Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz csongi #14033 üzenetére
Mannolhoz képest persze, hogy drága a Selénia, de az egész mezőnyt nézve viszonylag olcsónak számít az is.
Ahogy gipsztigris is említette, hitbéli kérdés, én a felső polcról válogatok, szeretem a lehető legjobbat megadni, a költség nálam nem elsődleges szempont. Most a csúcs Ravenol, a RUP 5W40 van benne USVO technológiával, ami annyit tesz, hogy PAO és észter bázisú, valamint a labortesztek alapján a különböző jótékony adalékanyagokból sem szenved hiányt. Mondjuk ennek pont nincs semmilyen Fiat minősítése, de igazából minden szempontból megfelel annak, utánanéztem a bővebb követelményeknek.
De persze én is városban nyaggatom a legtöbbet a MiTót, fix 5000 km-re álltam be vele, ez legutóbb 8-9 hónap alatt jött össze.És a nyamvadt Jazz is menci olajat kap, Motul Eco-lite 0W20-at, ami fix félévente cserés (gyárilag is ez az előírás), mert szintén városban nyúzós. A Suzukiba legutóbb Eneos Sustina 5W30 került, ez ingázós, az alap gyári 15k km-es periódust tartjuk, van hogy évi 2 is összejön - bár hamarosan eladjuk, legalábbis remélem.
A Lanciát meg várja a gyári Selénia WR 5W40, amint hazakerül működő km-órával, és ez is félévre vagy 5000 km-re lesz beállítva.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz tboldi #14051 üzenetére
En is szeretem megadni ami jo. Csak legalabb mennek vele havi 3_400 km orszaguton. Sajnalom a penzt egy olyan dologra ami sztem ilyen csere periodussal csak kotseg novelo, erdemben nem jelent kimelest.
Rugot kell majd cserelnem, de jo lenne a telot is cserelni. Muszakin kivallo, de van benne egy kis lyuk, pont a kis egyenetlensegeknel erzem, a konfort zonaba. . Nem egy okor osszeg az sem, de meg varok vele.
Eppen most volt egy eszme cserem egy magat autoszerelonek beallito illetovel. Elengedtem. . A jaso MA2 minosites azt jelenti, hogy 4 utemu motorhoz valo az olaj. Hat legyen.Rendeltem indukcios horpadas javitot. Ez most az uj projekt. Kivancsi vagyok mit tudok vele kihozni. Jegkarosan vettuk. Megprogalom kihozni amit kilehet belole hozni. Izgalmas projekt, kiderul.
De itt van meg a hidraulikus pres projektem. Azt is ossze kellene rakni. De a kismuhelyembe most 10 fok van. Nem utolag lett muhely statusza ezert a padlo nem lett szigetelve, kifagy a tokom is.
A garazsba pont jo lesz horpadas szoszmotolni.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #14050 üzenetére
Scusi, tudom hogy te képben vagy, csak nem jó helyen nyomtam a válasz gombot, de mire észleltem, addigra már bepötyögtem két ujjal mobilon, és nem volt kedvem újrakezdeni
(ájfónos kopipészt (autocorrecttel karöltve) meg néha megszívat, használnám én, de elengedtem sokszor, mert nem mindig sikerül)VMatteo, csongi:
Az idehaza rendelt kábelhez kapott doksit (illetve a mobilvinyót amire vsz anno eltettem) még nem túrtam elő.
tboldi linkje alapján melyikőtök autójához jó?[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz VMatteo #14058 üzenetére
Vegyél pár flakon alváz és üregvédő spray-t, meg alváz dugókat cseréld újra
Test kábelt cseréld karosszéria és váltó között.
Sárvédő tetején vedd ki a szivacsot, nyomd ki karosszéria tömítővel a peremezésnél a ficakot.
Cseréld ki a szélvédő előtti tálca kivezetőjét, hogy a generátor ne fagyjon szét.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Talán Fiat forums-on láttam egy posztot, hogy a torony csapágyra tettek kupakot, mivel rá folyik az eső tálca összes vize. Lehet értelme, vagy úgyis beveri a kerék? Hirtelen nem találom a threadet.
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #14062 üzenetére
azt is lehet, hogy a jobb oldalra is rak egy csavarozhato testkabelt a torony es a motor koze
igy ha nem annyira jo vhol a kontakt, akkor van egy B-terv istöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
Jut eszembe, hogy egy ideje már meg akartam kérdezni. Normális az 1.4 T-Jetnél, hogy hidegindításkor picivel 1000 alatti a fordulatszám?
Nem a szokásos be nem indulásról, dadogásról vagy lefulladásról van szó, ilyeneket abszolút nem tapasztalok, egyetlen egyszer kell csak elfordítanom a kulcsot, és onnantól stabilan tartja is az alapjáratot, csak furcsa, hogy ilyen alacsonyan, és nem mondjuk 1500 körül. Ha már meleg, akkor még kevesebbel, 700-800 1/minnel forog a főtengely, tehát valamit azért csak csinál dúsítás címszóval.199A8000, hibakódlista totál üres, és a különböző hőmérsékletes jeladók értékei is teljesen valósnak tűnnek MultiEcuScannel nézve. Ja, és kizárólag 100-as OMV-t kap.
szerk.: Ezt a threadet találtam, de nem jutottak semmi konkrétumra. De legalább nem egyedi ezek szerint.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tboldi #14067 üzenetére
Sztem nem. Nekem fellövi 1300-1400 körülre hidegben.
Pont nemrég meséltem, hogy megvolt az éves szerviz + ami még kellett. Aztán hétfőn mentem Gödöllőre, 160 km autópálya. Ahogy beértem, hallom, hogy elkezd mélyebben duruzsolni a motor. Fél perc múlva már hallottam, hogy valami fém alkatrészt húzok az aszfalton, ami időnként odaver egyet a kocsi aljának is, ahogy felpattan... De jó!
Szerencsére már közel voltam a célomhoz, oda is értem. Mikor ott végeztem, akkor jöhetett az agyalás, hogy most mi legyen. Alánéztem, a flexicső után szakad le a cső, ami megy rá a középső dobra. Mondom hátha ki lehet húzni... De nem érem el. Ráálltam az egyik kerékkel a padkára, de még úgy is bele kellett feküdni a sárba, hogy elérjem a csövet. "Szerencsére" feleslegesen koszoltam össze magam, a leömlőhöz erősen csatlakozott.
SOS-ben néztem a google-ben valami szervizt, találtam is egyet párszáz méterre. Odagurultam, mondom segítsenek már, kezdjünk ezzel valamit, hogy legalább hazajussak valahogy. Nagyban dolgoztak, de jófej volt a srác, beállhattam a kocsival, aztán egy dróttal felkötötte a csövet, hogy ne az aszfalton húzzam. Még pénzt sem fogadott el érte. És ki is bírta simán hazáig.
Na, csak azért jutott ez eszembe a hsz.-edről, mert 2 napig, amíg ilyen volt, minden ráindításnál meglepődtem, hogy de jó hangja van, úgy feldörmögött
Kicsit olyan Alfás feeling volt, ha már az csak garázsban áll ilyenkor -
hobizoli
nagyúr
-
válasz hobizoli #14070 üzenetére
A hang amúgy tényleg jó volt, de azért jobban rezonált a kocsi. Meg, nem tenném rá a fejem, de úgy éreztem, hogy a teljesítményéből is veszített. Lehet, hogy a fojtás viszonyok úgy vannak beállítva, hogy ha eltűnik a középdob (meg a végdob, persze) ellenállása, akkor elmásznak más paraméterek, amik ahhoz vannak beállítva?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz molnarpeter #14062 üzenetére
Hany db dugo van a punyeszon?
-
tboldi
nagyúr
válasz erik365 #14077 üzenetére
Neked is köszi! Közben még ezt találtam, ez is megerősíti.
És megnyugtató, hogy akkor LA-Chipék sem csesztek el semmit.
-
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #13995 üzenetére
Köszönöm az infókat, az akku be lett rakva, működik, de van egy apróság. Ugye gyárilag 50Ah-s akku volt benne, ez most 60Ah-s, így egy kicsit hosszabb. Az fém akkumulátor tartóban van egy műanyag akkumulátor tálca, ami miatt kicsit csálén áll a nagyobb akku. Semmi vészes, az akku alsó pereme bement a helyére, pánt fogja rendesen, csak na, kicsit hülyén néz ki. Plusz nekem az ilyentől szokott viszketni a fejem belülről és ettől vannak álmatlan éjszakáim, orvos látott már.
A lényeg, hogy ilyen van benne: 52032335 T804
És ilyen kellene: 52032337 T804
Ugy látszik a képen, hogy a másodikon kisebb az a magasítás a sarokban. Honnan lehetne ezt beszerezni?[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
hroberto
veterán
Fájó szívvel eladtam a Giulietta-m. Muszáj vennem egy Giulia-t.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Tegnap a Stadionoknál szúrtam ki. Stílszerű rendszám:
-
hroberto
veterán
Úgy látom a 18"-os felnikkel szerelt Giulia-n elől 225/45-ös gumi van hátul 255/40-es. Nem is lehet egyforma méretű gumikat feltenni rá?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Patrick
addikt
válasz hroberto #14085 üzenetére
Előre is gratulálok! Kérünk majd képeket.
Én olyan 2026 körül szeretnék venni egy Veloce-t, 2022-est. Addig pénzgyűjtés, meg majd a Giulietta is elmegy akkor. Most 22300 van benne.
RWD-set veszed? Majd írd meg légyszíves, hogy teljesít hóban, vagy csúszósabb utakon arrafelé, amikor megvannak a téli papucsok.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
hroberto
veterán
válasz HussarF #14092 üzenetére
Végülis nem azt vettem amit először kinéztem, ez sokkal jobban tetszett, rohadt jó színe van. Szürke alapú, de ha süti a Nap, akkor brutális szép gyöngyház.
Ezen ráadásul téli gumik vannak, plusz kaptam hozzá egy nyári szettet is.
Plusz ebben csak 125 ezer van, vezérlés, centrifugál szűrő, valamint az olajszivattyú tömítés is ki lett cserélve 117 ezernél.
Alapból 180 lovas 2.2 diesel, felhúzva 210 körülire, és bele téve a RACE mód![ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz molnarpeter #14096 üzenetére
Köszi!
Én nem vagyok autószerelő, de ha jól értettem az olajleválasztó szűrőt nevezik igy.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
válasz hroberto #14095 üzenetére
Gondolom az a Lipari szürke, ez a szín. Nekem nagy kedvenc volt, csak hamar kivezették, lehet '19-ben már nem is lehetett kérni. Q-ra meg sajnos sosem. Csak vigyázni kell rá, mert ha megtöröd, akkor ezt az árnyalatot nem tüsszenti rá az elemre a szomszéd Pista
RACE-val meg vigyázni kell, voltak már olyanok, akik megbánták, hogy beletették, mikor majdnem árkot fogtak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000