Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz VMatteo #13172 üzenetére
Meg kell nézni mire van lehetőség. A legtöbb extra fícsörhöz valamilyen extra hardver(módosítás) is kell. Az ablak le-fel húzás nem tudom Grandén hogy van megoldva, de 147-esnél pl be kellett forrasztani pár ellenállást a vezérlőegységbe, utána MES-el bekapcsolva a becsípődésgátlót már működött full automatán mind a 4 ablak (előtte ha jól emlékszem felfelé csak a sofőr ablaka volt automata, illetve a kulccsal is csak az elsők működtek). Töltsd le a demót, szimulációs módban meg tudod nézegetni milyen opciók vannak, autóra sem kell hozzá kötni.
[ Szerkesztve ]
.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz VMatteo #13176 üzenetére
A MiTo mint Grande-rokon meg alapból tudja. Illetve az enyém csak félig.
[ Szerkesztve ]
-
-
gipsztigris
addikt
válasz VMatteo #13188 üzenetére
Kerestem de nem találtam külön csatlakozót. Egyszerűen megoldottam. Minden érintkezőre ráforrasztottam egy-egy 15cm-es vezetéket és úgy kötöttem be a ledes lámpát. Biztos, hogy nem lesz kontakthibás!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz VMatteo #13192 üzenetére
20 ezerért pont nem érdekel, hogy mikor megy tönkre. Egyébként ha OLSA márkára keresel rá -az az egyik gyári beszállító-, nem gyári csomagolásban lényegesen olcsóbb.
#13193csongi
Hatos váltót csak akkor érdemes, ha nem kell hozzá kulisszát és váltótartó bakokat cserélni. Mert akkor már elég költséges mutatvány. Vagy, ha bontva meg tudod venni kompletten.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
426os
őstag
válasz VMatteo #13223 üzenetére
A leggyakoribb oka ennek a hibának (ha egyébként világít), hogy kontaktos már a csatlakozó vagy a foglalat. Elkoszolódik, oxidálódott, ami miatt már megnövekedett ellenállást érzékel a rendszer, hiába világít az izzó. Foglalat ki, kis takarítás aztán nem lesz vele több gond.
.
-
tboldi
nagyúr
válasz VMatteo #13351 üzenetére
Lőttem még egyet, amin talán jobban látszik az összkép.
Amúgy ha gyárilag nem ilyen lámpa van az autóban, akkor is megvan a plusz vezeték a hangulatfényhez? Mert csak tompítottra (vagy helyzetjelzőre, de nekem nincs hagyományos a DRL miatt) kapcsol, valahonnan tudnia kell.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz VMatteo #13387 üzenetére
Lehet, hogy az Ypsilonban is csak az volt, igazából sosem próbáltam, csak vannak fényképeim a különböző menüpontokról aksicsere vagy lekötés és a beállítások elfelejtésének esetére. [kép]
A MiTóban speed buzzernek hívják, az azért beszédesebb.Igen, a parkolófény oldalát az Ypsilon is tudta, a MiTo nem. Szerintem deadlock* sincs az Alfában, távirányítós ablakmozgatás viszont van; a Lanciának meg egyáltalán nem működött a távirányítós része egy korábbi body computer csere óta, úgyhogy nem derült ki, hogy tudja-e ezeket.
*Fun fact: a mi flottánkban egyedül csak a legpuritánabb autó, apum Suzuki WagonR-e tudja.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz VMatteo #13389 üzenetére
Abarth Grande Punto (esetleg esseesse) vagy Punto Evo (esetleg Supersport)?
Bár ezek még drágábban szoktak menni, mint az átlag Giulietták, úgyhogy vedd úgy, hogy meg sem kérdeztem.
...............................Más: Elvileg holnap megérkezik hozzám a küszöbdísz és a lóhere.
Meg rendeltem egy ilyet is, mert szeretem a gyári holmikat.[ Szerkesztve ]
-
orion1025
őstag
válasz VMatteo #13575 üzenetére
Bátor ember vagy, az biztos, a TYC még egy prizmát sem tud legyàrtani, ez igaz a fizikai méteteire, illetve természetesen a beázásra is. A golfunkhoz vettem kétszer is takarót a ködlámpa mellé, körbe tömítőzés után is beszivárgott a nedvesség. A gyári első fényszórókat anno fekete hátteresre megcsináltam, kapott plusz tömítőt, sosem ázott be, pedig az nagy felület. Nem tudom a TYC-nél mit csinálnak, de sok jót nem az biztos, látva több fórumot is, más autó típusokat.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz VMatteo #13577 üzenetére
A Depo-s lámpatestek egy fokkal jobbak (főleg a hátsók), ez igaz a minőségükre is, én még gagyit nem láttam belőle, persze egy gyárival nem veszik fel a versenyt ők sem. Sok esetben kényszer szülte helyzet ilyeneket venni, de általában sokkal jobb vétel egy gyári bontott. Most, hogy volt ez a Punto tapogatásom, rengeteg fórumot, oldalt, bejegyzést találtam mindenféle hibákról (hiába nem ezek megismerése volt a fő cél), hát vannak bajok a kettes Puttókkal, az biztos. A csík lámpás ahogy látom szeret nem elég fényerőt produkálni, gondolom a foncsor rohad le rajtuk, mert silány minőségben lett felgőzölve rájuk, vagy lemattul, azért nem látni vele a sötétben.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
426os
őstag
válasz VMatteo #13612 üzenetére
Nézz körül, biztosan van olcsóbban. Pl Fiatalkatreszek.hu-n 155e a komplett szett (kuplung+lendkerék). Ez speciel LUK, nem tudom mennyire jó minőséget képvisel, de biztos van más márka is máshol hasonló áron (pl alkatreszek.hu).
Én mindenképpen kicseréltetném ekkora km futásnál. Nem jó dolog rövid időn belül 2x fizetni ugyanazt a munkadíjat.[ Szerkesztve ]
.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz VMatteo #13610 üzenetére
meg ha le van kapva a valto, akkor a behajtasi es a ket kihajtasi szimmeringet is csereltesd ki egyuttal, par ezer forintba kerulnek osszesen + uj olaj
nekem szeptember vegen csereltek a 147-n a kuplungot, a szimmeringek nem szivarogtak, de kb muanyagga voltak kemenyedve
+ a fotengely valto oldali vegen is kicsereltettem a szimmeringet
nemtom a grande puntoban a futomu segedvazkeretet le kell-e a valto miatt szedni, de a vizszintes stabilizator szilenteket is erdemes megnezni egyuttal
147-n ez a segedvazkeret felett van, es az a ket szilent szet volt repedezve 250k km-neltöbb drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz VMatteo #13693 üzenetére
Szoftveres hiba sajnos! Keress rá, T-Jet hidegindítási problémák. Százával fogsz posztokat találni rá.Tartós megoldás csak szoftver módosítással érhető el. Van rá szaki aki tudja gyógyítani.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
426os
őstag
válasz VMatteo #13701 üzenetére
Valamit elszámoltak az olaszok a szoftverben, vagy legalábbis nem gondoltak a keleti benzinminőségre. Az említett szaki Sárváron van (ha egyre gondolunk), gyári megoldás nem nagyon van erre a problémára. Akksicsere nem fog ezen segíteni, csak a jobb (esetleg adalékolt) benzin.
.
-
Directors
senior tag
válasz VMatteo #13901 üzenetére
Szia!
A lámpa környékét nézném meg első körben, illetve a csomi ajtó átvezetőjét is megnézém. Ott fut a hátsó ablak vízcsöve is. Lehet az tört el.
Legalább megtudod nézni azt is hogy az elektromos kábelek milyen állapotban vannak. Tönkre szoktak menni azok is.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Directors
senior tag
válasz VMatteo #13904 üzenetére
Nálam szimplán el volt vágva minden. Vásárláskor buta voltam mert nem ellenőriztem ezt a részt. Azóta megcsináltam egy fél délután alatt.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Márk
senior tag
-
válasz VMatteo #13946 üzenetére
Teljesen jó a lámpa amúgy. De feltételezem ez a lekötés nem annyiból áll, hogy lehúzok egy csatit, aztán megtekerek egy csavart (amit a múltkor amúgy tekergettem is, de semmit nem mozdított a csóván). Hanem kábelköteg szétbontás, motortápkábel megkeresése, stb... Több szakértelmet és/vagy gyakorlatot igényelne, mint amim van ezen a területen.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...