Hirdetés
- PlayStation 5 Pro teszt
- Battlefield 2042
- Cyberpunk 2077
- Xbox Series X|S
- War Thunder - MMO Combat Game
- Megjelent a The Last of Us Part 1 PC-s kiadása
- Hosszabb bemutatót kapott az Indiana Jones and the Great Circle
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Marvel Rivals - Középpontban Moon Knight
- Automobilista 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
Lejárt a Fiat Tipo 1.4 benzines kocsink 5 éves garanciája, így idén én fogom csinálni az olajcserét. A előző autónk (Fiat Albea) esetében az olajleeresztő csavar egy "klasszikus" peremes csavar volt, ami alá minden alkalommal vettem egy ide való alátétet. A régi csavar és új alátét szerű tömítés pedig jól tömített, soha nem volt ezzel gond.
Viszont az új autóban egy hernyócsavaros megoldás van, nincs peremes olajleeresztő csavar, nincs alátét se. Itt egy link, hogy pontosan milyen alkatrészről beszélek: Olajleeresztő csavar (Fastoriginal) FT94710
Ezt a csavart is ki kell cserélni minden olajcserénél? A képen olyan, mintha lenne rajta egy menetrögzítő bevonat, gondolom ez tömít az alátét helyett.
Köszi![ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest