Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Viktor8. #10046 üzenetére

    Lesz ott kevesebb kilométerrel is, csak drágábban :) Összkerékre ha nincs égető szükség (embertelen emelkedő az egész utca otthon, stb), inkább hagynám, de az automatát meglépném én is. Hiába a sok km, ha autópálya, akkor kisebb eséllyel van elhasználódva az olaj és a lamellák, mint városban - viszont 100 ezrenként egy powerflush vagy 60 ezrenként a sima leeresztős "frissítés" ajánlott. Átvizsgálásnál egy csepp olajat leengedve fehér papírra/zsepire annak színéből lehet következtetni a váltó állapotára, de menni kell egy változatos próbakört is (hidegen-melegen, finoman-agresszívan), nehogy rántson valahol. Váltóolaj hőmérsékletéből is lehet következtetni az állapotra. R-Designt két lökössel és tetszőleges felnivel le lehet zavarni bontásból, kérdés, megéri-e a szállítás, ha nincs a közeledben alkatrész.

Új hozzászólás Aktív témák