Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz AMD Power #73073 üzenetére

    Ez így igaz. De szerintem ez kiadás nem lett rosszabb mint amilyen volt eredetileg. Csak ahogy már írtam azóta azért a játékmechanika sokat fejlődött (elég ha csak a fedezékrendszereket hoznom fel). Viszont a Rockstar nyilatkozta is, hogy ez a játék hű maradt ahhoz ahogyan megjelent. Lehet jobb lett volna jobban belenyúlni. Bár akkor még az lett volna a netes hiszti alapja, hogy túl sokat változott. A legjobb megoldás egy remake lett volna.

    nincsnév007: ez leginkább azért van (vagy feltűnő), mert eltűnt a "köd" effect a játékból. Az 2004-ben azért kellett mert az akkori gépek nem bírták volna el nagyobb látótávolságot. Mivel az eltűnt, így látható lett ahogy bedobja élénk a tárgyakat, illetve azok jobb minőségű változatait (ugye ezek a ködben jelentek meg eredetileg és a abból is jöttek elő, így nem volt feltűnő. Illetve ott van még, hogy a UE4 alapú játékokban is előfordul ez a textúra pop-up.

    hombre[EU]: ha már Rockstar iromány... RDO az pont olyan mint most a Forza. Csak ott általában 6 havonta jön frissítés (és van hogy a "javítás" is), és eddig a legtöbb esetében nem hogy nem javították a hibákat, hanem update-röl, update-re újabbakat is adtak hozzá. Vagyis az addig jól működő dolgokat rontják el, a hibákat még csak írásában javítják ki (vagyis a patch notes ír róla, de valójában nem javult semmi).

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák