Új hozzászólás Aktív témák

  • JulesTS

    őstag

    Akkor közkívánatra... :)
    A Fanatec készlet (Clubsport wheelbase V2.5, WRC perec, CSL Elite pedál + loadcell fék) masszív darab, 25,5kg volt a csomag... A T300GT RS (T3PA pedállal maximum a harmada lehet). A CSL + loadcell pedál mérföldekkel jobb mint az alap T3PA. A loadcellesített T3PA-hoz képest is jobb. A nullpontot és a maximális fékerőt tudtam a saját megoldásomnál is állítani, de a Fanatecnél a pedál érzetet adó gumigyűrűkkel sokkal jobban testreszabható (mennyire legyen puha a pedál, hol kezdjen el felkeményedni és mennyire, ezekkel a pedálút hossza is állítható), de valahogy a gáz is jobban adagolható (lehet, hogy a hosszabb pedálút miatt). A bázis sokkal erősebb, érezhetően közvetlenebb (ütközésnél pofonszerű ütést ad, azt lejjebb is kellett vennem), még keresem a nekem tetsző beállítást. Ami szimpatikus, hogy az FFB beállításai kormányról is állíthatóak és 5 elmentett konfig is előhívható. A perec a legolcsóbb ami a Fanatecnél kapható, az alcantara borítás szép, de annyira nem jön be, izzad rajta a tenyerem (tudom, használjam kesztyűben, de abban is izzad és megtörölni se tudom), a T300-ra húzott kínai műbőrrel nem volt ilyen problémám (mondjuk a T300RS GT műanyag bevonatú perece se egy csúcsminőségű darab). A gombokhoz cserélhető kupakokat is adtak ez tetszik nagyon, mert a T300-on sokszor keresgéltem a keveset használt funkciókat (az kicsit vicces, amikor az előtted lévőre szeretnél rávillogtatni és helyette pit limitert, vagy kéziféket nyomsz...). A nagyobb kormányátmérő is tetszik, a kormány tetejére rakott 3x7 szegmenses kijelző és váltás jelző led csík, inkább csak dísznek van. A beállítások változtatásához jó, de menet közben, ha rá akarsz nézni, akkor nagyon elveszi a fókuszt a képernyőről, kicsi is a 7 szegmenses, a led csík (igazából csak 1db többszínű led világít egy tejfehér műanyag csíkocska mögött) meg kis fényerővel világít (sötét szobában lehet, hogy elég), a műszerfalamon a váltó fény meg a fokozat kijelző az olyan, hogy ránézés nélkül is tudom, mikor kell váltani és hányas fokozatban vagyok. Teszt körök alatt aránylag gyorsan tudtam hasonló jó időt menni mint T300-zal és láttam, hogy aránylag könnyen tudok még az időből faragni. Szóval tetszik! : O )
    A Fana készlet kb. kétszer annyiba kerül mint a T300RS GT, annyival talán nem jobb, de a T300 igazából a T300 is drágább mint kellene...

Új hozzászólás Aktív témák