Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz lacoka55 #58944 üzenetére

    Rossz helyen keresed. Böngészőben a vásárlási listában az adott vásárlásnál kattints a View detailra. A megjelenő képernyőn ott lesz két Dispute gomb is, csak lehet hogy lejjebb kell görgetni. Ne foglalkozz már ezzel a belső követővel meg az értesítőjével.
    Ha vásárlásnál még számol akkor nincs lezárva, az esetben egyébként a Status oszlopba látható lenne a Closed szöveg.
    Nem tudjuk már elégszer leírni hogy az a nyavalyás pénz az AliExpressnél van, nem az eladónál, amíg nem igazolod le hogy problémamentesen átvetted, vagy ha a rendszer zárja és azután nem indítasz 15 napon belül dispute-t az eladó csak azután kapja meg.
    Ha eltűnt a hirdetése, ha eltűnt az eladó az AliExpress mivel náluk van "letétben" a pénz amit kifizettél vissza tudja adni. Az hogy nem reagál az eladó mert eltűnt csak a folyamatot gyorsítja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák