Hirdetés

Godfall beszámoló (PS5)

Végigjátszottuk az újgenerációs PlayStation egyik nyitócímét, amely bár sokat ígért az előzetes híresztelések szerint, a végeredmény azonban nem olyan lett, mint amilyennek reméltük.

Alacsonyabb fokozatba váltás

A Gearbox Software neve nyilvánvalóan a videojátékok kedvelőinek nem lesz ismeretlen, hiszen a csapat az elmúlt húsz évben többek között dolgozott Half-Life kiegészítőkön, a hírhedt Duke Nukem Forever-ön, a Brothers in Arms szérián, de talán a legfontosabb cím tőlük a Borderlands sorozat volt sokak szerint. Utóbbi az elmúlt évtizedek egyik, ha nem a legjobb looter-shooter játék franchise-a lett (jelenleg a 3. sorszámozott részét tapossa a széria), így minden bizonnyal sokan felkapták a fejüket, amikor a piacon elsőként bejelentették, hogy PlayStation 5 játékot adnak ki Godfall címmel, amelynek a fejlesztője a Counterplay Games lesz és amely egy looter-slashernek készül, vagyis talán kicsit hasonlít majd a Borderlands-ekhez a milliónyi megszerezhető pusztító eszközzel és tárggyal, csak ezúttal nyilván a puskákat és egyéb távolsági fegyvereket felváltják a kardok, lándzsák, hatalmas kalapácsok.

Az alapötlet meglepőd módon sokak fantáziáját megmozgatta, ehhez pedig az is hozzájárult, hogy az előzetes bejelentések szerint valódi újgenerációs grafikát kapunk mindehhez. Aztán végül eltelt bizonyos idő a bejelentés óta és azt vettük észre, hogy egyre közelebb vagyunk a premierhez, de a programról még mindig alig tudunk valamit. Természetesen jöttek az ilyenkor megszokott képek a fejlesztőktől, néha egy-egy rövidebb-hosszabb trailert is megosztottak velünk, de ezek kivétel nélkül a csinos páncéljainkra, esetleg a harcrendszerre fókuszáltak, miközben egyre több kérdés fogalmazódott meg bennünk például arról, hogy pontosan milyen sztori áll a háttérben, várhatóak-e frissítések a jövőben, kapunk-e mellékküldetéseket, vagy egész egyszerűen a főellenfél legyőzése után elérhető lesz-e bármilyen endgame tartalom.

Végül eljött a megjelenés napja, mi pedig belevetettük magunkat a programba és meglepetésünkre nem igazán azt kaptuk, amire elsődlegesen számítottunk. Kis megjegyzésként elmondjuk, hogy bár voltak negatív jelek, mégis jelen sorok írója kifejezetten várta a Godfallt, ugyanis a stílus már korábban is kedvence volt.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények