Új hozzászólás Aktív témák

  • sutszi

    veterán

    válasz kabelmania27 #18531 üzenetére

    Én sem azzal a szánékkal írtam, hogy ilyen irányba menjen a dolog...csak lehet fényezni a bádogot...de attól még csak bádog.
    Pont a több ügyfél és a nagyobb lefedettségben látom az árcsökkentés lehetőségét, hiszen több ügyfél jobban ki tudja termelni a költségeket meg a profitot is...
    Inviteles területnek meg százados története van kb...
    Ha egy kifejezetten problémás terület mellé állítjuk akkor jó fényben fog feltűnni. Nekünk is ez lesz most...mert más nincs. Ez a szerencséje a UPC-nek, hogy a Digi még annyira nincs ott mindenhol...

    (#18532) blakey : 6 év alatt kb 1-2 tényleges rendszerhiba volt amiért szólnom kellett. A maradék 2-3 meg ilyen villám meg egyéb nem szolgáltató függő...
    Én elhiszem, hogy nálad nem jött be...de közel sem olcsó hús, meg híg lé története a digi...
    HA valami elromlik akkor megjavítják és utána jó, de ha valamiért havonta/ két havonta kell telefonálni...az gáz.
    Ja és persze a UPC saját telefonja is ledöglött ezért mobilról kellett őket hívni... :U
    Nem csak az jó amiért egy valag pénzt dobsz ki.

    [ Szerkesztve ]

    Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

Új hozzászólás Aktív témák