Battlefield 2042 - Teszt

Megérkezett az ismert FPS széria legújabb felvonása, amely bár sokat ígért a bejelentés utáni időszakban, végül nem egészen azt kaptuk tőle, amit elvártak a rajongók.

Harcmezőn edzett

A DICE és az Electronic Arts duójától érkező Battlefield szériát minden bizonnyal senkinek nem kell bemutatni, hiszen a 2002 őszén indult sorozat több millió rajongót gyűjtött össze maga köré, köszönehetően annak, hogy az elmúlt közel két évtizedben számos folytatást és mellékágat kaptunk. A belső nézetes akciójátékok kedvelőinek a Battlefield mindig is egy külön kis szegmens volt a gamerek világában, ugyanis leginkább az különböztette meg a többi FPS-től, hogy nem egy kisebb, viszonylag szűk helyszínre szorította be a harcokat, ugyanis kaptunk egy méretes pályát, ahol nem csak gyalog kellett egymásnak esnünk, hanem a járműves harcok is domnáltak, azaz földön, vízen, levegőben is csatázhattunk.

Bitang látványos leleplezést kaptunk, itt még reménykedtünk

A több érán át játszódó programok két legutóbbi felvonása az I. és II. Világháborúba kalauzoltak el minket, így azok számára, akik a modern hadviselést kedvelik, hatalmas öröm lehetett, amikor bejelentették nekünk, hogy jön a Battlefield 2042, amely a közeljövőben játszódik egy olyan világban, amelyet a káosz ural és ahol a két szuperhatalom (USA-Oroszország) próbálja meg ismét elfenekelni egymást a csatatereken. A leleplezés utáni időszakban tűkön ülve vártuk az első részleteket, ugyanis a trailerek bizony igen jól sikerültek, azt sugallták felénk a fejlesztők, hogy bizony itt most hallgatnak a rajongókra és a Battlefield 3, de leginkább a 4. rész után ismét egy olyan epizódot kapunk, amelyekkel hosszú hónapokra, de akár évekre is elvonulhatunk a saját kis “világunk”-ba.

Nos, nagyobbat nem is tévedhettünk volna és ennek első jele már a nyílt bétában is látszódott (Az alfa tesztről ne ejtsünk szót, ott egy direkt visszafogott változatot láthattunk), azonban akkor még azt hihettük (vagy legalábbis naívan sokan azt gondolták/remélték), hogy talán mégis megváltozik majd a végső kiadásra a program. Nem, így történt. Nézzük hát, hogy mit szállított le számunkra a DICE, ami miatt a csapat az elmúlt időszakban leginkább a negatív visszajelzések tömegével lett elárasztva. Sajnos jogosan.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények