-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Egy kis kellemetlen problémával állok szemben. Áttértem erre a szolgáltatóra és pénteken azt az ígéretet kaptam hogy Hétfőn 8-12 között jönnek és bekötik a internetet és tv-t. Ez nem történt meg, fél2kor hívtam fel az ügyfélszolgálatot értetlen fejjel hogy mi van. Az ügyintéző hölgyike se tudta mi van, csak azt látta hogy a címemre ki van adva feladatnak hogy jöjjenek ki. Annyit tudott csinálni hogy módosította a dolgokat mai napra 8-12 közötti időpontra. Na az van hogy most van fél 1 és még senki nem jött ide. Nemrég beszéltem újra az ügyfélszolgálatossal aki annyit tett hogy csekkolta a dolgokat, várakoztatott 10 percig majd sűrű bocsánatkérés közepette megnyugtatott hogy holnap biztosan megérkeznek. (holott tegnap ugyanezt az infót kaptam hogy ma már biztos kifognak jönni)A kérdésem csupán annyi: ez egy ekkora céggel hogy a fészkes fenébe történhet meg? Hogy nem is 1 komplett napot késnek, az ügyfélszolgálatosok szegények mást nem tudnak csinálni csak sűrű bocsánatkérés közepette ígérgetnek fűt fát az embernek, és akkor várjál. Konkrétan két délelőttöm ment el feleslegesen, holott jobb dolgom is volna, mintsem őket várni. Pláne nem 3 napon keresztül.
Valakivel esett meg hasonló dolog? Én néhány éve még UPCs voltam, akkor nagyon elégedett voltam velük, de ez idő alatt mi történt ezekkel, hogy ilyesmi előfordul?
Hihetetlen.....All→M8
-
forrest85
senior tag
válasz callmeakos #8204 üzenetére
Pedig, hogy híresztelték, hogy az ügyfélszolgálati rendszerüket is átalakítják. Lehet ez lett az eredmény?
A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez!
-
válasz forrest85 #8205 üzenetére
Még ha az ügyfélszolgálat lenne itt a gond. Legalább azok elég koplex benyomást keltettek bennem. Látták azt milyen telefonról hívtam őket, mikor pontosan, és milyen kérést tettem. A gond itt a kommunikáció az ügyfélszolgálat és a szerelőbanda között. Mert most vagy az van hogy az esetleges rossz kommunikáció miatt nem jutott az a szerelőkhöz az hogy ide kell eljönni, vagy egyszerűen a megadott időpontban nem volt egy szerelő se a környéken, és sz*rtak a fejemre, és még tájékoztatni se tájékoztattak. Ha esetleg ne adj isten, holnap ugyanez lesz, és az utóbbi beigazolódik, isten irgalmazzon annak az ügyintézőnek aki engem fog fogadni, mert istenemre mondom hogy életemben először kifogok jönni a sodromból elég keményen.
Életemben először húztam fel magam ennyire egy ilyenen, ami normál esetben meg sem szabadna történnie.(#8207) club1
De ilyen ne történjen már meg. Volt dolgom már a Digivel, meg a T-Home-al, azok nem követtek el ilyet. De legyen, mert alapjává véve megértő típus vagyok. Szóljanak ide hogy baj van, vagy mit tudom én, adjanak egy újabb időpontot és el van rendezve. Kevésbé lennék dühös, de legalább megérteném. De jelen esetben még tájékoztatást se kaptam hogy ez meg ez van. Még nekem kellett utána járnom a dolgoknak. Most a fogyasztó van a szolgáltatóért, vagy a szolgáltató van a fogyasztóért. Nem mindegy, mert ha utóbbi, jó messze elkerülöm őket.[ Szerkesztve ]
All→M8
-
club1
veterán
válasz callmeakos #8204 üzenetére
Ilyesmi bárhol másutt is előfordulhat, hiszen bármi lehet a háttérben (nem védeni akarom őket, mert ez így szemétség). 3 évvel ezelőtt nálam egy csomagmódosítás (amihez csak az utcán kell leszedni egy szűrőt) közel három hétig húzódott.
-
blakey
titán
válasz callmeakos #8204 üzenetére
Alvállakozói "magatartással" állsz szembe. Az ilyen szereléseket általában álvállakozók csinálják és előfordulhat. Nálam ilyen még nem volt, csak késtek, de mindig jöttek. És igen, bármikor, bárhol és bárkivel megesik. Mostanság nagyon sok a bekötés. Nekem nincs panaszom rájuk, Kezdetek óta az ügyfelük vagyok és eddig minden rendben van.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
F_Zolee
veterán
válasz callmeakos #8204 üzenetére
Nekem mióta megvan a szerződésem kétszer kellett kijönniük a szerelőknek de egyik esetben se akkor jöttek, mint ami le volt papírozva. Első esetben nap közben vártam őket erre este 7 körül estek be másik esetben meg szintén megadtam, hogy du 4 után jöjjenek erre még már 1 körül ott voltak... Szóval nyugalom, már ha lehet ilyet mondani. Bár nálad már napok teltek el...
-
hesszan
aktív tag
biztosan volt már itt is, lehet nem is igaz, de most mintha idevágna
http://miles.hu/2010/01/22/upc-panaszlevel/[ Szerkesztve ]
Sungdurung
-
hoby36
senior tag
Após rendelt 10 megás netet,szereld magad csomagban.Álltalában mennyi idő amíg a csomagot kiküldik postán?
A logikában semmi sem véletlen!
-
bokrosolajos
őstag
Olyan problémám van, hogy ex Fibernet területen UPC előfizetőként napok óta használhatatlan a YT. Nem, nem a HD 1080 vagy 720p, de még csak a 480 sem! 360-on is megáll, és nem egy, hanem minden videónál! De olyannyira tré, hogy be cache-lni sem lehet, hogy megállítaná az ember egy pillanatra, még úgy sem jön időnként semmi. Speedtest max-ra hozza a szintet, letöltéssel sincs baj, csak a fránya Youtube.
ping 10 ms, down:25.8, up: 1.5. Router gyári default beállításokon, és 1 PC van rajta, kábelen.
What's next?[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bokrosolajos #8214 üzenetére
Statikus DNS szerverek:
8.8.8.8
8.8.4.4Próbáld meg ezeket beállítani a routerben!
-
-
Topikgazda
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #8217 üzenetére
Ebben a garantált sebesség kérdésben a váci ktv. verhetetlen 80%-al!
És vsz ez körülbelül így lenne reális mindenhol!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #8218 üzenetére
Ha nem is 80% de legalább 60% azért jó lenne garantáltnak mindenhol.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #8219 üzenetére
Igen, és mondjuk egy további kitétellel, hogy az időben hány százalék lehet, amit csökkentett sebességgel szolgáltatnak, mert azért az sem reális, hogy mindig csak a garantált minimum legyen!
-
TeeJay
félisten
az alkalmazott technológiától is függ mennyi a garantált minimum...
kábelnetnél ahol osztott a kapacitás kevesebb, optikánál ahol meg már amúgy is 40megabitek jutnak dedikáltan egy userre jóval több. sosem néztem a garantált részt az csak arra van hogy mikortól reklamálhatsz, a gyakorlatban mért sebesség a lényeg az meg nálam UPC-nél most is megvan
50/5megás csomag és le/fel is megvan csutkán folyamatosan mindenMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
csak arra van hogy mikortól reklamálhatsz
És pont ezen van a lényeg! Nyilván nem azokról van szó, akik a UPC központ tőszomszédságában laknak! Lehet nálad nincs ezzel gond, de van akinél van!az alkalmazott technológiától is függ mennyi a garantált minimum...
Ez lehet, hogy így van, de ez legyen a szolgáltató gondja, és ne az előfizetőé! Te sem örülnél neki, ha nem lenne meg a sebességed, és reklamáció során azt kapnád válaszul, hogy sorry, mi ilyen technológiát alkalmazunk! Az előfizető teljesen jogosan úgy van vele, hogy Ő elfizet egy csomagra, aminek van egy meghirdetett sebessége, amit látott a reklámban, olvasott a UPC weboldalán, stb, és amíg teljes árat fizet, addig kapjon teljes szolgáltatást, és nem pedig 20%-ot![ Szerkesztve ]
-
HofiZoli
senior tag
válasz Intruder2k5 #8222 üzenetére
Nincs UPC központ a szomszédban. Net éjjel-nappal 120/10 (vagy több), tv hibátlan..
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Jól van srácok, tőlem aztán lehet magasztalni a UPC-t, én csak azt akartam mondani, amivel szerintem a többség egyetért, hogy jó lenne ha valamivel kedvezőbb lenne a helyzet az előfizetők számára, és ha netán valami gond lenne (nem nálatok, mert tudom, ott nincs), akkor legyen némi jogalap a reklamációra! Soha ne legyen rá szükség, de legyen meg a lehetőség rá, és ne vehesse el a szolgáltató ilyen alacsony százalékban meghatározott minimum sebességekben!
[ Szerkesztve ]
-
HofiZoli
senior tag
válasz Intruder2k5 #8224 üzenetére
Egyáltalán nem magasztalás, csak szólaljon meg a másik oldal is, akiknek semmi baja (kopp-kopp) a szolgáltatással. Így egál, és valós a helyzet.
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8225 üzenetére
Itt most nem arról van szó, hogy jelenleg bajod lenne a szolgáltatással, vagy, hogy valaha volt-e bajod vele, hanem arról, hogy ha netán majd lesz! És akkor azt hiszem hamar átállsz majd Te is erre az oldalra, akik egyetértenek azzal, hogy igenis jó lenne egy egységesen meghatározott limit ezekben a kérdésekben, és had ne a szolgáltató döntse már el saját maga, hogy 20%-ot garantál!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8225 üzenetére
Egyébként jelenleg nekem sincs bajom a szolgáltatással, de mivel az előfizetőnek sajnos nincs joga azt mondani, hogy a 9000Ft-os havidíjból 3000Ft amit garantálni tud, a többi az éppen aktuális havi bevételein múlik majd, mert ilyen a rendszer és kész, addig jó lenne ha a másik oldalról is egy kicsit több biztosítékot kapnánk a minőségre vonatkozóan! És ugye az nem biztosíték, hogy eddig sosem volt gond vele! Legalábbis nekem nem az! Mondjuk én ezt el sem mondhatom, mert nekem már volt vele gondom...
[ Szerkesztve ]
-
HofiZoli
senior tag
válasz Intruder2k5 #8227 üzenetére
Ha elromlik bejelented és megjavítják. Volt már ilyen. 2 órát ki lehet bírni net és tv nélkül. 2 évente 1x. Legalábbis szerintem
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8228 üzenetére
2 órát? Haha... Ez csak álom!
Tavaly nyáron nálunk rengeteg probléma volt egy optikai kábel törés miatt, hetekig szívtunk (az egész település), napi egy-két órát volt csupán szolgáltatás (tv, tel, net), az is össze-vissza! A balfék ügyfélszolgálatot hiába hívtam naponta (mobilról, mikor elvileg lenne ingyen upc-s telefonom), azok sosem tudtak az előző bejelentésekről, mindig új hibának akarták felvenni! Amikor éppen visszajött a szolgáltatás, akkor azonnal felhívtak, és közölték, hogy megjavították, most már jó lesz, és lezárják a hibajegyet! Aztán egy-két óra, és megint nem ment... Reklamálni szerintük nem tudtam, mert a 72 órás határidőn belül elhárították a hibát, aztán a következő az már egy másik hiba! Na ekkor kezdtem firtatni a rendelkezésre állási idő kérdést, ami talán benne sincs az ÁSZF-ben, és amire csak hebegtek, habogtak, hogy hát (azt hiszem) 98%, de az nem egészen úgy van! Szóval ez ügyben már mellébeszéltek, hárítani akartak! Aztán feljelentettem az egész kócerájt az NMHH-hoz, NFH-hoz, és érdekes módon rögtön lett havidíj elengedés, és ezután talán egy kicsit jobban mozgolódtak a hiba elhárítás kérdéseben is!
Szóval lehet Pesten 2 óra, de vidéken 2 hét! Nézz át az ex-RubiCom-os topikba, és kérdezd meg fezlergabor-t, hogy mennyire stabil mostanság a szolgáltatás, mennyire elégedett velük? Az utóbbi hetekben majdnem napi szinten vannak több órás kimaradások náluk!
[ Szerkesztve ]
-
zuzu000
őstag
Hali!
Néhány hete írtam, hogy naponta többször megszakad a net. Nos azóta UPC kijött, kiszedett egy csillapítót az elosztóból, máig ment rendesen, a jelerősság 35-40 dBmV között volt.
Ma viszont megint elment 2x is. Most 51 dBmV -en áll.
Mi lehet a baja? Attól félek megint rendszeres lesz.. -
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #8229 üzenetére
2 óra Pesten? Istenem ember, viccelsz?bolondozol?!
1 hónapja minden másnap hívom őket hogy nincs folyamatosan netem (7% körüli loss).
Szombaton jön ki szerelő negyedjére, 2 modem csere volt eddig, méricskélés, tökéletes szerintük. Mielőtt kifordulna mondom egy tesztet toljunk már kb 5 perc. Speedtest.net oldal be sem jön néha, ha bejön akkor olyan csúcsokat mutat mint az Everest és környéke. Válasz ááhhh speedtestet annyian használják hogy inkább nézzünk weboldalakat (mi van, kit hülyítesz ember?)
Szerelő - nyissunk meg az index.hu-t
index.hu -------------------- megjelenik, onnan egy hírt megnyitni ------------------------------------------------------------------------------------------------------, hát akkor juj mérés megint, telefon a központba, válasz a modemet lehet pingelni és megfelelőek az értékek. Kérdem a szerelőt wtf? Fejvakarás, hát lejelenti másik csoportnak ő ilyet még nem látott.Szóval most már gyakorlatilag minden nap bejelentem, semmi nem történik.
Kérdem tőlük hogy adott hálózatban két végpontot megpingelek és az értékek jók akkor pontosan mit is állapítunk meg? Hogy a két eszköz adott hálózat csomópontjai között hozzák az értékeket,ebből mért derül ki hogy egy másik hálózatot milyen értékekkel érek el? (pinget mi echonak használjuk csak de ebbe nem akartam már belemenni mert sokkot kapna) - nincs válaszKérdem: nem lehetne azt hogy a modemem keresztül elkezdtek pingelni valamit (ez a pingelés nagy kedvencük)? Sajnos ezt a modemek nem teszik lehetővé
ui.: jelzem most is fos a netem már winmtr nevű fantörpikus progi is gépen fut
Van itthon 3 gép, 2 teló, tablet, volt router csere mert a Cisco routerek szarok (MIVAAAAAAAAAN, ember te vágod hogy a Cisco routerek miatt van UPC ungariséba????) hoztam helyette másikat (D-Link), közvetve közvetlenül gépre kötve net és LÓHARCIKUKI
türelmes vagyok nem?
zuzu000 : -> üdv a klubban
[ Szerkesztve ]
-
zuzu000
őstag
válasz szallasi007 #8231 üzenetére
UPC vagy modem hiba?
-
zuzu000
őstag
válasz kabelmania27 #8233 üzenetére
-
zuzu000
őstag
válasz kabelmania27 #8235 üzenetére
Most még csak tényleg olyan 5-10 sec-re megy el és magától megjavul, de valamiért azt érzem, hogy ez növekedni fog. Csak úgy mint 'anno' . :S
Vagy ne aggódjak? Normális ilyen időben? -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz szallasi007 #8231 üzenetére
Látod, egyeseknél állítólag ez két óra... Nem én mondtam!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8235 üzenetére
Azért az a vételi sincs annyira rendben, UPC szerelő állítása szerint -8 é 8 közt van az elvárt érték! Mármint amit ők előírtak saját maguknak... Ehhez képest itt közel 11! Persze még mindig jobb, mintha -11 lenne!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #8239 üzenetére
Ahány helyszín annyiféle bejövő vételi szint, BTO leírta ktv topicban, hogy nem ritka a magas bejövő szint.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8240 üzenetére
Nem egyről beszélünk... Én nem azt mondtam, hogy amúgy egységes a jelszint, tudom, hogy hatalmas a szórás, éppen ez az egyik baj! Basznak beszintezni!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #8241 üzenetére
UPC szerelő mondta hogy nehéz beszintezni, inkább több legyen mint kevesebb, igazad van ismerősnek nyáron sokszor megszakad mert 55lesz az adási és a dtv is akad. Most ilyen Receive Power Level -3.2 dBmV
Transmit Power Level 47.7 dBmV[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8242 üzenetére
Nehéz? És szerinted ez engem, mint előfizetőt érdekel? Vagy kellene, hogy érdekeljen?
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #8243 üzenetére
A műszaki jellemzőkkel sosem árt tisztában lenni, elég egy beázás valahol, és máris gond van a vissziránnyal, Iginotusnál is volt szakadás, aztán kiderítették a zajforrást, megszüntették, azóta nincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8244 üzenetére
Már megint nem értesz! Itt nem arra gondoltam, hogy tisztában vagyok vele, avagy se, hanem arra, hogy én fizetek, ők meg beállítják! Legalábbis be kéne, hogy állítsák! És engem nem érdekel, hogy nehéz beállítani! Fizetni sem könnyű...
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #8245 üzenetére
KTV cégek tudják hogy mely területen van hol van komoly konkurencia , ahol nincs ott az ember max adslre/drága mikróra tudnak váltani, akinek fontos elő fog fizetni, ki fogja várni míg elhárítják a hibát.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8246 üzenetére
Ez meg már diszkrimináció!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #8247 üzenetére
Korábban voltak társasházi csomagok, először a Digis helyeken aztán már máshol is. Invitelnél pl mixel L csomag d2 területen 10/2 analóg családi ( területenként eltérő kiosztás), telefon, d3 és dtv területen ugyan az a 7990Ft havidíjnál 25mega, dtv, hd.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz szallasi007 #8231 üzenetére
Szerintem nézesd meg a szerelőkkel a bejövő kábelt. Nálam megrágta valami a kábelt látszólag minden tökéletes volt ha épp ment a net, de amikor akadozott akkor a telefon sem volt jó, tv hibátlan volt. Akadozás közben felhívtam a hibás telefonról, érzékelték a hibát, visszahívtak mobilon, másnapra kijött egy szerelő és végig ellenőrzött minden csatlakozást, kicserélte a rosszakat és végig mérte az utcáról bejövő kábelt ahol valami hibát észlelt, de nem mindig, lement a pincébe és talált egy sérült részt, kijavította majd 2 nap múlva kicserélték azt a részt. Szerintem nálad is valamilyen bejövő kábel hiba van, megtörhetett és a hideg!meleg változások okozhatnak ilyen problémát. Modem is lehet hibás, de szerintem a kábelt kéne ellenőrízni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
TeeJay
félisten
úgy látom nálunk f@szán be tudták szintezni
[link]Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- 3D nyomtatás
- DIGI internet
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Okos Otthon / Smart Home
- Yettel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB