Titanfall 2 beszámoló (Xbox One)

Protocol 1: Link to Pilot

A 2010-ben megalakult Respawn Entertainment kezdő csapatába olyan fejlesztők kaptak helyet, akik korábban az Infinity Ward berkeiben több Call of Duty sorozaton is dolgoztak. Emiatt nem is volt meglepő, hogy az újdonságok mellett egy élvezetes alkotást kaptunk a 2014-ben megjelent Titanfall személyében, amely bár nem volt tökéletes, de ideig óráig szórakoztató volt. Sajnos két komolyabb hibát követtek el anno a készítők a programmal.

Egy részről a játék csak PC-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra jelent meg, így a PlayStation 3 és PS4 tulajok kimaradtak a robotos akció-FPS-ből. A másik gond az volt, hogy a játék multiplayer középpontú volt, és bár volt benne egy háttérsztori, hétköznapi kampányt nem kaptak a játékosok. Többek között emiatt a Titanfall az elmúlt hónapokban már csak alig pár száz, jobb esetben pár ezer játékosnak okoz már csak örömet, nem túl sokan játszanak vele, holott továbbra is egy élvezetes játék szerintünk. Pozitív dolog volt, hogy egy ideig minden fizetős DLC ingyen beszerezhető volt, és tulajdonképpen az alap módokhoz néhány perc alatt mai is találunk játékosokat, de azért messze nem olyan sokan játszanak vele mint az várható egy alig 2 éves címtől.

Amikor bejelentették a 2. részt, egyből két újdonságra hívták fel a figyelmet a készítők: érkezik a PS4-es kiadás, és végre kapunk rendes egyjátékos módot is. Hosszú várakozás után megérkezett tehát a folytatás, lássuk mit sikerült betartaniuk a Respawn csapatának, tényleg egy értékelhető folytatást kapunk-e a Titanfall 2 személyében.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények