Új hozzászólás Aktív témák
-
Cseri81
csendes tag
válasz gaborbol #5386 üzenetére
Ezek a pontok megvannak, de ott a 12V is megvan, megmértem!
A riasztónak a LED-je sem villog, semmi!
Azt mondják esetleg a CEM (Central Electric Modul) lehet a hibás még!
Mert ugye az aksiról két plusz indul, az egyik (izmosabb) az önindítóra és a generátorra, amásik , meg a vezérlés, számítógép, egyéb cullangokra! -
nesa
veterán
válasz gaborbol #5557 üzenetére
Mely sebeket szaggat fel nalam mindig a volvo 245 ez nekem annyira auto szeretnek nagyon egy ilyet, van tollem nem messze egy maminak egy 244DL elso gazdas 1984 be vettek ujonan mami vagy 80 eves es jar veteran talikra meg tagja a volvo klubnak.
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #5714 üzenetére
Annyira nem mozgat a dolog, csak megleptek az alacsony értékek.
A 3.2 azért jobban küzd egy 2 tonna feletti 4x4 meghajtásával mint a V8, szerintem ezért ehet többet.
Nálunk is 70 MPH, de mennyen annyival akinek két anyja van, fut a Waze, aztán kész. Belső sávban általában olyan 80-90 MPH között halad a forgalom.
Amilyen nagy távok vannak néha itt is, bele se merek gondolni ott mi lehet
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #5719 üzenetére
Nemrég vettünk egyet bontásra és nekem úgy tűnt ugyanolyan áttételezése van, mint a T6 váltójának. Országúton mentem vele 40-50km-t, de de baromi erőtlennek tűnt ( igaz a fordulat nem is ment 2200 fölé).
Mondjuk amikor rúgtuk neki, akkor azért szedte a lábát<tRucKdriFteR>
-
Crus
őstag
válasz gaborbol #5731 üzenetére
A svéd minőség alatt az egész terméket értem, ez még teljesen svéd termék, semmi kínai ráhatás nem volt 2005-ben tudtommal...
Nem tudom mennyire prémium az az autó, amelyik ilyen kevés és finom használattól ennyire beteges. Nyilván más ezekre a problémákra csak legyint, sőt akár még elmegy vele 1 évet, mire cseréli az alkatrészeket, de én nem ehhez vagyok szokva!!! Opel, Fiat, Toyota, ezekhez vagyok szokva és ezekhez képest csak nézek, hogy már miket kellett cserélni az autón, miközben ez gyilkolva soha nem volt. Attól nem prémium egy autó, hogy drága volt. A felszereltségétől pedig nem estem hasra, főleg egy full extrás Fiat/Toyotához képest nem...
"Ezzel sajnos itt nincs vege a tortenetnek, mert szep lassan jon majd a tobbi alkatresz is elo rajta."
Ezzel tisztában vagyok, csak nem ehhez voltam szokva -.- Magam nem fogom szerelni, mert nem értek hozzá annyira.
"Elso korben tisztitani kellett volna, sok esetben az is eleg. Odaadta a szerelod az eredeti legtomegmerot amit "kiszedett" belole?"
Nem adta oda, nem kértem el... de nyilván, ha nagyon át akar verni, adott volna egy bármilyet akár egy full roncsból. Ha át akarnak verni, át is vernek.
Ha egy évben 10-12x használod a klímát az kevés? Nem tehetek róla, nagyon nem szeretem, tényleg csak 40 fokban szoktam, meg akkor tudatosan, amikor már 3-4 hete nem ment.
"Ezt a 7 ezres tetelt meg jegyezd is fel, mert par eve es jonnek majd a szilentek, gombfejek, lengescsillapito, tornycsapagy, az lesz majd ilyen 300-400K es az csak az eleje a kocsinak. Akkor meg hatso futomuhoz hozza sem nyultal."
Az elég érdekes lenne, tekintve, hogy az Opel/Toyota/Fiat triumvirátusba ezeket sok-sok 100.000 után kellett csak cserélgetni, ebben az S80-ban meg van való 170k km.
"Hozzateszem a 2 ev garos KOMPLETT kerekcspagy szett( nem csak a csapagy hanem haz benne a csapagy, simering mindenestul)"
Valami INA márkát vagy mit tett bele... az ár amit írtál teljesen valószerűtlen kerékcsapágyra.
"Nem csak a Volvohoz, barmelyik premium autohoz."
Valahogy a Mercis ismerőseim nem erről beszélnek...
"Lecsereltem egy 5 eves egy gazdas kocsira azzal nincs ilyen gond, de nem is ennyibe kerult."
Volvo az is?
Az S80-ast akitől vettük egy 20 millás XC60-ra cserélte, az öreg ördögöt is belerakatták. Nem elégedettek vele. Vannak vele gondok és az elmúlt 3 évben alig került bele 50e km, 80% M7-esen.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
őstag
válasz gaborbol #6027 üzenetére
Ezt pont láttam... Az 1.6 turbo azért nem gyenge (szerintem nekik nincs sima 1.6, de lehet hogy tévedek) . Csak nem kezeli helyén az adott szervíz, ez így biztosan rossz. Szerintem külöben a hyundai féle az "száraz". De ha odáig jutok rákérdezek a forgalmazónál.
Volvo-t meg nem veszek bőrüléssel és ezzel megkerülöm a problémát
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Peti78
őstag
válasz gaborbol #6849 üzenetére
Igen, nagy lutri egy ilyen összetett szerkezetnél az élet. Csak bízni tudok abban, hogy nem egy bontásra ítélt példányt veszek, ami emberileg telik tőlem azt megteszem azért, hogy ne fussak bele egy ilyenbe. Én is gondolkodtam s80-ban, de az innen és egyéb helyekről összeszedett információk alapján nem a kiforrottabb típusok közé tartozik.
Mindenre nagyon sok pénzt el lehet locsolni, nemcsak autóra. Egy ideig a számítógépbe voltam belebuzulva, a fizetésemből megmaradt összeget minden hónapban arra költöttem. 20 ezres ház, 22 ezer füles, 19 ezer forintos egér, havonta steelseries egérpad, egy halom Noctua venti, ventiszabályzó, a csavarok alá gumigyűrű, hetente portalanítás. Mindezt a hangja és a proci/vga hőmérsékletének 1-2 celsius fokos csökkentése miatt.Most nem ejtek szót a fejlesztésről. Mindezt 2008-2009-ig tartó időszakban. Szóval igen, a kötelező karbantartások még a fejlesztésével együtt is töredékébe kerültek volna, ha nem vágyok azokra az extrákra amikre költöttem. Persze, örültem neki, hogy vannak, de így utólag nem tartom okos dolognak. Azóta eltelt hét év, talán most megfontoltabb leszek.
Nyilván egy autónál nem extra a fék, de ott is lehet ésszel válogatni. Mivel nem megyek éves szinten 20-30 ezer km-t, nem gondolom, hogy a kopó alkatrészek annyi pénzt vinnének el mint nektek, a többi meg aztán tényleg lutri. Az, hogy van egy megbízható autószerelő ismerősöm, aki gyakorlatilag anyagárban megcsinálja, szerintem nagyon sokat csökkent a számlán. Az asszony astrájában lévő ötödiket műhelyben 180 (alkatrész) + min 60 (munkadíjban) vállalták volna. Megoldotta 22 ből, adtunk 30-at. Nyilván, ha kuplunk/váltó/kettőstömegű csere van, az szopás, de az összköltség biztos nem annyi.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
őstag
-
Lackki
senior tag
válasz gaborbol #11016 üzenetére
20 éves autó... automata váltó mellett tényleg a katalizátor tud felemészteni rengeteg pénzt. Többi kopó alkatrészt nem hiszem, hogy fel kell hozni persze hogy mindenre figyelni kell.
Ismerősöm márciusban vett egy 2.4 170LE-s 2005 nagykövet kocsit, hát rá is fázott a marha, pedig mondtam hogy ne vegye meg. Szombathelyi Volvoban be lett vizsgálva, ahol szerintem telibe lefizették őket
Tökéletes állapotnak mondták, 0 hibakód. Rá pár napra kipróbáltam, és mindenféle hang jött elölről... Nem rég alánéztem és olyan olajsár van a bölcsőn és a lengőkarokon, hogy vakarni tudtam csak. Torony kb bármikor kiszakadhat, féltengelyek rosszak, főtengely szimmering is kuka, kormányösszekötő kuka, leömlő tömítés kuka, rezonátor szét van szakadva, felső motortartó bak szakadt. Ezeket én vettem észre kb. piaci hozzáértéssel, nem mint autószerelő... Ők meg kifizette a 20ezret egy teljes bevizsgálásra.Ezek mellett 21hibakódot dobott a kocsi, ami főleg a kivett rádió miatt van, aminek a helyére beraktak egy olcsó WISHről rendelt szutykot.
Ami hiba van még biztosan:
- Gázpedál jeladó
- Középkonzol széthullott kb.
- Kézifék bowden szakadt
- Fékek kopottak
- Bölcső szilentek gatyák
- Légszűrőház törött[ Szerkesztve ]
Privátot hamarabb észreveszem
-
TrollBalint
addikt
válasz gaborbol #11018 üzenetére
Ezek után félve kérdezem meg, hogy az én autómmal érdemes-e szerintetek foglalkozni, vagy kukázzam már ki? 18 éves S40-es (sima 2.0-s szívó) viszont a jobb oldalon a küszöb ki van lyukadva. A hátsó ajtó alatt egy kb. 2 ft-os nagyságú rész, az első ajtó alatt pedig kb. ugyanolyan magasságú, de 4-5 cm-es hosszban tátong a "társa".
Érdemes ezt még megjavítani, kb. mennyi a várható költség?
Az autókhoz nagyon nem értek és nem hiszem, hogy mostanában el tudom vinni szervizbe, de egy kb-s összeg is már segítség lenne, hogy mire számítsak.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #11016 üzenetére
Elolvastam a történetet. Szomorú. Nem az első S80-am ez a T6 nekem sem, mondjuk az előző S80 D5-ös motorral (szintén automata volt...) elég jól elhúzta a bőrét. 600 ezer kilométerrel adtam el, pontosabban cseréltem be a kaposvári kereskedőnél a D5-ös kézi V70-re, amiről fentebb írtam fogyasztásilag.
Viszont az elég olcsón lett véve 400x ezer Ft volt, pontosan nem tudom, de 400-ért még be is tudtam számoltatni.
Az is első gen' volt.
Motortartó bakok, motorolaj, váltóolaj, vezérléscsere, előtöltés állítás, a fűtőradiátor kilyukadt, csere. Kb. ezek kellettek neki. 5.0-ig (vagy 5.2-ig, már nem emlékszem pontosan) tudtuk levinni a fogyasztást; szerettem.
Kerékcsapágy elöl már szólt, automata váltó a végére (utolsó napokban) párszor elkezdett produkálni furcsa dolgokat.
Talán még pont időben szálltunk ki belőle...Apropó, S80 tulajokhoz (vagy aki tudja) lenne egy kérdésem.
Mi célt szolgálhat ez a két kapcsoló a váltóboksz oldalán? (T6-ban van):[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #11082 üzenetére
Köszi, még épp csak bele-bele olvasgattam, de már találtam pár hasznos infót.
Pl. pollenszűrőt én is most cseréltem és nekem is olyat adtak, ami aktív szenes, így csak a hátsó keretbe fér bele.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs