Új hozzászólás Aktív témák

  • Ali_buyer

    csendes újonc

    válasz peestike #58250 üzenetére

    Erre, hogy az "Online fizetés elérhető" volt, holott nem -panaszt is tettem. Erre rekord sebességgel fél nap alatt le is pattintottak ezzel a szöveggel:
    "A felmerült vámköltségek online fizetése abban az esetben lehetséges, ha a felvevő postától a küldeményre vonatkozóan elektronikus adatban érkezik e-mail cím vagy sms fogadására alkalmas telefonszám. Amennyiben a feladó az Ön adatainál nem adott meg sem e-mail címet, sem telefonszámot, vagy azok formátuma nem megfelelő, illetve nem az Ön által megadott elérhetőséget továbbította felénk, az automata üzenetként generált értesítésünk nem érkezik meg Önnek. Ilyen esetben - az online fizetési idő lejártát követően - a vámkezelt küldeményt utánvételes fizetéssel fogja megkapni.

    Az adatok utólagos módosítására és pótlására nincs lehetőség. Az automatikus vámkezelés során a Posta nem vizsgálja hogy a küldemény címiratán milyen adatok szerepelnek."

Új hozzászólás Aktív témák