az nem igazán egy gamer kártya,de az is már vagy 6éves....
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Puma K
veterán
válasz TTomax #36348 üzenetére
Ha minden a terveim szerint alakul, akkor fogok csinálni egy mérés sorozatot a mostani driverrel (411.63) ami az alapot fogja adni esetemben és az utána lévőkkel is tesztelek hogy azokat feltelepítve (tiszta telepítéssel) mit produkál a kártya.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
TTomax
nagyúr
válasz Puma K #36349 üzenetére
Nagyon nehéz lesz,mert a Winupdate is nagyon beleszól a teljesítménybe.Viszont meg azonos win verzión meg sokkal szűkebb lesz a spectrum amit tesztelhetsz.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Star Trek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Biliárd és snooker topik
- Eredeti játékok OFF topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Robogó, kismotor
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Nintendo Switch OLED-hez CFW chip szett
- felgep: uj alaplap Machinist MR9A/X99-PR9 + Intel Xeon 2650v4/2680v4/1660v4 + 16-32Gb DDR4 + huto
- RETRÓ 775 / GIGA P43 - Q9650 (4x3GHZ)!! -4GB - HD5770 1GB (Batmobile) -320GB WD BLACK -400W + CMK350
- Samsung Galaxy S9+ 6GB/64GB + 25W töltő, extra üvegfólia és tok
- Panasonic Lumix LX100 prémium kompakt