Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz CsonkaImo #11741 üzenetére

    Valamelyik funkció igen, valamelyik nem. Itt már nem egy általános probléma megoldásáról van szó, mint mondjuk a Mantle esetében, hogy nagy az overhead és azon jó lenne csökkenteni. Az nagyban egy szoftveres probléma szoftveres megoldással.
    A cél most olyan Mantle verziók készítése a fejlesztőknek, amelyek célirányos problémára reagálnak. Például lehetővé tenni a pixel shader lépcsőnek az LDS ma még elzárt területeihez való hozzáférést. Egyetlen API sem reagál erre, mert bonyolult a probléma, de a konzolon egy vezető irány lesz, amivel extra effekteket terveznek a fejlesztők.
    Az is fontos lesz, hogy az AMD még több szabadságot ad a fejlesztőknek. Ha egyetlen API sem jó, még az új Mantle verziók sem, akkor megengedik, hogy a programozó saját grafikus API-t írjon.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák