Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
válasz Ren Hoek #25700 üzenetére
A magam részéről értetlenül állok azelőtt hogy nem veszik észre az emberek, hogy az NV-nél is a Win10/újabb updatek megjelenése óta szaporodtak csak meg a driverre is ráfogható gondok.
Az Anniversary ebből a szempontból egy igazi sorscsapás mindkét oldalnak, ezért is várom úgy a kényszertelepítését mint egy foghúzást.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Jack@l
veterán
válasz Habugi #25701 üzenetére
Nem hiszem hogy win10 lenne a hiba oka, meg kell tanulni rendesen drivert írni rá.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
apatyas
Korrektor
válasz Jack@l #25702 üzenetére
Múltkor a Kaspersky vagy kik fakadtak ki a rövid átállási/adaptálódási idők miatt. Remélem, hogy azért a vga gyártóknak több időt hagynak, de attól tartok, nem. Mi vagyunk az alfa, béta tesztelők, meg úgy minden.
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
Z10N
veterán
-
#85552128
törölt tag
Elvileg kint van: AMD Radeon Software Crimson ReLive Edition 16.12.1
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
-
#45185024
törölt tag
-
leviske
veterán
válasz Ren Hoek #25706 üzenetére
Mitől biztos? Korábban arról volt szó, hogy P10 sávszél limitben van. Amennyiben ezen valamilyen módon tudnak változtatni és emellett emelik az órajelet, még talán meg is tudná futni AotS-ben a GTX1070-1080 közti szintet (~ Fury X).
A P11 és 10 közt pedig elég nagyra sikerült a szakadék, amit esetlegesen a XT2 csak bővíthetne. Ebbe a térbe is megérkezhetne a P12.
-
Ren Hoek
veterán
válasz leviske #25710 üzenetére
Nagyon sokat vársz a Polaristól...(én is elkövettem annak idején...Sokkal nagyobb erőt vártam DX12-ben) 2300 SP-vel soha sem lesz Fury szint, de még 1070 sem. Maximum 7 nm-en óriási feszemeléssel. Ennyire azért nincs limitben. Ahová kell a nyers paralell compute erő, főleg az asyncron compute-hoz, ott mindenképp előnyben lesz a több CU.
Maradjunk a realitás talaján, egy 1080 AOTS szinthet mindenképp vagy dual Polaris, vagy Vega kell. Még 1070 és 480 között is óriási szakadék van, árban és teljesítményben is (pedig "ócska" async nélküli Pascalról van szó)
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
válasz leviske #25712 üzenetére
Nem különösen kedveltem ezt a PH! tesztet, mert utólag került bele a Fury X újramérve, sokáig fals gyenge adat volt. Külföldi oldalakon kicsit árnyaltabb a kép + 390 / 390X is van. Ez a kártya pontosan ott teljesít a többi "ős" GCN-hez képest, 290X/390 szinten, ahol DX11-ben is... Egy 390X otthagyja, ha kell. Fury-k is jó nagyot vernek rá össz DX12/Vulkan képet nézve.
A Polaris ereje majdhogynem DX11-ben mutatkozik meg jobban, ahol régen ramatyul mentek a GCN-ek.
... de persze lehet reménykedni 1700 MHz-en járó szörnyekről ... de szerintem egy Polaris refresh egy stabil 1400+/1450 MHz lenne alacsonyabb fogyasztás mellett. Nagyon max 1500 MHz erős tuning és kemény Wattok mellett. Kb egy 390X+ szintet tudok elképzelni ennek.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz leviske #25712 üzenetére
Amennyiben csak és kizárólag aotsd techdemoval akarsz "játszani", ez egy szép mérés
(amd biztos nem kevés pénzt ölt egy szar játékba, hogy mutogathassa mint a véres kardot)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #25715 üzenetére
A játékba semennyit nem ölt az AMD. A Nitrous motorba öltek, de többet adott az Oxide-nak az NVIDIA. Illetve az Intel is támogatta ezt a rendszert némi munícióval. [link] - itt volt a cégek közötti egyezmény bejelentése.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #25719 üzenetére
Publikusan nem fogják nektek elárulni. De a lényeg az, hogy a Nitrous motort nem csak a csoda hozta össze, hanem a gyártók pénze és technológiája. Főleg az NV pénze, az AMD technológiája és az Intel mérnökeinek szakértelme, ha az arányok érdekelnek.
Az mutatja, hogy mindenki nagyon elégedett volt ezzel az egyezménnyel, hogy a Nitrous továbbra is az Oxide-Intel-AMD-NV kooperációban fejlődik. Ki pénzt rak bele, ki szakértelmet, ki technológiát.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
félisten
Azért neked mégiscsak elárulták?Nekem ez azért egy kicsit nonsense,hogy az nV pénzén épitgetik a játékot AMD technológiával.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #25721 üzenetére
Nem nekem árulták el, hanem a GDC-n vázolták fel, hogy ki hogyan segített. Gondolom eleve nem hitted el, hogy pár ember rakta össze a kor legjobb motorját. Okos emberek, de csak vezették a fejlesztést.
Ez az egyezmény a játékokra egyébként nem terjed ki. Tehát az AotS esetében már külön egyezményeket kell kötni. Viszont az említett cégek a Nitrous licencekből bizonyos arányban részesülnek.
Az AotS az AMD-t érdekelte, míg az Intelt és az NV-t nem. Ettől a Nitrous fejlesztését továbbra is segítik. Ez két különböző dolog. Az AMD csak azért zsákolja be a nitrousos játékokat, mert mindegyiket a Stardock adja ki.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
De kinek tárül ez majd meg? Olyan jól fogy az aost és annyira a technológia királya az engine, hogy a jövőben majd minden stratégiai játék erre fog épülni? (a kérdés költői volt, persze hogy egy gány az egész még mindig)
Egy fillérrel se hiszem hogy többel támogatta az nv őket, azon kívül hogy megoldják a lassabban futó async compute problémáját a 9-es szériát. Szerintem megint kaumzol, nem kicsit...[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #25723 üzenetére
Nyilván nem rövidtávú befektetés ez. A Nitrous az első motor, ami arra épül, hogy valósítson meg valós időben egy Reyes-szerű leképezést. Ezzel tulajdonképpen közelebb kerülhet a valós idejű grafika a trükkmentes CGI-hoz. Nem kell eltérő fényforrásokat kreálni, nem kellenek trükkök százai a jó eredményhez, hanem a rendszer egyszerűen csak jót számol, és nem csak jól, hanem nagyon gyorsan is. Ennek a megtérülési ideje cirka 10 év minimum. Emellett a gyártók maguk is licencelők, tehát házon belül megvan a Nitrous, és ezt akárhogy módosíthatják, illetve hozzáigazíthatják a jövőben érkező hardvereiket. Tipikus win-win szituáció mindenkinek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
leviske
veterán
válasz Ren Hoek #25713 üzenetére
Az AOTS nagyon nagyon messze van az átlagos játékokban nyújtott teljesítménytől. Az új kártyáról meg csak ilyen eredmény van. Az esetleges kisebb Vega pedig muszáj, hogy egyértelműen jobb legyen a GP104-nél. Nem engedheti meg magának, hogy egy GCN-barát motorban is a GTX1080 alá érkezzen.
(#25715) Jack@l: "Mivel az utóbbi* biztosan nem lehet 1070-1080 között, ezért feltehetőleg a korábbi AOTS bench egy Vegától származott...." - (#25706) Ren Hoek
*Polaris 10XT2
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Csak nehogy úgy járjon mint a mantle. Mennyi céget, fejlesztőcsapatot is mondtál 1-1,5 éve, hogy beálltak a mögé? (valami 180 körülire emlékszek...)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #25726 üzenetére
130-an voltak részei a Mantle Access programnak. 100 volt ismert, de többen voltak, viszont a harmadik kört nem nyitották meg, ugyanis akkor már tudta az AMD, hogy a Mantle-t odaadják a Khronosnak, hogy Vulkánt csináljanak belőle. Viszont ezek a csapatok megcsinálták magát a leképezőt, amiből nagyon könnyen tudnak DX12 és Vulkan leképezőt csinálni. Nem az API-k közötti váltás jelenti a gondot, a legtöbb motor kezeli majdnem mindet. De nem mindegyik API igényli ugyanazt a motorstruktúrát. A DX11 és OGL hasonlót követel, míg a Mantle/DX12/Vulkan mást. De utóbbi három API-ban az a különleges, hogy ugyanazok az igényeik a motorstruktúrára. Tehát aki részt vett a Mantle Access programban már új struktúrájú motort használ. Ezek a fejlesztői programok nagyon fontosak a gyors terjedéshez. Máig ugye 27 explicit API-t támogató játék jelent meg, és jövőre egy egészen friss adat szerint 50+-t várunk csak DX12-ből. Ha most állnának neki a cégek a motorstruktúra átírásának, akkor 10-et nem várhatnánk jövőre.
Egyébként nem valószínű, hogy a Nitroust valaha is odaadják egy konzorciumnak, hogy csináljon belőle egy nyílt rendszert. A Mantle esetében ez logikus volt, mert a Khronosnak kellett valami a Vulkan megvalósításához, de a Nitrous egy üzleti konstrukció. Ezt licencelni lehet pénzért, nem kevés pénzért.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
leviske
veterán
válasz Malibutomi #25727 üzenetére
Én aztán pofára nem esek, csak találgatok és eszmecserét folytatok. Annak viszont sok értelme nem volna, hogy egy ilyen terméket csak az Apple kapjon meg. Ha jön AMD/Intel APU azt esetleg már elhiszem, hogy csak az Apple számára készül. Bár az meg elég rossz fényben tüntetné fel a Zen-t.
(#25728) Abu85: És mekkora eséllyel fog a Nitrous bekerülni AAA RTS játékokba? Olyanokra gondolok, mint amik mondjuk a Blizzard-tól, a 2K-től vagy a SEGA-tól kerülnek ki?
Mert az egy tök menő dolog, hogy a Stardock ilyen fejlett technológiát használhat, de a AotS felhasználói véleményeit olvasva valószínűleg soha nem fognak már komoly piaci penetrációt elérő játékot kiadni.
-
Simid
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #25737 üzenetére
ja bocs, szóval két lapkát is vega10-nek fognak nevezni...
-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #25743 üzenetére
Ki tudja, ez még 'fury 2'-ként van jelölve, nem 'fury-x 2'-ként. Lehet van még valami a tarsolyukban.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
actival63
aktív tag
Nano 2 érdekes lesz.
Phenom II X4 B97, 3200 MHz. ATI Radeon HD 4200
-
leviske
veterán
válasz #85552128 #25731 üzenetére
Azért a Vega 10 a GP106 ellen elég merész. BÁR, ha -ahogy a SR esetében- itt is olcsóbban jön ki, hogy sok lapkát gyártanak ÉS esetleg még meg is tudják oldani, hogy HBM és GDDR5 is használható legyen, akkor végülis hihető.
MOD: Viszont a Fury 2 és Nano 2 egy kicsit fantáziátlannak érződik.Nem lett volna rossz, ha bevezetnek valami új nevet, ha már a Fiji nem futott be komoly sikert.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz TESCO-Zsömle #25748 üzenetére
vagy ha már Fiji - Fury, akkor Vega - Vendetta
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6600 8GB használt videókártya eladó garanciával!
- SAPPHIRE NITRO+ RX 5700 XT 8G GDDR6
- KÉSZLETRŐL! - Új - 180 Fokos GPU PCIe Tápcsatlakozó Adapterek - NVIDIA AMD INTEL - A Több Olcsóbb!
- GIGABYTE RTX 2060 OC 6GB (GV-N2060WF2OC-6GD rev. 2.0)
- Palit RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 használt videókártya eladó garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest