-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
lezso6 #34405 üzenetére
Bizony, háromszög feldolgozásban a zöldek most lényegesen jobbak. Viszont mégis a memória órajel emelésre reagál igencsak pozitívan a Vega, ami arra utal, hogy egész jól elvan azzal a 4 pixel/clock frontenddel, és más a baj.
Amúgy a frontend bővítésénél is lehetett olyanokat olvasni, hogy azért is a trükközés felé indultak, mert a jelenleg elérhető memória sávszélességek mellett azzal lehet lényeges javulást elérni. És ugye itt lehet pont, ugyanis ha végigondoljuk, ha a zöldek amúgyis takarékosabban bánnak a sávszélességgel más területeken (pl. raszterizáció) azzal nyerhetnek annyi sávszélességet, hogy tudják etetni a 6 pixel/clock-os frontendet, de lehet sokkal többet az ő rendszerük se bírna már el. Ezért is írtam, először a memória rendszer sávszélesség hatékonyságán kellene javítani a pirosaknál, bár fejlődtek, de még van hova.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.