Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xDiESEL92

    tag

    válasz Tomix24 #134259 üzenetére

    Beszéltem a Vodafone ügyfélszolgálattal.
    Természetesen minden jelet hibátlannak látnak és 11 500 Ft-os kiszállási költséget akarnak rámverni, ha kijön a technikus és nem talál hibát.
    Nyilván nem fog gondolom 20-30 percet játszani a számítógépen, hogy lássa azt a 1-2 másodpercet teljes szakadást és packetloss-t.
    Van esetleg más mód, valami jollyjoker, hogy mindenképp kijöjjenek és esetleg egy modemcserét ki tudjak küzeni? Mert ennek sok értelme nincs, hogy fizetem a drágább havi díjat, rosszabb szolgáltatást kapok, mint az 500mbps-nél és 11 500 Ft-ért hivogatom ki a technikust, aki nyilván 10 perc alatt megállapítja, hogy nincs semmi baj.

    Bekötés utáni este már tapasztalható volt ez a fagyogatás. Gondolom 1 óra alatt betkötéstől számítva nem változtak úgy a jelszintek, hogy instabil legyen a net.

    Válaszotokat előre is köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák