Titanfall 2 beszámoló (Xbox One)

Protocol 2: Uphold the Mission

A Titanfall 2 készítésekor a Respawn Entertainment végre hallgatott a rajongók legnagyobb kérésésére és végre egy normális sztori módot kaptunk. Ebben egy átlagos katonát alakítunk, aki egy véletlen folytán olyan esélyt kap, amelynek köszönhetően a teljes élete megváltozik, sőt egy egész bolygó sorsa múlik majd a tettein. Társként kap maga mellé egy Vanguard osztályú Titánt (lajstromszáma: BT-7274), akivel a körülbelül 5-8 órás kampány alatt fogunk harcolni rengeteget. Ezzel el is értünk a játék egyik negatívumához, a sztori mód sajnos nem lett túl hosszú, ezt sajnos a gépi ellenfelek sem nehezítik meg.

Aki egy kevés kihívásra vágyik az minimum Hard nehézségen kezdje majd el a játékot! Ettől függetlenül a kampány kifejezetten élvezetes, sőt mondhatni izgalmas lett, amelyhez egy kétségkívül meglepő befejezés társul. A végigjátszás során a szokásos gyalogos és robotos FPS részeken túl lesznek majd olyan jelenetek, amelyekre nem sokan számítanak majd, sőt számos helyszínen a program átmegy tulajdonképpen egy FPS platformjátékba. Azt hinné az ember, hogy zavaróak ezek a területek, de teljességgel élvezhetőek, sőt tökéletesen beleillenek a játékba. A végigjátszás során több főellenfelet kapunk majd, akik mind-mind a játék 6 új titán osztályát vonultatják fel egyesével. Izgalmas velük harcolni, de túl sokat nem tudunk meg róluk, karakterépítésre ugyanis ne számítsunk!

Azt tudjuk, hogy gonoszak, erősek, szóval nekünk le kell győznünk őket, de a hátterükről szinte semmit nem tudunk meg. A végső csata is inkább klisésnek mondható, de ezt nem igazán szeretnénk túl nagy hibának felróni, mert az összkép még így több mint pozitív. A Titanfall 2 grafikájáról túl sokat nem lehet elmondani, hiszen nyilván nem egy Battlefield 1 szintű alkotást kapunk, de azért elmondható, hogy a Source motorból bőven kihozták a maximumot a készítők. (Konzolokon fix 60 FPS-t kapunk) Hangok terén is nagyjából hozza a program a kötelezőt, egyedül talán a zenékről lehet elmondani, hogy nem lettek túl emlékezetesek, bár ez ízlés kérdése, mi el tudtunk volna képzelni több zenét a nagy harcok alatt. Összességében a kampány bár nem tökéletes, egy minden ízében élvezetes akció-FPS platformjáték hibrid, mindenképpen szeretnénk, ha a történet folytatódna, és egy komoly világot építenének fel nekünk a 3. részben.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények