Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
Wo Long Fallen Dinasty - Március 3.
Live-Die-Respawn
-
F.B.I.
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #96244 üzenetére
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
-
eL Geri
őstag
Én még pár hónapja a simával raktam ezt össze.
-
l.skywalker
Topikgazda
Aktuális Deals with Gold (DwG) akciós lista
November 1. ~12:00 - ig érvényes ajánlatok:This Week’s Deals with Gold and Spotlight Sale (Week of October 24)
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
addikt
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
-
v2_rider
tag
Sziasztok.
Kicsit offtopic (series x-em van), de most már napok óta próbálkozik az ms behúzni lóvéval. Előrendeltem az MW2-t, szerintem ez annak az ára. Ki lett már fizetve, kampányt már végig is toltam. Tuti én vagyok a tudatlan, de így még nem jártam, pedig nem ez az első boxom. Ja, és minden nap pontban 7:36-kor szeretné a tranzakciót, szóval ez tuti valami automata dolog lesz.
-
l.skywalker
Topikgazda
AgeOfEmpires on Twitter:
"We heard your pleas, and we agree that now is the perfect time—we're aging up and heading to the console age! Age of Empires II: Definitive Edition and Age of Empires IV are coming to Xbox consoles and xCloud in 2023. Check out the trailer and mark your calendar! #AoE25"Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
v2_rider
tag
válasz Wesder #96266 üzenetére
Pontosan már nem emlékszem, pár napja. Szóval akkor az előrendelés így működik..... Soha nem rendeltem még elő, számlámat meg nem is néztem, hogy levonta-e?!? Meg voltam győződve, hogy ja, ahogy szokta azonnal. Akkor most itt mi lesz a teendő? Mert ugye levonni eddig nem sikerült neki.
-
addikt
válasz l.skywalker #96265 üzenetére
Csak bejött a régi pletyka. Kíváncsi leszek az irányítás megvalósításra. Mármint...remélem nem módosítják e tekintetben a vezérlést/játékot, hogy megfeleljenek a kontroller felhasználóknak.
Pl. ahogy C&C -nél.
Nem tudom bent lesz -e valaki innen a belső körös tesztben, de erről csepegtethetne egy kis infót.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
válasz Bad Pritt #96269 üzenetére
Igen, pont ez a bajom. Ennél már csak az lesz rosszabb, ha nem adnak hozzá billentyűzet+egér támogatást. Bár feltételezem, hogy az MS ilyet nem fog csinálni.
Szerk.:
RTS -nél nem nagyon látom értelmét az ilyen portoknak. Ott pont priorizálni kellene a billentyűzet+egér használatot.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
csuvicsuva
addikt
válasz F.B.I. #96254 üzenetére
Ezeket te raktad össze? Esküszöm, tiszta NBA feeling.
Az első a Phoenix Suns, a pirosas legyen mondjuk a Philadelphia 76ers, alatta a Lakers, az utolsó előtti a Minnesota Timberwolves az utolsóra meg most így hirtelen nincs ötletem.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Bad Pritt
félisten
Én azért sem értem ezeket, mert az első Halo Warson kívül szerintem nem volt a világon sikeres konzol RTS. Még a relatív olcsón összehozott kókány portok se hozták vissza a filléres árukat.
Vannak amúgy jó próbálkozások Xboxon, de ezeknél a koncepció része a kontrolleres irányítás és emiatt kicsit egyszerűbbek, két Halo Wars, Frostpunk jut most eszembe. Egy Age ofot jelenleg nem tudok elképzelni anélkül, hogy súlyosan sérülne az alap játékmenet, de ki tudja, lehet kellemes meglepetés lesz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
AMD Power
titán
válasz l.skywalker #96265 üzenetére
Huh nah ezt most èn is rohadtul várni fogom!!
-
Wesder
félisten
Age of Empires II: Definitive Edition on Xbox Series X|S:
• Custom controller support or M+K
• optional cross-play
• new game AI helping with resource management
• 40 updates
• 83 maps
• 42 multiplayer civilizations
• 34 single-player campaignsI guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
addikt
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
válasz Bad Pritt #96282 üzenetére
"We knew that bringing the complexity of RTS to Xbox consoles was a massive task and one we had to approach carefully and thoughtfully. The team has been working hard to bring an experience that not only feels great using a controller, but also teaches players how to play on Xbox. A new tutorial designed specifically for controller input paired with a new user experience for console will help players get started. We’ve also added a new game AI which helps make resource management in a strategy game efficient and intuitive."
The Console Age is Coming to Age of Empires
Szerk.:
"For those players who are loyal to keyboard and mouse, we’ve ensured that those inputs are supported in the console version."[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
csuvicsuva
addikt
válasz AssAssynn #96283 üzenetére
#96265 l.skywalker képén ott van, de 2023-nál szűkebb dátumot nem mertek megadni.
Ja igen és #96285 ρσгτσ közben már megelőzött, Fizzie posztjában úgy látszik senki nem vette észre az M+K supportot.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
AssAssynn
őstag
válasz csuvicsuva #96286 üzenetére
és oriic:
Köszi, ezt valahogy átugrotta a szemem, de ennek nagyon örülök."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #96287 üzenetére
Egy RTS két alappillér köré épül, ha nagyon le akarjuk egyszerűsíteni: makromenedzsment, ami a gazdaság irányítása és mikromenedzsment, ami az egységek vezénylése. A C&C sorozatban pl. fajsúlyosabb volt az utóbbi, a Blizzardnál nagyjából balanszban van a kettő, míg az Age of sorozatnál nagyobb a hangsúly a gazdaságon, 200-as unit capnél nem ritka, hogy 2/3-a munkás és a győzelem sokszor azon múlik, ki menedzseli jobban a gazdaságát.
Nem akarom előre temetni, meglátjuk magát a rendszert, de az, hogy pont ebben segít az AI kb. olyan szintű belenyúlás is lehet az eredeti játékmenetbe, mintha a Gears mostantól auto aim railshooter lenne.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Vicces amúgy, hogy kicsit összeszedték a franchise-t, stabil játékosbázisa van a két kurrens résznek, jó a balansz, jó a játékélmény mindkettőnél, a Red Bull Wololo bajnokság is egész korrekt nézettséget hoz, erre mintha átesnének a ló túloldalára.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
válasz csuvicsuva #96286 üzenetére
Én éppen linkelgettem. Meg talán az én fogyatékosságom, hogy hirtelen nem tudtam mit jelent az M+K. Pedig a szövegből könnyen kitalálható lett volna...
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
ZX Spectrum - Commodore 64
-
F.B.I.
veterán
válasz csuvicsuva #96272 üzenetére
Igen én.
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
csuvicsuva
addikt
Nekem is onnan sikerült összerakni, pedig már akkor fáradt voltam. Gondoltam, ha kontroller, akkor biztos egér és billentyű. De aztán az is megfordult a fejemben, hogy másolás közben kimaradt egy betű és a mondat így szól: Custom controller support for M+K.
Csakhogy ennek nem lenne semmi értelme.
#96298 F.B.I.: akkor viszont ne mondd, hogy nem vagy kreatív, mert szerintem tök jók. Ha a smiley annak szólt, hogy dehogy te csináltad, akkor meg azóta még fáradtabb lettem.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Bad Pritt
félisten
Elöljáróban: ha valaki ezrezni/platinázni szeretné, az egy szolid másfél végigjátszásra készüljön. Kifejezetten jók az achievementek, bár egy pacifista jellegű kihívást hiányolok, talán majd a következő részben. Ami nagyon jó, hogy szépen megoszlanak, van sztorihoz és játékmenethez kapcsolódó, illetve gyűjtögetnivalóból is bőven, de szerencsére ez utóbbiak nagyrésze nem csak értelmetlen virággyűjtés, hanem vagy hasznos fejlesztés vagy a narratívához kapcsolódó részlet. Overall egy jó kis ezres, ha az ember benéz mindenhova könnyen összeszedi.
Nem kertelek, a Requiem a 2022-es év játéka számomra, minden hibájával együtt torony magasan, semmi mástól nem zavartatva a legjobb videojátékos élmény nagyon régóta. Hiánypótlónak is lehetne nevezni, hisz oly kevés sztoriorientált, nagyrészt lineáris kalandjáték jelenik meg manapság és az még ritkább, amikor a játékot alkotó komponensek ennyire erős szinergiában lennének egymással. Ha ehhez hozzáveszem, hogy az előd milyen volt és mivel friss élmény, elég jól össze tudom hasonlítani őket, minden dicséretet megérdemel az Asobo: ha az Innocence egy bátor szárnypróbálgatás, akkor a Requiem már magabiztos repülés. A csapat láthatóan igyekezett az első rész pozitívumaira építkezni és nem voltak restek kielemezni a játékosközösség által nehezményezett hibákat sem, úgy mint a túlságosan lineáris pályatervezés, a fejlesztési rendszer, a karakterek és a boss harcok minősége. Mindezekben és sok másban is látványos előrelépés történt idén és habár nekem volt néhány kisebb és két nagyobb problémám, de ennyire jól összerakott és ami még fontosabb, 15-20 órán át érdekes történetet rég raktak a játékosok elé.
A játék talán legnagyobb erénye a nyilvánvaló látványon és istentelen erős zenén túl, hogy jól írták meg a karaktereket és tették mindezt úgy, hogy hiába van arányaiban kevesebb közös ideje a két főszereplőnek a képernyőn, a többi karakter segítségével egy rendkívül érdekes dinamika rajzolódott ki szereplőink között. Az Asobo rendkívül okosan felismerte azt, hogyan tudnák mélyíteni Amicia és Hugo kapcsolatát és mik azok a témák, amiket utána erősen meg tudnak támogatni a játékmenet sajátosságaival. Nagyon sok nüanszot lehet felfedezni a játék során akár beszélgetések közben, akár csak a karaktereket figyelve, ami segíti a megértésüket, sok apró ongoing eszmecsere zajlik köztük, ami miatt kialakulhat a szimpátia játékos és szereplő között, hiába nem fontosak a sztori szempontjából.
Nem tudom eléggé hangsúlyozni, mennyire fontos az egy videojáték története szempontjából, hogy a játékos játékos legyen és ne csupán néző és ugyan a Requiem is tele van átvezetőkkel, de a cselekmény számára igazán fontos pillanatokban mindig aktív résztvevői vagyunk az eseményeknek. Nagyon nehéz ezt úgy csinálni, hogy ne tűnjön hatásvadásznak, ne csak eszetlen QTE szekvenciák sora váltogassa egymást (ugye, Spider-Man?), hanem szerves része legyen a játéknak az, amit teszünk és érthető legyen számunkra, miért tesszük. Nem tökéletes a Requiem sem, a boss harcok és annak nem nevezhető, mondjuk úgy nehezebb összetűzések továbbra is a játék gyengébb pillanatai tartoznak, de szerencsére az igazi katarzist okozó pillanatokat nem rontja el a játék.A történetről sokat nem szeretnék írni, de azt muszáj vagyok, hogy nem egy könnyen emészthető játék a Requiem, ha az ember átadja magát a történéseknek. Ugyan nem végtelen szenvedéspornó ez, de azért egy erősen nyomasztó és több szempontból is szomorú sztorit kapunk.
Már önmagában az lehozott az életről, hogy az epizódszereplők nagyrésze meghal, ki rövidebb, ki hosszabb idő után. Aztán valahol Chapter XI környékén kezd egyre inkább motoszkálni az ember fejében, hogy itt nem lesz happy end, mikor megtaláljuk Aelia és Basilius holttestét, Hugón pedig eluralkodik a letargia. Amiciát már a prológ elkezdte felépíteni makacs, kihaénnem karakterré, a PTSD-jétől kezdve az anyjával és a Renddel szembeni ellenállásáig mindent agresszióval kezelt és hiába hibázott viszonylag sokat a történet során, de mindig talált megoldást a problémákra. A játék utolsó harmada pedig apró lépésekben, néha szavakkal, néha vizuális történetmesélésen keresztül vezeti el őt és a játékost arra a konklúzióra, hogy nem nyerhet. Ha idevesszük az Innocence-t is, akkor ez egy elképesztően nyomasztó végkifejlet, hisz két játékon át őriztük a testvérünket minden létező gonosszal szemben, de végül nem tudjuk megmenteni, ugyanúgy, ahogy Aelia sem tudta Basiliust és ezt rohadt jól átadja a játék. Én a végén szinte egyből rájöttem a megoldásra, hogy a tüzet kell célozni a patkányemberek helyett, de csakazértsem akartam feladni és folytattam hosszú perceken át, mert reméltem, hogy talán van egy másik vége a játéknak és a történelem nem ismétli önmagát, Hugo más lesz, mint az elődje, de.... nem volt. Ami számomra meglepő volt amúgy, hogy a történetet főleg nem a látvány, hanem a zenék és hangok támogatják leginkább: ennyire erős soundtrack utoljára nem is tudom milyen játék alatt volt. Láthatóan nagy figyelmet fordítottak arra, hogy minden szereplő, minden helyzet tökéletesen illeszkedő zenei aláfestést kapjon és ezzel növeljék tovább a beleélést. Külön érdekesség, amire amúgy csak ma jöttem rá, hogy ez a sajátosan nyikorgó, ideges vonós hang nem is a patkányokhoz kapcsolódik, mint ahogy először gondoltam volna, hanem Hugo lelkiállapotát tükrözi: minél inkább fél vagy ideges a fiú, annál magasabb hangot üt meg hangszer.
A látványról sokat nem tudok mondani, ezer kommenten át veséztük itt is, máshol is, az internet tele van véleményekkel és tesztekkel. A játék gyönyörű, Xboxon jelenleg a legszebb, 120Hz VRR mellett a megjelenítés nagyjából stabil mellé. A karaktermodellek arca és az állatok hagynak kívánnivalót maguk után, de a tájak, kül- és belterek, effektek páratlanok, a 300000 patkány meg önmagában hihetetlen, mikor megjelenik (márpedig megjelenik...).Végezetül pár negatívum: a boss harcokat említettem, bár van köztük közepes-jobb, de nagyrészük továbbra is nyűg, vagy nevetségesen egyszerű. Az új skill rendszer több sebből vérzik, egyrészt a skillek leírása és fejlődésük menete egyáltalán nem egyezik, másrészt a játék sokszor belekényszerít bizonyos helyzetekbe, ami valamilyen szinten érthető, de örültem volna a nagyobb szabadságnak minden helyzetben. Aztán a balansz sem lett a legjobb sajnos, ha valaki tudatosan fejleszti az eszközöket nagyon hamar, talán már a játék felétől túl erőssé válhat és végigdarálhatja a második felét. Ez a két életes rendszer, hogy nem halunk meg egyből, ha lecsapnak, elég sok hibalehetőséget enged, könnyű szinten az összetűzések jó részét meg lehet úgy csinálni, hogy elfutsz a kijáratig, ami elég hihetetlen szerintem.
Ezek csak apróságok persze, mert önmagában a sandbox nagyon szórakoztató, jó a level design, rengeteg a lehetőség, ami szórakoztatóvá teszi a játékot. A puzzle szekciók is nagyon jók, kicsit kell rajtuk gondolkodni, elrontani nem lehet őket, szóval előbb-utóbb úgyis mindenki rájön a megoldásokra, az új játékelemek is jól lettek implementálva, bár olyan óriási újdonságot nem hoz a játék a zsáneren belül.Ahogy korábban is írtam már, fantasztikus élmény ez a játék, a NG+ pedig csak rátett egy lapáttal, sokkal több apróságra tudtam figyelni és kicsit másképp is láttam bizonyos történéseket. Nagy szerencséjük persze, hogy a gyengébb pillanatokat mindig egy erősebb rész követ, így könnyebben szemet huny az ember a problémák felett.
Onnan tudom amúgy, hogy ez egy nagybetűs élmény volt, mert most kissé tanácstalan vagyok mihez kéne kezdenem így játék fronton. Ilyen utoljára egy bizonyos Naughty Dog játék után fordult elő velem és ennél nagyobb dicséretet nem tudok elképzelni az Asobo számára.
Várjuk a folytatást.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch OLED + 128 GB SDcard + Zelda TotK kontroller és tok
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
- Playstation 5 // firmware 5.00 // Umtx jailbreak // CFI-1116A // 3x volt be kapcsolva.
- Nintendo switch Oled Mario Red új 12 hónap szavatosság!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest