Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz Gergőke88 #69979 üzenetére

    Szia!

    Ügyfélszolgálat leráz, mivel az oszlopon van a probléma és azt az alvállalkozó javítja.
    Ezt nem igazán értem. Neked mi közöd van az alvállalkozóhoz. Te a UPC-vel szerződtél, az alvállalkozó meg legyen az Ő problémájuk. Még a végén Neked kell egyeztetni az alvállalkozóval. Eszem megáll.

    Én már ilyenkor keményen csapdosnám az asztalt. Mi az, hogy az oszlopon lévő probléma nem az övék, talán bérlik valakitől és nem nyúlhatnak hozzá. :Y

    Komolyabbra fordítva, én addig nem hagynám, hogy letegye a telefont az ügyfélszolgálatos, míg nem rögzíti a hibajegyet. Ha Ő nem tudja, akarja, akkor kapcsoljon át egy másikhoz. Nem szabad hagyni, hogy mondva csinált ürüggyel lerázzanak.

    Ha jól tudom, akkor ez jön.
    Ha ez megvan, innentől ketyeg a 72 óra. Ha ezen belül nem kezdik meg a hibaelhárítást, akkor már jogosult vagy a kötbére.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák