-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamssss #8133 üzenetére
Tekintsd ezt úgy, hogy kétféle lehetőség van a fizikánál. Az egyik, ami csak eyecandy, míg a másik, ami a játékmenetre is hat. A mai GPU-s gyorsításos fizika csak eyecandy, ezért nem történik semmi, ha kikapcsolod. A fejlesztők viszont fizikát akarnak nem szimpla grafikát. Na ilyenkor jön a probléma és például azok a részek, amelyek a PhysX-en a játékmenethez tartoznak nem helyezhetők ki GPU-s gyorsításra. Az ok pedig az, hogy nincs mély integráció, amely garantálná, hogy a grafikus vezérlő időben visszaadja a kihelyezett feladatot a CPU-nak.
Minden fizika, ami ma GPU-val gyorsított nem szinkronizált a játékkal. Így nem baj, ha az eredmény csúszik a valós játékmenethez képest. Ha szinkronizált lenne, akkor egy csomó hibát látnál a játékban.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.