Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
válasz bobalazs #45950 üzenetére
Nekem "szerencsére" csak a TV kezelés problémás: két képernyős módnál ha a TV-t átkapcsolom más forrásra (analóg TV vagy set top box HDMI), majd visszakapcsolva a PC bemenetre, a driver elveszíti a helyes TV beállításokat, és átkapcsol 640x480-ba, valamint lelövi a hangot. Csak úgy lesz jó újra, ha áramtalanítom a TV-t és újra bekapcsolom, ekkor hajlandó újra fHD-ban meghajtani és hangot kiadni a gép a TV-n. Visszarakva egy Polarist a Navi helyére ugyanazzal a driverrel simán megy a TV kezelés, ahogy előtte is, sosem volt semmi ilyen probléma, csak az 5700-zal. Jelentettem az AMD felé, kb. semmi nem fog történni.
#tarcsad
-
veterán
válasz Yutani #45951 üzenetére
Mindenhonnan a driverproblémák ömlenek, a Navi kint van már több mint fél éve, nem tudnak ezekkel mit kezdeni? Kíváncsi lennék mi a gond.
Így az OEM-ek sem fognak nagyon ráharapni, gondolom nem hiányzik nekik egy olyan hardverelem, ami megnöveli a supportköltségeket.solfilo
-
#82819712
törölt tag
válasz Senki9876 #45948 üzenetére
NemPepe: Ezt nem tudja senki mindegy melyik cikket olvasod.
két terméket várunk:
D32310
D32201
Ha ezt a kettőt kidobja reggel a google új találatba jó vagy
A Furcsa az hogy a modellszáma mind a kettőnek kisebb mint az 56000XT-nek.
Ha tippelni kellene akkor most Arctrus jön mert NV-nél is a PRO kártyák jönnek először.
Mindenképpen érdekes mert eddig AMD nem csinált monitikus GPUkat 8e shader az sok, de ha chiplet üt be akkor meg leszállt közénk az EPYC Lite GPU megvalósítása.
Yutani nagyúr : Tudom nem vigasztal de ez IGP-n is pont így van, TV bont videókártya meg csak pislog hogy hol a jel.
Mostanában a Windows 10 DWM (Desktop Window Manager) dadogásokat és képkimaradásokat okozott, ha több monitort futtattál, eltérő refresh ráta esetén.
Errőr volt egy CIKK
"At the moment, using WDDM 2.7 in Windows 10 2004 requires NVIDIA drivers 450.12 and above and Intel driver 27.20.100.7859 and above. AMD is yet to make WDDM 2.7-compatible drivers available. " -
apatyas
Korrektor
válasz Yutani #45954 üzenetére
Néha előfordul, hogy a kevésbé fejlett korábbi termék robusztusabb volt, nem érdekelte mi van utána, adja magából amit kell. Ami már okosabb, azt lehet hogy jobban sz0patja a driver/wddm. Bár ezt csak általánosan mondom, nem azt akarom mondani, hogy a Polaris vlamilyen szempontból elmaradottabb lenne ténylegesen.
[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
#82819712
törölt tag
(Moore's Law Is Dead)
Nem szoktam kommentezni saját kirakott Leak alá, de a videóban elhangzottakhoz szeretnék két dolgot hozzáfűzni,
A videóban azt mondja egy bizonyos "új" forrás szerint
a Renoir utáni APU-k zen3 alapúak lesznek (nyilvánvaló)
rdna2-t fognak használni (nyílvánvaló),
és a cpu 8 maggal jön hát oké... és a forrás bárki lehet adored is . -
veterán
válasz huskydog17 #45959 üzenetére
GT 1030-at már egy 2400G is hoz kb, Picasso javult picit ehhez képest, Renoir erre tesz rá vélhetően egy lapáttal.
[ Szerkesztve ]
solfilo
-
veterán
válasz huskydog17 #45961 üzenetére
Úgy értettem, kb hozza, nincs olyan messze, a DDR4-es GT 1030 jobban kikap a Vega11-től, mint utóbbi a DDR5-ös verziótól.
TPU-nál sikerült egálra kihozniuk:
Techspotnál nagyobb a szórás:
solfilo
-
#82819712
törölt tag
Megjelent az AMDVLK V-2020.Q1.2
Alapvetően két lehetőség van a Vulkan számára Linuxon: RADV, amely a Mesa projekt része, vagy az AMDVLK, amelyet az AMD karbantart (és ott van az AMDVLK zárt forrású része, amely az AMDGPU-PRO-VLK).
Az OSI ISO 7 rétege itt így működik,vagyis így éri el a Vulkan a GPU-t -
Z10N
veterán
válasz solfilo #45962 üzenetére
Amugy siman tudna hozni. Sot, ha nem csonkitottak volna meg es 6 evvel a PS4 SoC utan beleraktak volna 16CU-t tisztan, nem is kellett volna 20CU-t es kapott volna egy nyamvadt HBM kockat, akkor best buy lenne 4c/8t kivitelben az esport/casual retegnek. Ezt kellett volna $149-ert adni 3400G neven es nem ezt az atnevezett/vagott valamit.
Ha $85-ert tudnak kinalni R5 1600 AF-t, ami gyakorlatilag R5 2600, ez lenne a legkevesebb. Ott ulnek az arany tojasokon es nem csinalnak veluk semmit. Tipikus AMD, hogy elbalf@szkodjak az elonyuket...
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Simid
senior tag
Mégis milyen aranytojás lenne egy HBM-mel árult 220mmˇ2 lapka $149-ért? Hiába tudják adni a 1600AF-t $85 ezen sincs szinte semmi hasznuk és egy HBM mellé valószínűleg nem jönne ki $80-ból.
Neharagudj, de a javaslataiddal már rég csődbevitted volna az AMD-t. Könnyű nekünk innen okoskodni, hogy mit hogyan kellene csinálniuk, hogy 'nekünk' vásárlóknak jó legyen. De az egyáltalán nem biztos, egyezik azzal ami nekik pénzügyileg jó lenne. -
#82819712
törölt tag
A 3dcenter összefoglalja hogy szerinte mire lehet számítani. Link
(Arcturus HPC cucc még vga kimenetre sem...)
Megkönnyítendő kirakom ide: -
paprobert
senior tag
Ha ennyire olcsón lehetne HBM-et pakolni alsó-középkategóriás cuccokra, már mindenen az lenne az RTX2060-tól, RX5700-tól felfele.
Sajnos viszont még mindig csak high cost, high margin termékeknél tud észszerű lenni. Ez nem a "7nm túl drága" vagy a "GDDR6 drága" kamu, tényleg nem biztosít annyi előnyt, amit ne tudnának még megoldani hagyományos packaging-gel.
Amire vágysz meg tud majd valósulni a HBM mainstream-mé válásakor, de arányaiban inflálódni fog addigra a képessége, és pont annyira lesz kívánatos termék, mint most bármelyik APU.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Petykemano
veterán
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
JóképűIdegen
tag
válasz Petykemano #45968 üzenetére
Nyilvan, a 24GB es a 2TB/s sehogy se adja ki a matekot...
4db 6GB-os chip vagy hogy? -
apatyas
Korrektor
válasz paprobert #45967 üzenetére
És még a HBM-APU esetben is erősen kérdéses, hogy hogyan. Kizárólag videó ramként, 2GB mert HBCC-vel untig elég. Ekkor duplaannyi a memóriákra szánt láb, még ha a fele tokon belül marad is.És a jelenlegi memóriamodellek sem ebbe az irányba mutatnak.
Vagy rendes ramként használva, nade akkor a mennyisége ugye helyből korlátozva van. Eléggé bilibe lógós lenne, ha a fix HBM mellé még opcionálisan beköthető lenne alaplapi slotra is modul.pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
paprobert
senior tag
Hivatalosan megerősítve, RDNA2 lesz az új Xbox-ban.
[link]A Navi10 pletykák akkor ezek szerint csak a PS5-re vonatkoztak volna?
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Petykemano
veterán
válasz paprobert #45971 üzenetére
Pletykálkodások szerint igen:
A PS5 alapvetően GCN alapú, áthajlással az RDNA1-be. Mondhatnánk úgy is, hogy a navi10 a PS5 devkitje. És a homályos infókból az rajzolódott ki, hogy az XSX RDNA2 alapokra épít. (Ennek megfelelően méretben és tudásban is várhatóan ide illeszkedik a bignavi)
A szóbeszéd szerint ez már viszonylag rég elkészülhetett volna (mármint a PS5, mint ahogy tavaly meg is történt valamiféle bejelentés). DE aztán a Sony megneszelte, hogy az XSX RayTracinget fog tudni és erősebb is lesz és elkezdték reszelni.
Az tűnik valószínűnek, hogy az XSX CU számban nagyobb lesz, a PS5 esetén meg az elérhető max frekvenciát próbálták nagyon reszelni, ezért már a többedik steppingnél járnak.
Az tűnik valószínűnek, hogy az XSX valamilyen jól kitalált módon megy majd a hardveres RT. A Sonynál meg volt már szó egy teljesen különálló chipről.[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #45972 üzenetére
Az persze. Hagyjuk már ezt a GCN és RDNA bullshitet. Vagy RDNA vagy GCN. Nincs olyan, hogy a kettő együtt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45972 üzenetére
Én végig meg voltam győződve, hogy mindkét konzol custom RDNA1 alapon jön, utólagos RT toldozással.
Meglepett ez a bejelentés, mert így a megjelenő konzolok és az AMD fejlesztési üteme teljesen összecsúsznak, vagyis nagyjából az elmúlt 3 negyedévben kellett SOS-ben az APU-t összehozni a Microsoft részére.
Amikor meglesznek a die shotok és a kimért teljesítményadatok, fogjuk csak látni, hogy mennyire lett eltérő a konzol a desktop irányvonaltól. Még mindig nehezen hiszem hogy ezt ilyen gyorsan összehozták, bár a papír sok mindent elbír, ahogy annak a definíciója is képlékeny hogy mi számít már RDNA2-nek, és mi nem.
Marketing szempontból mindenesetre a Microsoft jól jár, ha nevezhet egy RDNA1.5-öt RDNA2-nek.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Petykemano
veterán
válasz Petykemano #45968 üzenetére
Az SK hynixnek van 12Hi magas HBM2e
Azzal összerakható 24GB, de.az csak 1 stack.
[link][ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Pontatlanul fogalmaztam.
Nézhetjük úgy is, hogy mikor milyen tervezett fejlesztés volt készen.
Az RDNA1 kapott egy olyan mérföldkő volt, ami megért.egy release-t.De ahogy a zen esetében van tér játszani azzal, hogy mi kerül be, mi marad ki egy releaeeből, úgy nyilván ugyanez érvényes a semi custom desigonokra is, amik radeon ip-ket IS használnak.
Tehát valahogy így fogalmaznám át: leültek tervezni és akkor még sok GCN-hez kötődő blokk és működési jellegzetesség volt felhasználható, ahogy haladt az rdna fejlesztés, egyre több rdna IP volt elérhető és valahol az úton megszületett az, amit ma RDNA nevű milestone-Nak ismerünk.
Aztán a Sony megtudta, hogy a ms mire készül és halasztatott. Eközben a ps5-be épülhettek be újabb olyan IP-k, amik az RDNA2 nevű relaselt milestonehoz tartoznak majd.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
válasz paprobert #45974 üzenetére
"Meglepett ez a bejelentés, mert így a megjelenő konzolok és az AMD fejlesztési üteme teljesen összecsúsznak, vagyis nagyjából az elmúlt 3 negyedévben kellett SOS-ben az APU-t összehozni a Microsoft részére."
Téged meglepett, hogy a fejlesztési ütem egybecsúszik? De hát már elég régóta működik így az AMD.
A CPU fejlesztést a szerverpiac határozza meg. (Ebben egyelőre nem ismeretes mennyi a semicustom)
De a gpu piaci tevékenységét elég régóta már a konzol határozza meg (egyik oldalról).
A polaris a ps4 pro és az xbox one X alá készült. (Prüszkölj, abu, prüszkölj!) Pontosabban a konzolok épültek arra az IP-re, amit végül saját márkás termékként az amd polaris kódnevű gpukként adott ki, de nyilvánvalóan lehettek hatással a fejlesztési irányra a konzol megrendelők is.A gpu másik lába a HPC piac. Ide készült ugye a Vega anno
És a harmadik nagy befolyással bíró megrendelő az Apple.
Szóval ez már elég régóta így van. Nem véletlen, hogy a navi10 akkor jelent meg, amikor a PS5 bejelentésre került.
Miért gondolod, hogy csupán az elmúlt 3 negyedévben dolgoztak ezen? Szerintem már vagy 2-3-4 éve.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Vigyázó szemetek erre a táblázatra vessétek:
[link]12Tflops
Az RDNA1-gyel az AMD, ha a radeon 7 teraflops egyenértékesét 12-nek (vagyis hogy ennyivel teljesítene úgy, mint a 9tflops-os 5700XT) veszem, akkor az azt jelenti, hogy, hogy ~30%-kal sikerült növelni az fps/tflops hányadost, vagyis a hatékonyaágot, kihasználtságot.
Ha az RDNA2-vel sikerült ezt tovább növelni 10-15%-kal, akkor ez RDNA1 tflops mértékegységgel számolva megközelítheti a "14tflops"-t.
A 12tflops már így is meglepi az 2080 supert. A 14tflops RDNA1 egyenértékes pedig már a 2080ti-t is.
Ez vagy egy elképesztően drága konzol lesz, $699-799... (a drágább nvidia kártyáknak még így is konkurencia)
De hát a saját kártyák is... $350-ért 9tflops, v $599-ért 2080ti komplett gép?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45978 üzenetére
Az lepett meg, hogy ilyen későn készült el a konzol APU dizájn.
Ha fullos RDNA2 az XSX, akkor túl közel van egymáshoz az uarch finalizálása, a konzol APU gyártásának megkezdése (2020 január), és az első RDNA2 GPU piacradobása (2020 tavasz?-nyár?).640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45977 üzenetére
Ezzel egyetértek. Ha a belső milestone-ok közül egy átmeneti verzióra tudott építkezni a semi-custom, akkor minden kényelmesen ki tud jönni időben (de akkor vajon mennyire 2 az az RDNA2? ).
Ezért lesz érdekes a mélyelemzés később, hogy kiderüljön mik a különbségek a 2 konzol és az asztali RDNA változatai között.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Petykemano
veterán
válasz paprobert #45980 üzenetére
Hogy érted, vagy mihez képest későn?
2016 nyarán jelent meg a polaris, őszén meg a ps4pro és az xb1x
Utóbbiak kaptak már olyan fícsöröket is, amik sajátmárkásban csak a vegában jelententek meg.2019.nyarán megjelent a navi, és bejelentették a ps5-öt is, még meg is mondták, hogy navira épül. 2019 végén szerintem meg is jelenhetett volna.
2020 nyarán váthatóan megjelenik az RDNA2 és őszén várhatóan meg fog jelenni az xsx és végre a ps5 is.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
sutyi^
senior tag
válasz Crytek #45983 üzenetére
Ha teljesítményben kb. egál akkor simán annyit kérnek érte mint egy 2080Ti és kalapkabát. Ha annál gyorsabb, akkor igazából van mozgás tér a 2080Ti és egy RTX Titan között...
(#45979) Petykemano:
Szerintem fel lehet kötni a liberót.
Jönnek az ezer dolláros konzolok, de alsó hangon szvsz 799USD.-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45985 üzenetére
Az AMD-nek kb. fél évbe szokott telni gyártásba vinnie az adott terméket.
-Ezzel számolva fél éves távolságba kerül az RDNA1 és az RDNA2 finalizációja, ami fura.
-Utolsó pillanatos kapkodásnak számít egy konzol hardvere esetében ha csak tavaly ~júliusban fektették le az RDNA2-t. (2020.januárban elkezdték gyártani, mínusz 6 hónappal számolj)
-A Big Navi érkezését alapul véve pedig nem is lehetett teljesen kész tavaly júliusban az új architektúra.Ezek az ellentmondások.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #45977 üzenetére
Egy nagy túrót. Az RDNA minden blokkot lecserélt a legutolsó GCN-hez képest. A legtöbb blokk nem is kompatibilis vele, egyedül talán a parancsmotor az. Ha annyira módosul a multiprocesszor, hogy végül dupla akkora wave-et tud megzabálni, akkor ahhoz át kell tervezni mindent, hogy a wave slotonkénti dupla adatmennyiség megetetésre fel lehessen készülni. Ezért lett minden áttervezve.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
válasz paprobert #45990 üzenetére
Nem tudom, hogy fél évbe telik-e gyártásba vinni egy terméket. Mármint hogy pontosan honnantól fél év? A finalizációtól? De azt honnan lehet tudni, hogy mikor történik meg?
Az általam ismert legpontosabb indikátora annak, hogy valami nemsokára elkészül, az a tapeoput, az általában 9-10 hónnap szokta megelőzni a piaci debütálást.Mire alapozod, hogy tavaly júliusban fektették volna le az RDNA2-t. Mármint gondolom a terveit(?)
Ahogy én látom:
- A pletykák szerint az AMD 2017 végén kellett volna, hogy megcsinálja a tape-out-ot a navi-ra. ( [link] ) Innentől számítva elvileg 9-10 hónap. A navi-t 2019 elejére vártuk, 2018 végén AdoredTV adott híreket róla és ugye ezek nem jöttek be, helyette jött a Radeon VII. Azt nem tudom, hogy mi volt előbb a tyúk vagy a tojás, de 2018 közepén dobta be a törülközött a GF a 7nm-rel kapcsolatban ( [link] ) Akár emiatt is csúszhatott a Navi ahhoz képest, amikről a pletykák szóltak.
- 2019 közepén elrajtolt az RDNA1 alapú navi10 és ekkor jelentették be, hogy a PS5 RDNA-ra épül ( [link] )Mivel 2016-ban fél évvel később jelent meg a konzol, mint a vonatkozó polaris archra épülő AMD kártyák, ekkor még úgy tűnt, hogy a PS5 2019 végén elrajtolhat. Valószínűleg a Sony meggondolhatta magát. (Máskülönben mi a fenének hinteték volna el a PS5-ről 2019 közepén, hogy RDNA.)
Az azóta eltelt egy évben a Sony-hoz köthető kódnevű hardverek több steppingváltáson átestek.
De ez nem azt jelenti, hogy a RDNA2-n akkor 2019 közepén kezdtek el dolgozni. TEhát zajlott az RDNA fejlesztése, amit mondjuk (ha azzal a fél évvel számolunk, amit mondasz) 2017 elején valamikor (RDNA1 milestone néven) átadtak, hogy akkor ebből készüljön egy saját 40CU-s implementáció, meg a Sony-nak készülő PS5 terveihez, amiben nyilván belekerülnek még Sony-only IP-k is. A saját cucc implementálásával elkészültek 2017 végén és akkor küldhették próbagyártásba. A történetet aztán már ismerjük. Ahogy mondtam
Közben dolgoztak tovább az RDNA-n (az eredeti vagy egy másik csapat, ki tudja?). És (megintcsak a Te fél éves számoddal számolva ) legkésőbb 2019 elején átadhatták (feltéve, hogy nem volt itt is egy hasonló csúszás, ámbátor itt pont van egy állítólagos halasztásról szóló cikk) a kész IP-ket, amiből talán 2019 végén lehetett tapeout (az XSX láthatólag 2020 januárban történt meg)
Ha úgy számolunk, hogy legkésőbb 2019 elején adták át az IP-ket felhasználásra (AMD RDNA2 implementáció, aka bigNavi, és XSX) az valóban szűkösnek tűnik, de a halasztásról szóló cikk esetleg megmagyarázhatja a rövidnek tűnő 1 éves időt.
Innentől tökre evidens, hogy ha nem jön semmi közbe, akkor talán nyáron lesz új Radeon és késő ősszel új konzol.
Mindenesetre én nem látom, hogy hogy lenne az RDNA1 és RDNA2 között csupán fél év.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#82819712
törölt tag
Erre a wikichip oldalra érdemes ránézni RDNA-ról szemléletes és vannak jó képek. Nem leak.
-
Petykemano
veterán
Van már olyan játék, amelyik kiaknázza azt a lehetőséget, hogy az RDNA-t wave32-vel eteti, amit azt 1 ciklus alatt végre tud hajtani és nem wave64-gyel? És ahol érezhetően számít, hogy
GCN: WAve64 / 4 ciklus
RDNA: Wave32 / 1 ciklus
?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #45994 üzenetére
A játékok ebbe nem szólhatnak bele. A fordító fordítja a kódot erre és arra. Ahogy jobb a hardvernek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Arcturus board.numbers
"There are D341,D342 & D343 Board ;)"
https://t.co/3QdBjjtBk
[link]MI100 D34101 A1 XL 32GB 1200m
MI100 D34202 A0 XL 32GB 1000m
MI100 D34203 A0 XL 32GB 1000m
MI100 D34209 A1 XL 32GB 1000m
MI100 D34302 A0 XL 32GB 1000m
MI100 D34303 A1 XL 200W 32GB 1000m
[link][ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#82819712
törölt tag
válasz Petykemano #45997 üzenetére
[Csak hivatalos AMD használatra - Csak belső disztribúció]
Most jön egy eleminátor csapat AMD-től ,téged és Abut dezintegrálnak Prohardvert meg beszántják Én itt se voltam...
Azt kérdeztem volna tőlük mi az az A1 meg A0, SSG lesz benne ?[ Szerkesztve ]
-
Devid_81
félisten
válasz Petykemano #45997 üzenetére
Kivancsi leszek erre, hogy mit fog tudni.
Hatha meglepi a prof piacot az AMD valami durvaval
Most akkor ez mar 8096 shaders cucc lenne?
1 GPU vagy 2 GPU osszedrotozva?
Vagy errol meg semmit nem tudni?...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest