Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
-
#54625216
törölt tag
válasz Dyingsoul #8345 üzenetére
Szvsz új kontrollerek, vezetkénléküli átjátszók, nagyobb felbontás, nagyobb fov nem fogja érdemben befolyásolni a VR terjedését.
Jelenleg egy vr-ready PC + rift kombó ára 1500 EUR körül mozog. A HMD-k piacán kialakuló verseny ezen max. 150-200 eurót tud csökkenteni. Amíg tehát nem jutunk el odáig, hogy egy 4 magos 3.5GHz CPU + 1070 kategóriájú GPU + 16GB ram ára nem csökken le 5-600 EUR környékére, addig a VR nem tör ki az "early adopter" státuszból.
Ami újdonságként hathat a piacra, az a telefon nélküli ARM-os HMD-k megjelenése, mert azzal beindulhat a most még akadozó üzleti célú VR terjedése.
Sok cég már most is nagy lehetőségeket lát a VR-ben, de amíg egy kiállításra ki kell telepíteni egy PC-t, meg szenzorokat, aztán sorba állítani az embereket és mindenkinek adni 5 percet, hogy nézelődjön, addig az egész nem jut túl a techdemó szintjén. A gearvr és hasonló telefonos megoldások pedig egyszerűen nem érik el azt a szinvonalat, amiért megérné egy cégnek görcsölni.
Az ARM-os HMD-k ezen változtathatnak, ha megfelelő minőségű panelekkel és lencsékkel, illetve elfogadható erejű hardverrel szállítják őket. -
őstag
válasz Dyingsoul #8386 üzenetére
Kösz a tippeket, nyilván ki szeretnék mindent próbálni! Ma jött email, hogy ma valószínűleg átvehető lesz a Rift. Kíváncsi leszek! Amúgy én erről az Elite-ről nem is hallottam. Vagyis a Commodore 64-esről igen, de az már elég rég volt. Na, mindjárt meg is nézem magamnak, mi is ez...
-
#54625216
törölt tag
válasz Dyingsoul #8400 üzenetére
Hejj ember, tegnap együtt toltuk Dead and Burried-ben a temető horde módot.
Először csak a magyar beszédre lettem figyelmes, aztán láttam a login nevet.
Lehet, hogy személyesen nem Te voltál, csak a useredet használta valaki, mert végig magyarul kommentálta valakinek a harcot. Szólni akartam, hogy én vagyok az, csak alapból le van halkítva a rift mikrofonja és mire visszaállítottam a játék után, már kiléptél(tetek).Utána amúgy még végigtoltam a vonatos pályát egyedül és életemben először sikerült megnyernem mind a 12 kört (néhány glitch-nek köszönhetően). 855 headshot
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #8452 üzenetére
Az a bal oldali ajtó, közvetlen a főmenüben
Amúgy ilyen jó ez a Dead and buried? Nekem kb 15 percig volt élmény, a Robo recall után elég gagyinak tűnt a single player content, multiban meg utálok játszani. Percekig tekeri a lobbyt, aztán meg kapok egy olyan ellenfelet aki ezt csinálja egész nap, és megaláz. Nem az én világom
-
#54625216
törölt tag
válasz Dyingsoul #8451 üzenetére
Na holnap este mindenképpen felveszlek a barát listára.
És ha már DaB horde mód, akkor egy rövid tutorial
Horde módnál két fontos dologra kell fókuszálni:
1. nagyon rá kell menni a headshotokra, mert ha egy mobba bele kell lőnöd a tárat, akkor mire újratöltesz, már közvetlenül a fedezékedet ostromolja a többi
2. meg kell tanulni a bossfightokat és a blindspotokatPl. amikor a temető pályán elsötétedik a kép és a füledbe suttog a szellem, hogy "die", akkor egészen addig csak Te látod, amíg legalább egyet bele nem lősz. Ha eltaláltad, akkor a többiek is látni fogják és tudják lőni. Aztán ha eltűnik és újra megjelenik, akkor újra csak Te látod. Én csak keveset lövök rá és a golyót a repkedő koponyákra tartalékolom, de ha áll a fedezéked, akkor el is lehet bújni a koponyák elől. Na ilyenkor megy át a játék fitnessbe, mert a módszer: kivárod, amíg jön a szellem, belelőssz, aztán gyorsan hasra vágod magad. Ha becsapódtak a koponyák, akkor felállsz és elölről az egész.
A kártyákat csak el kell venni és lerakni valahova. Minden kártyának ára van és random, hogy melyik közül lehet választani. Annyi pénzed lesz kártyára, amennyi mobot az előző körökben lelőttél. A headshotok duplán számítanak, ha pedig zsinórban több headshotot lősz, akkor négyszereset. Én két kártyát szoktam elvenni, a "repair cover" és a "repair shared cover", illetve az "extra shared life" ha dobja és pénzem is marad rá.
Kill sorrend:
- a bánya pályán a guruló hordó (ha eléri a fedezéket, akkor 2 játékost megöl)
- koponya dobáló szellemek (az utolsó pályákon jönnek csak)
- vörös fejű sniperek (ezek piros laserrel jelölik, hogy hova fognak lőni, sípoló hanggal) - ha nem lövöd ki őket és nem vagy fedezékben, akkor azonnali halál
- sima sniperek
- robbanó zombik (könnyű célpontok, mert lassúak, de ha a közeledbe érnek, akkor kirobbantanak a fedezékből)
- zombik vödörrel a fejükön (nem lehet headshotolni őket, tehát többet kell beléjük lőni)
- vörös fejű zombik (nagyobb a HP-juk többet kell beléjük lőni)
- sima zombikIlletve persze a bossok és minibossok elsőbbséget élveznek, de ezeknél minden pályán ki kell tanulni, hogy mikor érdemes a bossra fókuszálni és mikor az addokra.
A kocsma pályán pl. a csapos boss molotov koktélokkal dobálózik és ki kell lőni az üveget a kezében, amíg még nem dobja el. Ilyenkor felgyullad a csávó és ekkor kell lőni ezerrel. Ugyanakkor van, amikor nem ég az üveg kanócja, csak vörösen világít, ilyenkor nem szabad kilőni az üveget, mert a csapos megvadul tőle és durván visszalövöldöz.Annyi glich van a játékban, hogy szólóban viszonylag sokáig el lehet jutni. Ha viszonylag hátra húzódsz a fedezékben és leguggolsz valamelyik sarokba, akkor a legtöbb irányból biztonságban vagy és csak a szemből jövő mobokra kell fókuszálnod. A többit a "feláll, rálő, visszbújik" módszerrel le lehet szedni.
Ugyanez multiban már nem nagyon működik, mert minél több a játékos, annál több mob jön egyszerre, így hiába bujkálsz egyedül, négyszer annyit már nem tudsz szólóban kilőni.Ha multi játékot indítasz, akkor érdemes kivárni, amíg összejön a teljes csapat. Két emberrel gyakorlatilag esélytelen végigvinni, ha csak nem valami nagyon pro-t fogsz ki társnak. Három-négy emberrel is ritka, hogy 5-6 pályánál tovább juttok, de úgy legalább szórakoztató.
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #8506 üzenetére
Cifrahányásra, és káromkodásra
Ülve, kontrollerrel lehet irányítani, de ennél elrontottabb 3D-t én még nem pipáltam. A sisakon lévő adatokat, ha le akarod olvasni, akkor kancsalítani kell, ha meg hátrahőkölsz, akkor meg a sisakból lóg ki a fejed, sehogy se jó.
Az irányítás amúgy annyira nem lenne ördögtől való, de az hogy az előttem lévő oxigénpalackot a fejemmel kell becélozni, és utána egyetlen digitális gombbal kapadozni érte, hát, elég nagyfokú visszalépés akármelyik Touch-os címhez képest.De kíváncsi vagyok, Te mit mondasz. Látod, itt is van, akinek bejön
-
-Solt-
veterán
válasz Dyingsoul #8506 üzenetére
Ülve, kontrollerrel, de ahogy látom én vagyok az ufó, mert a leírtak közül nálam egyik nyűg sem jelentkezik! Simán látom az infókat, nem lóg ki a fejem a sisakból, és az irányítással sincs bajom, sőt kifejezetten tetszik az összetettsége.
Azt azért hozzáteszem, hogy a touch-s játékok nekem kifejezetten nem tetszenek, el nem tudom képzelni például, hogy mondjuk a Robo Recall-ra egy percet is áldozzak az életemből!
www.smart-bus.hu
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Dyingsoul #8537 üzenetére
jaja, visual studio 2015ot anno sikerult megolnom egy ekezetes homedirectoryval. 25 ev utan ugy voltam hogy ekezetes nevet merek hasznalni a homenak, hat nem kellett volna.
---
apropo ha mar itt tartunk valaki kiserletezik unity + oculus SDKval? ahogy nezem eleg sok tutorial van es agyalok rajta ki kene probalni par dolgot vele.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Segal
veterán
válasz Dyingsoul #8561 üzenetére
Én a múlthéten megvettem az Ultimate Booster Experience-t a steamen. Le volt árazva és ezzel próbáltam ki anno a Camponába a DK2-őt így nosztalgia is. Jó volt megint hintázni
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
őstag
válasz Dyingsoul #8572 üzenetére
Szóval ezek ilyen optimalizált grafikai kódok, amik kb. a driver részei lesznek. A driver érzékeli, hogy melyik program fut és egy pár grafikai műveletet máshogy hajt végre, mint ahogy azt eredetileg megírták. Vagyis DX11 esetén nincs is teljesen definiálva, hogy minek kéne végrehajtódnia, csak a végeredmény. Amúgy neked semmit nem kell csinálni, csak felrakni a legújabb drivert és gyorsabb lesz a program.
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #8668 üzenetére
Az Oculus Go egy GearVR+galaxyS7 $199-ert (elmeletileg Snapdragon 821 van benne). Nem rossz. Annyi a difi hogy a kepernyok ugyanaz az LCD mint az MS cuccoknal az OLED helyett, de ha a lencsek jobbak mint a GearVR-nal es valahol a Rift es akozott vannak kepminosegben akkor szerintem jo a cucc. Foleg hogy mara van rengeteg jatek es app plusz mar azert csiszolodott a minoseg is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
őstag
-
wolfhgb
aktív tag
válasz Dyingsoul #8974 üzenetére
Vannak fent a neten probalkozasok, igaz azoknal az a cel, h a fogast visszahato erovel imitaljak, en igazabol mar annyival kieggyeznek, h latszodjon az ember keze a virtualis terben es hasznalni is tudja. Sima ir ledekkel egyszeru lenne a kivitelezese, repulesben baromi hasznos tudna lenni, ha a kapcsolokat tudna az ember kapcsolni mondjuk, hatalmas realisztikat adna a vr elmenyhez a dolog, sajna a touch hasznalataval nem megoldhato, h a joyt is fogja a delikvens a touch mellett, de egy kesztyu pazar lenne, amivel a leap motion hasznalata mellozheto volna, mert az meg gyenge erzekeles fronton es csak ott latszik az ember keze, amerre az erzekelo nez, viszonylag kis latoszogu a kameraja, ezert idegesito vele bibelodni.
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #8986 üzenetére
A 30Hz eleg problemas. Ezt letesztelheted a mar elerheto "termeszetfilmekkel" is. A "szemenként 4K x 2K felbontású kép" pedig sztereo OU formatumban azt jelenti 4K x 4K a stream, elmeletileg turheto, ezt is megnezheted az elobiekkel, a 1920p es a 2160p klippeket keresd. Ezeknel a 180 fokos SBS 2160p megegyezik az OU 4K x 4K egy szemre eso pixelmennyisegel.
Es ezert az a 10e penz nagyon sok erte, foleg a 30Hz a roadblock.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
őstag
válasz Dyingsoul #8986 üzenetére
Mondjuk nem tudom, hogy miért nyomják ennyire a 360-as fényképezést. Ezt az izét csak egy drónon tudom igazán elképzelni. Vagy ha elviszem kirándulásra, akkor rakjam a fejem tetejére? Meg hogy lehet egy 360-as videóból kivágni a nem kívánt részeket? Ugye fényképnél a többiek a hátam mögött vannak, de 360-asnál nem igazán lehet kitakarni dolgokat. Meg tök kényelmetlen nézni is, Ha már forogni kell a széken, vagy kapkodni a fejemet, az már kényelmetlen. Sokkal praktikusabb szerintem a 180-as fénykép és videó. A design meg olyan kellene, hogy legyen, hogy legyen rajta egy kis LCD, hogy mit is fényképezek éppen.
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #8988 üzenetére
Az a gepigeny egy hulyeseg. Azzal utomunkalod amivel akarod a stiched stream-et amit kidob magabol igy a gepigeny is a programtol fugg. Preview es scrub ugyis egy alacsonyabb felbontason megy, full-on meg max varsz az eredmenyre ami egy normalis dolog. A lenyeges problemakat (stitching errors) meg ugyse tudod kulsoleg orvosolni ugyhogy tokminegy milyen felbontasban dolgozol ott az anyagon.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #9006 üzenetére
20 USD környékén már többször is volt.
Nekem a gameplay videók alapján nem nagyon jött be, eléggé hátul van a listámon.VR gameplay szempontból szerintem ez sokkal érdekesebb: The Gallery
Bár az üzleti modelljüket nem teljesen értem, mert az epizódokat külön is meg lehet venni, de ez külön is, és egyben is méregdrága. -
veterán
-
veterán
válasz Dyingsoul #9029 üzenetére
"Copy and paste from what I wrote on reddit:
First off, I never played the pancake version (as the developer jokingly put it) of the game but my first hour was incredible fun. The game is super beautiful (maybe the best looking VR game I played yet, even compared to Robo Recall or Lone Echo), the atmosphere is fantastic (and VR adds a lot to the titles immersion) and the first few puzzles were fun and engaging.
What blew me away though was the option menu of all things, because it is one that is truly worthy of a PC AAA title instead of a PC VR AAA title. Nothing comes close to how polished it feels (except the scroll bars); no Steam VR indie title and no Oculus Studio release. There is an auto detect functionality for the performance stuff, individual presets for GPU performance, VRAM and CPU performance as well as a few dozen options in each category with everything from Ambient Occlusion, the number of internal sound channels, multiple shadow implementations, the ability to switch sound API and so forth. And of course the game supports MSAA (up to 8) as well as allows to set render scale in game. Take that blurry as ♥♥♥♥ Obduction as well as all those titles that make me use third party tools (Oculus Tray Tool or Open VR Advance Settings) to set render scale.
All of those take effect immediately and if the renderer needs to restart it does so on its own within a few seconds and w/o you loosing your progress. And this is even true for the ingame (!) option to switch between Steam VR and Oculus SDK (performance seems on par as expected btw...). Take that Bridge Crew and Arizona Sunshine!
When it comes to locomotion, the game supports everything from full locomotion, teleport and blink. Not only that of course, you have a few additional comfort and immersive options. Want full locomotion but something more comfortable? Turn on a reducing FOV while moving (of course you can adjust its level to your liking). Don't have a Rift 360 setup or not enough space to turn around? How about snap turning. Want smooth rotation, they got you covered. And of course, full locomotion is per default controller bound like Onward (take that Mage's Tale), but you can also choose to have it bound to your head direction or play space based (no idea, haven't tried it).
What adds a lot to the graphic is the existence of not only multiple post process color profiles (I use vivid) but also contrast, brightness, saturation and gamma sliders! Oh god, I can't even start to express how much I missed a higher contrast picture in VR, especially (but certainly not limited) for games that I played already on my monitor before (like iRacing). Why the ♥♥♥♥ have both Oculus and Valve decided for us that something like that is not needed in VR? Any theoretical possibility to fine tune a games visuals exactly thanks to knowing what VR headset an users has (and the lack of ambient light) never came to fruition and with most games these days being multi platform and a lot more Steam VR headsets coming out in the near future (actually Windows MR released today IIRC) its doubtful that this will ever happen. None of that accounts for player preference anyway. I prefer more saturation and a bit crushed shadows a lot no matter how much the developer fine tunes the composition for a Rift headset (not even mentioning differences in OLED panels).
What is the point of this post? Not completely sure. Probably just to make people aware that Talos Principle is really polished and a cry towards Oculus, Valve and individual game developers to remember that PC players actually value options and customization."
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Dyingsoul #9067 üzenetére
amazon co uk, 60 eur kb viszont ide nem szallitanak.
tobias88888: amazon uk mar megint szallit es onnan 19 font (na nekem ez igy a duplaja lesz a vegen kb). ha minden jol megy jovo het ki tudom probalni, de pl superhot alapjan kell az a moshato ruha ra.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #9085 üzenetére
Ne nézegess videókat, mert csak elrontod a játékod
Amúgy nagyon-nagyon jó, csak hát ugye elég rövidke. Az alapjáték 4 pályát tartalmaz, amiből igazából a 3. mondható nehezebbnek, a többire elég gyorsan rá lehet jönni.
Ezért örültem ennek az új pályának, mert egyrészt érdekes, másrészt nem is sikerült elsőre megcsinálni -
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #9342 üzenetére
Most erre mit lehet mondani? A Lone Echo is 8-9 óra volt, 40 USD. Szerintem igen, megéri.
Nagyon sok munka van ezekben a szoftverekben, és pontosan azért kell ezeket támogatni.
Ősi közhely, de ez a 8 pénz is annyi, mint egy mozis este ára. Akkor most melyik is éri meg jobban?Amúgy miért szégyen a 8 óra játékidő? Most néztem, a Doom 2016 sztorija 11 óra volt, előtte a Tomb Raider-rel játszottam, az se több 12nél. Ahol sztori van, és nem holt unalmasan tálalva, grindeléssel teletűzdelve, ott egységnyi idő alatt ennyi szórakozást tálalni. Szerintem korrekt.
A multis témához: ezek a programok pont arra mennek rá, hogy alig kell hozzá valami, legyártanak pár pályát, fegyvert, aztán toljad neki a 10 évesek ellen.
Ami pl. Hearthstone-ban még elmegy, mert legalább nem hallom, de Oculusban különösen irritáló, hogy közel a 40-hez kissrácok ellen játszok (főleg, ha még le is nyomnak ) De ez az én preferenciám, tudom, hogy jópáran szeretettek multis játékokat játszani. Nem vagyunk egyformák. -
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #9364 üzenetére
Amúgy a válasz a kérdésedre, szerintem mi éri meg és mi nem:
- Arktika.1 : 26 pénz volt, tökéletesen elégedett vagyok vele, rohadt jó a grafika, a nehézséget feltekerve ideális a kihívás, plusz vannak benne jó kis puzzlék, amiket egy 5 éves is meg tud oldani A kampányban kb 15 pálya van, darabja 20-40 perc, szóval ez is olyan 7-8 óra körül van. A sztori olyan, amilyen, szerintem akciójátékba ennél nem kell jobb. A társunk egy olyan csaj, mint a Halflife2-ben volt Alyx Nagyon sokféle fegyver van, amiket elég könnyen el is lehet érni, aztán mindenki lövöldözhet, amivel szeretne. Szerintem ez egy must-buy annak akinek Riftje van. A kampány végeztével én most el kezdtem újra, mint a Robo Recallt, ugyanis tele van csomó perkkel, amiket csak bizonyos achivementekkel lehet elérni.
- Arizona Sunshine : 20 pénz volt, és eddig ebben érzem azt, hogy kicsit rossz vétel volt még ennyiért is. Elég ronda a grafika az új generációs Riftes játékokhoz képest. Az irányítás finoman szólva is köhög, se a locomotion nem jó, se a teleport. Ez utóbbi atombugos, összevissza ugrál, csomó helyre nem enged, stb stb. A nehézséget kapásból HARD-ra toltam, ez így elég kellemes, főleg mire az első hídon átszenvedtem magam. Az átlag játéknál sokkal (úgy értem sokkal) jobban bünteti a játék, ha rosszul célzol. Most így 1 óra után kezdek ráérezni, végülis bele lehet jönni. De az egész játékot áthatja valami elmondhatatlan gagyiság, kicsit olyan érzésem van, mintha mobilos játékot nyomnék VR-ban. A hangulat egyelőre a béke segge alatt, annak ellenére, hogy a főhőst próbálták Duke Nukemes, poénkodóssá tenni Majd meglátom, hátha kialakul, de egyelőre ez egy gyenge közepes. Lehet, hogy a RoboRecall, Lone Echo, Mage's Tale, Arktika1 túlságosan elkényeztetett, és tényleg ilyen volt a VR kontent 1 évvel ezelőtt.
és végül:
- Wilson's Heart : kb 15 percet játszottam vele, az alapján nagyon is megéri a 10 EUR-t, főleg, hogy most nézem, a Don't knock twice is annyi. Ez utóbbihoz képest kb 2 nagyságrendi különbség van tartalom és minőség tekintetében, a Wilson javára. Ezt onnan lehet látni, hogy már az első pár percben lehet érezni, ha valami eleve VR-ra terveztek, és ez a Wilson olyan. Már az elején, ahol le vagyunk kötve egy székbe, és súlyok vannak a kezünkre rögzítve, már ott is olyan finoman van használva a Touch, hogy tisztán lehet érezni, mikor az egyik kezünk kiszabadul. Elég nehéz leírni, remélem érthető. Szóval a haptic feedback-et jól eltalálták. A grafikán pedig már egyből lejön, hogy mennyivel igényesebb, mint az átlag. Először kicsit meglepő volt ez a fekete-fehér stílus, de amúgy játszva nem rossz. Most még kicsit puttyogtatok felváltva Arktika/Arizona -ban, aztán lassan jön az 1 hónapos év végi szabim, akkor elmerülök ebben is -
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #9368 üzenetére
En is, majd szeretnem kiprobalni a napokban Egyebkent megvettem meg a The Solus Project-et is ami jol nez ki, de a survival genre nem a kedvencem ugy igazan (olyan a jatek mint a Subnautica igy az elejebol itelve). Azon kivul hosszu gondolkodas utan megvettem ezt is:
Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenades
Meg kell mondjak van benne anyag rendesen azert a 20EUR-ert. Ha erdekelnek kicsit is a fegyverek akkor ez kotelezo darab. Az iranyitast ki kell tapasztalni, van rendes Touch tamogatas, de azert megse olyan egyszeru vagy egyertelmu, de lehet csak a default beallitasok nem jonnek be nekem.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Fiio Q15
- Dell Latitude E5470, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garanci
- HP ZBook 17 G5, 17,3" FHD IPS, I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD,1TB HDD, P3200 6GB VGA, WIN 1
- HP ZBook Fury 17 G7, 17,3" FHD IPS, I7-10750H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10/
- HP ZBook 15u G6, 15,6" FHD IPS, I7-8565U CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, 4GB VGA, WIN 10/11, Számla,
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen