Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Kicseréltem az oldalindexeket az Ypsilonon, a baloldalit már valamelyik elődünk eltörte és pillanatragasztóval volt visszatéve. 🤦♂️
Depo lett, nem gyári, de a fémpöckös verzió, talán tartósabb lesz. Ha mégsem, akkor is csak 2400 Ft/db.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz erik365 #14502 üzenetére
Ez az Ypsilon műszakilag teljesen egyben van, de telis-tele van oda nem figyelésből vagy nem megfelelő használatból eredő hibákkal.
- cserélnem kellett a csomagtér borítását egy tátongó lyuk miatt (Európa kb. utolsó darabját sikerült megvennem Hollandiából)
- az anyósoldali kapaszkodót szintúgy
- az ablakemelő kapcsolóját meg kellett ragasztanom
- korábban lehetett egy enyhe koccanása hátul, a lemezeken abszolút nem látszik semmi, de a bal hátsó lámpa tartói sérültek, itt egy nyolcszögre vágott plasztikkártya darabka volt az alátét a csavar alatt
- és még sok esztétikai apróság…Ennyit a kevés km-es autókról, ebben 83k van csak, de ennek csak tulajdonosa volt, az előző 168k-est jobban megvigyázta a gazdája.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
Lehet nem a legjobb helyen kérdezem, de tudtok olyan műszaki vizsgaállomást ahol átmegy a műszakin egy forgalmiba be nem jegyzett ültetés? Így vettem az autót, nem is zavarna, mert a sporting 17-es kerekeivel nem látszik olyan alacsonynak, de piros a rugó. Hó végén jár le a műszaki, nem akarok szigorítottra menni, ha nem megy át elsőre valahol.
-
tboldi
nagyúr
válasz akooos #14504 üzenetére
Nemtom, hol keresel, de az biztos, hogy Mosonmagyaróváron nem találsz ilyet, szívtam én is eleget ugyanezzel.
Az volt a szerencsém, hogy honosításkor elejtettek egy záradékot, miszerint “sportrugóval szerelve”, csak a forgalmiba elfelejtették befirkantani, de a JSZP alapján simán pótolták az okmányirodában, innentől nem volt gond később sem. Sőt rugótörés után lett egy csomó H&R-es papírom is az új szettel, így még hivatalosabbnak látszik.
[ Szerkesztve ]
-
apatyas
Korrektor
válasz akooos #14504 üzenetére
Most hogy mondod, nekem is mondták vétel előtt, hogy lejjebb van. De a műszakin egy kukkot se mondott erről a szaki, pedig direkt kérdeztem h volt-e valami ami amúgy határon van stb.
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
csongi
veterán
Grande alvázon vannak a nagy kerek lyukak. Abba melyik gumit ajánlott tenni?
Az oválisak megvannak és jó állapotba vannak. Egy pucolás nem árt nekik azért. -
gipsztigris
addikt
válasz akooos #14504 üzenetére
Ha szép piros a rugó akkor tuti nem, hacsak nem mutatsz róla tanúsítványt. Akkor be tudod jegyeztetni a forgalmiba. Ha nincs tanúsítvány, akkor az egyszerűbb móka, hogy rugók ki, fekete spray-vel szépen "gyárira" alakítani és ha nem ordenáré az ültetés akkor simán át fog menni a műszakin.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Idő közben kötött esetleg valaki Easy Care-t Alfa-nál vagy van esetleg róla bővebb infója?
90e-nél járok Julissal és lehet még így is megérhetné a dolog:"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #14512 üzenetére
Én most 165e-es ajánlatot kaptam Carnet Bugyiörstől olaj és szűrők cseréjére.
u.i.: Nemtom hogy csak én fogtam ki rossz ügyintézőt, de eszeveszett vontatott velók a kommunikáció.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #14395 üzenetére
Na, tényleg lendkerék volt. A közepében golyós csapágy szét volt hullva. LuK lendkerék, elvileg gyári Toyota még, 570e km van benne, de már utóbbi néhány 10e alatt azt hiszem már volt random ideiglenes remegés, csak most kezdett állandó lenni. Megy helyette be egy Valeo egytömegű szett.
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #14514 üzenetére
"Megy helyette be egy Valeo egytömegű szett."
Jól meggondoltátok?"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #14515 üzenetére
Csak besegítek néha a tulajnak LuK lendkerék 180 eFt körül volna, bontottal bizonytalan az eredmény, ez a szett meg 50 eFt. Kézifék sem tökéletes, létezett gyárilag is egytömegűvel ez a motor... Persze bizonyos rizikó így is adott Másik ismerős ilyen autóba egyből ment az új kettőstömegű szett, ahogy csúszott, szóval előfordul mindkét véglet Nekünk itthon csak a Grande 1.3D ami kettőstömegűvel szerelt, érzékeny váltó és sokkal olcsóbb lendkerék miatt kb eszembe sem jutna mást tenni bele.
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #14516 üzenetére
Anno, még a VW-s időszakomban Passat PD-re tettem fel fix lendkereket (hivatalos kiváltó szettet) de úgy rázta a fülkét utána, hogy a belső tükör leesett egy hét után. Szerencsére az ügyfél hozta a szettet és az aggályaimat írásba is adtam beszerelés előtt. Mások meg azt mondják, hogy jól működik a kiváltó szett. Lényeg, hogy azóta ilyen "mókolást" nem vállalok.
Szerencsére a mi céges 1.3 Mjet Grandénk fixes, ötös váltóval, pedig 90 lovas verzió."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #14518 üzenetére
Na, mi volt a gond? És hova jársz most? Nekem eddig nettó csak rossz tapasztalatom van (Pappas, Kelet-Pest, DunaAutó)... Egyedül Érd volt korrekt tavaly, csak ott meglátszik, hogy nem Alfa-ra vannak berendezkedve (mondjuk DA-nál még inkább, de őket még említeni is sértő...).
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
adamvarga013
csendes tag
Sziasztok!
Valakinek ötlet, hogy mitől rázhat alapjáraton egy 1.4 T-jet Bravo? Csak alapjáraton és független, hogy hideg vagy meleg motor, illetve, hogy ki van-e nyomva a kuplung. Nem elképesztően erősen, csak pont annyira, hogy zavarjon. Leginkább a kormányon érzem, illetve hullámzó jelleggel az ülésemen, majd a könyöklőn.
Jobb oldali motortató és billentő bakok frissen lettek cserélve. Volt egy ~1000-es fordulátnál érződő rázás, azt megoldották a cserék, de az alapjáratit nem.
Az AnteCar-nál azt mondták, hogy "ez ilyen", de engem zavar, így inkább futnék vele még egy kört.
-
TheProb
veterán
válasz adamvarga013 #14520 üzenetére
Hát nekem nem rázott alapjáraton a Bravo, szóval vagy hülyeséget beszél AnteCar vagy te vagy hiperérzékeny. Pontosabban mikor rázott, akkor a bakok cseréje után jó lett. Feltételezem nem alapjárati problémát érzed rázásnak.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz TheProb #14519 üzenetére
A hozzáállás, a szerviz rész szart az egészre. Amore-s blogomon csekkolhatod. A legutolsó csepp az volt, mikor egy motortartó bakot kellett volna cserélni. Mondták, hogy úgy készüljek, hogy még a motort is ki kell hozzá szedni. Elvileg berendelték az alkatrészt, de 3 hétig sem történt semmi, akkor mentem át Érdre... Megnézték, még azon a héten kaptam egy időpontot, hogy visszamenjek a cserére (érdekes módon ők tudtak raktárról szerezni alkatrészt?), mondták, hogy lesz vagy másfél óra.
Mondom másfél? Nekem azt mondták máshol hogy ez motor kiszedéssel jár, egy nap. Oh, dehogy, csak kell hozzá egy kis rutin, és ki lehet azt cserélni úgy is, hogy a motor a helyén marad. Úgy is lett, komplikáció nélkül. 2 hónap múlva hívtak Budaörsről, hogy megjött az alkatrész. Mondom köszi, már megoldottam. "Ja, rendben, akkor viszlát." Ez volt az utolsó kommunikációm velük, nem is tervezek többetAz, hogy meglátszik, hogy nem Alfára vannak berendezkedve, hát nem tapasztaltam. A legtöbb ismerősöm odahordja a Q-t, mert Kovács Csaba szerelő nagyon vágja a típust, ő intézte el ezt a fentebbit is rutinból. Amíg a Timpauer meg Kovács ott van én biztos nem viszem máshova.
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #14522 üzenetére
"Elvileg berendelték az alkatrészt, de 3 hétig sem történt semmi" Na én hasonlót éltem át Kelet-Pesttel, csak nekik 1 év! alatt nem sikerült beszerezni 2 szerencsétlen ajtóhatárolót. Bár tippre lehet meg se rendelték, csak szopattak...
Ilyen tekintetben pont a Budaörsiek tűnnek gyorsnak, meg smooth-nak, mert telefonos bemondásra rendelte be az ügyintéző a határolókat, egy vatta új kormányt (kormányfűtés miatt), illetve egy hátsó lámpát (párásodás) és elvileg már minden be is érkezett. Persze itt jön, hogy alig lehet elérni az embert, szóval 1-2 hetes delay van szinte minden emailnél, telefont baszik felvenni. Most épp arra várok, hogy mikor vihetem a kocsit. Persze csak akkor leszek nyugodt, ha végre tényleg megcsinálják a cseréket.
Igazából Halesz ajánlotta őket, de szerintem ezen garis ügyintézés után én is elengedem őket, mert még azt sem lehet mondani, hogy csak azért elérhetetlenek, mert gariba vinném a kocsit, de hát egy olajcsere/szűrőcsere ajánlat is vagy 2 hét alatt érkezett meg.De ha neked ennyire pozitív Érd, akkor bekérek onnan is egy ajánlatot. Amúgy összességében nekem sem volt velük gondom. Az hogy nem Alfa-ra vannak berendezkedve meg nekem abból jött le, hogy mikor én voltam, nem éreztem, hogy annyira meglenne a típusismeret. Illetve a szükséges eszközpark, mert pl tampomat/táblafelismerő kalibrálást nem tudták megcsinálni. Illetve az infotainment hibánál is igazából csak pingvineztek, meg tippelgettek.
#14523adamvarga013: Pl. háromhengerezésre. Nekem néha Julis is csinálja... u.i.: Persze márkaszerviz szerint ez is normális...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz TheProb #14524 üzenetére
Halesz protekciós ott, én is - többek között - az ő ajánlása miatt favorizáltam őket, de megbántam nagyon. Sokat elmond a dologról, hogy egy másik tag, aki 2-3 évente vesz egy új Alfát és akkora Budaörs fan, hogy még szabadidejében is sokszor ott van... Na, vele a múltkor összefutottam Érden. Úgy meglepődtem, majdnem úgy köszöntöttem, hogy "te mit keresel itt?"
Aztán elmondta, hogy neki is elege lett már abból. Na mondom, ha már te is besokalltál, akkor az már a végKelet-Pestről többnyire jókat hallottam, de érdekes sztori ez az ajtóhatárolós dolog. Adtak magyarázatot? Amúgy az utóbbi években nagyon akadozott az Alfák alkatrész ellátása, ezt láttam külföldi fórumokon is. Itt az olaszok a sarasak inkább.
-
426os
őstag
válasz adamvarga013 #14520 üzenetére
"Az AnteCar-nál azt mondták, hogy "ez ilyen""
Első körben keress egy normális szervizt
Nekem amúgy a vezérlés oldali bak okozott ilyet, annak cseréje után jó lett (ezt mondjuk pont az Antecar csinálta, ezt az egyet szerencsére nem is cseszték el ).
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #14526 üzenetére
Hát arra hivatkozott a Kelet-Pesti faszi is végig, hogy alkatrészellátottsági gondok vannak. Csak kicsit fura volt, hogy 2-3 havonta rákérdezve mindig az volt a válasz, hogy 1-2 hónap még mire beérkezik Torino-ba. Aztán a végén már saccolni se mert... Kabaré. De érdekes, Budaörs elvileg 2 hét alatt be tudta rendelni magukhoz.
Azért az baromi dühítő, hogy gyakorlatilag az ország összes márkaszerviz hálózatát megjártam már és egyiknél sincs igazán pozitív tapasztalat (Érd kapná a legmagasabb pontszámot), negatív annál inkább.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Freddy76
addikt
Én Érdre vittem eddig az autót Szabóékhoz, mindig könnyen kaptam időpontot szervizre, és általában pár napon belül, vagy a következő hétre. Amikor az autó elkezdett olyan hangot kiadni, mintha folyamatosan flexelné valaki, soron kívül fogadtak, megtalálták és megoldották a problémát, azaz kiszedték a féktárcsa mögé szorult kavicsot, és ekkor nem is kértek semmit, holott ez nem garanciális probléma.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
berek21
őstag
Multiecuscan kérdésem lenne.
Maga az scanner, és a zöld fej működik. Élő adatot is tudok nézni. Viszont mikor pl a szervíz adatokat nézném akkor a sárga csatira már hibát dob. Kínai a cucc. Van valami ebben az árkategóriában ami jó?Lancia Delta III eladó!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #14517 üzenetére
Ez a tükrös sztori mindent visz
-
tata93
tag
Sziasztok!
Van egy 2007-es Fiat Punto 2-esem, 1.3-as JTD dízel. Egy olyan gondom van vele, hogy már tavaly is szivatott pár alkalommal a nyáron, hogyha meleg az autó, és az idő is meleg, akkor alig akar beindulni. Indítózom és hajt, hajt és nagyon nehezen, de elindul. Két hete, amikor a melegek elkezdtek bejönni, annyira megszivatott, hogy be se indult egy benzinkúton, 1 órát kellett várnom, hogy el tudjak indulni vele. Sajnos ott elkövettem egy olyan hülyeséget, hogy a nagy ijedtség miatt betolattam az autót a kutasokkal, és egyesben próbáltuk beindítani, de nem sikerült. Azóta a következők történtek:
- Az autóban mintha nem lenne erő. Egy kisebb dombon, ahol eddig simán felment az autó, vissza kell váltanom, különben erőlködik az autó.
- A melegen nem indulás miatt a főtengely jeladóra gyanakodtam, de megcsináltam egy tesztet, hogy amikor indítózom az autót, akkor a fordulatszámmérő elmozdul-e 100-200-ra, mert ha igen, akkor működik a jeladó
- Rámentem géppel a kocsira, megnézni élő adatokat, hibakódokat:
- P1102-es kódot dobott fel
- Illetve megnéztem az élő adatokat is:
-Üzemi nyomás hideg motorral: 284 bar, meleg motorral: 282 bar (ez nem kevés?)
- A fuel quantity correction cylinder 1 pedig 1,29 mm3/injectiont mutat, az csereérett, de nem hiszem, hogy ez okozza a gondokatEsetleg van valakinek ötlete, hogy merre keressem a hibák forrását? Egyszerűen nincs ötletem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz tata93 #14537 üzenetére
az a betolos dolog lehet nem volt nagy otlet, mert elugorhat miatta a vezerles
ezeknel akkoris eloferdult ez neha, ha erosebb lejton nem kezifekkel volt leallitva az auto, hanem csak siman sebessegben hagytak, es a sulyanal fogva meg is mozdult, vagy csak nagyon rafeszulttöbb drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz tata93 #14537 üzenetére
P1102 légtömegmérő hiba, elvileg okozhatja az elmondott tüneteket is.
"A fuel quantity correction cylinder 1 pedig 1,29 mm3/injectiont mutat, az csereérett, "
Ez a korrekciós érték önmagában nem indokolja, hogy cserés lenne a porlasztó. Ez csupán annyit mutat, hogy az 1-es henger szögsebessége valamennyivel kisebb mint a többi és több üzemanyagot ad az ECU annak érdekében, hogy az eltérés kevesebb legyen.
Ennek számtalan oka lehet. Tömítetlenség, kokszosodás, EGR, laza vezérműlánc, stb., de persze lehet porlasztó hiba is.
Egy egyszerű "poharazással" sokkal pontosabb képet kaphatunk a porlasztók állapotáról.Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve? Átnézném még az üzemanyagrendszer tömítettségét is.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
adrian14
tag
Sziasztok!
Hol tudnék utánanézni neten keresztül, hogy egy 2.0T benzines Stelvionak mennyibe kerül a karbantartása? -
TheProb
veterán
válasz TheProb #14513 üzenetére
Na, meg is jött Érdről az árajánlat. Meglepő, hogy nem kell heteket várni egy árajánltra vagy bármilyen kommunikációra...
Ők 127e-es ajánlatot adtak, az barátibb. Mondjuk minden kb ekte ugyan annyiba kerül, az olaj és az olajszűrő olcsóbb. Illetve érdekes, hogy az Érdiek megint csak 4,5l-t kalkuláltak, a könyv szerinti (és Budaörsi) 5,2 helyett. Mondjuk tavaly nem is volt max-on a nívó a csere után..."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Patrick #14547 üzenetére
Hát fogalmazzuk PC-n csak úgy, hogy "érdekes"... Nem sok Alfa-s vonást vélek felfedezni rajta, szerintem nagyon látszik rajta, hogy már Stellantis Aegis alatt rajzolták... Ami bár azért érdekes, mert Renault ugyan nem tagja a concern-nek, mégis ekte olyan az eleje. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Patrick
addikt
válasz TheProb #14548 üzenetére
Teljesen így látom én is, eleje totál Renault. Elfranciásodik az alfa picit, mondjuk sejtettem, hogy ez lesz... A hátulja, hát... Giulietta, szép hátulja van, Giulia, szintén, Stelivo, az is jó. Nekem tetszik az utolsó 3 igazi alfa.
De ezek az újak... És szerintem ezekből többet fognak eladni ennyi év alatt, mert ezek már az "új" alfásoknak szól.
2025 új Giulia a Stella, vagy milyen platformra, 2026 új Stelvio, szintén.
A duma az hatalmas volt. Kell az elektrifikáció, mert meghalunk... meg újat teremtünk, egyedülállót, stb... így lestem e. Olasz autó, ízig vérig, nem hasonlít semmi másra, há mondom CHE?
2027 csak elektromos, öngól és zsákutca. Szerintem.
Ok, nézzünk valami jót is, könnyebb mint a hasonló kategóriában lévő elektromos? Ha jól láttam. Többet nem tudok még.
Giulietta után Giulia lesz, nagyon várom már, aztán én be is fejeztem szerintem.
„Aki barátot talál, kincset talál."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest