Curse of Naxxramas: Plague és Military Quarter teszt

The Plague Quarter

Előző cikkünkben ott fejeztük be, hogy a pókokkal megtömött Arachnid Quarter bejárása után, bár alapvetően jól szórakoztunk, akadt némi hiányérzetünk a kihívás terén. Azóta két hét telt el, a Blizzard pedig menetrendszerűen hozta el számunkra a két, immáron fizetős folytatást: a Plague Quartert és a Military Quartert.

Course of Naxxramas - A folytatás

A The Plague Quarter a legváratlanabb pofon volt, amibe a tényleg könnyed nyári sétának tűnő első felvonás után beleszaladhattunk: az odáig békés játék hirtelen 180 fokos fordulatot vett és úgy büntette a hibáinkat és a figyelmetlenségünket, hogy azt tanítani lehetne. Már az első csata is kellemetlen élményeket tudott okozni: Noth ugyanis olyan hősképességgel rendelkezik, amely ha egy lényünk elpusztul, költségek nélkül ad neki egy 1/1-es csontvázat, ezt pedig Plague nevű lapjával (minden nem csontváz elpusztul) bátran kombinálja. Gyakorlatilag a hordákból egy pillanat alatt sereget kovácsol magának a saját oldalára, ráadásul nagyszerűen összerakott paklijával tökéletesen támogatja az öngyilkos akcióit. Bár normál nehézségi szint mellett relatív könnyen elintéztük, utána jött csak a java: heroicon ugyanis 45 életerőponttal rendelkezik, ráadásul 5/5-ös csontvázakat teremt elhullott harcosaink helyére. Ehhez a kihíváshoz már több pakli, több stratégia kellett, alaposan kitolva a rész játékidejét.

Curse of Naxxramas - A folytatás
[+]

Őt Heigan követi: Naxxramas csapdamestere pedig méltó rettegett hírnevéhez. Hősképessége, miszerint egy manáért kettő életerőt sebez a bal szélen álló ellenfelekbe, nagyon gyorsan kapkodóssá teheti a különböző összecsapásokat (elvégre nincs túl sok időnk arra, hogy felállítsuk ellene a seregünket), ráadásul egy gyárilag összerakhatatlan sebességgel pörgő warlock paklival játszik. Kedvenc lapja a Mindapocalpyse, amely segítségével mindenki húz két lapot és kap egy manakristályt, ezt pedig szereti zömmel akkor használni, amikor a játékosnak már amúgy is tele van a keze. Miután főleg arra épít, hogy lerombolja a seregünket, még heroic nehézségi szinten sem jelent túl nagy kihívást, ha a baloldalt tartani tudjuk: ekkor ugyan nulla manáért sebez hármakat, mégis könnyen kiismerhető és elintézhető.

Curse of Naxxramas - A folytatás
[+]

Loatheb, a szárny főellensége a Hearthstone addig messze legérdekesebb, legegyedibb kihívása lesz: alapvetően 75 életerőponttal kezdi az összecsapást, 2 manáért 3 HP-t sebez belénk, viszont rendre maga ellen dolgozik: bizonyos lapok kijátszásáért ugyanis egy 0/1-es spóralény kerül hozzá, amelyet ha elpusztítunk, minden asztalon levő karakterünk kap plusz nyolc sebzést. Normálon így relatív könnyen pontot tehetünk a végére, heroicon azonban igazi agyjátékká válik a vele való küzdelem, itt ugyanis az idő ellenünk dolgozik: nulla manáért sebez bennünket körönként, ráadásul 99 életereje van, vagyis ha minden egyéb sebzést ki tudunk védeni, akkor is maximum tíz körünk lesz arra, hogy lerendezzük.

A Plague Quarter a fenti főszörnyek mellett természetesen két kasztkihívást is tartalmaz: egyet a mage, egyet pedig a hunter számára. Míg a varázslónővel a játékban nincs sok csavar, addig a vadásznak meglehetősen ügyesen építették fel a kihívást: a paklija ugyanis csak és kizárólag a jutalomként megszerezhető pókokból áll, akik ha elpusztulnak, egy véletlenszerű vadállat-kártyát adnak a játékosnak. Elmondható, hogy akárcsak az első alkalommal, úgy most is érezhető, hogy a heroikus összecsapásokkal ellentétben a kasztkihívásokat úgy építették fel, hogy könnyen (még kezdők számára is pár próbálkozásból) beszerezhetőek legyenek értük a jutalmak.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények