Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jeffo

    tag

    válasz Adams84 #134149 üzenetére

    Köszi az ötleteket. Úgy néz ki, a virusirtó (ESET Smart Security Premium) okozhatta a problémát, de még tesztelem. 18:30 körül megint előjött, hogy nem akarta betölteni a Vodafone TV oldalt többszöri próbálkozásra sem, próbaképp kikapcsoltam a virusirtót a védelem felfüggesztése menüponttal, és egyből bejött az oldal. Kicsit gyanakodtam erre is a napokban, mert fura volt, hogy egyidőben több oldal nem megy, pont olyanokat, amiket gyakran látogatok weben. Hozzáadtam a megbízható listába a tv.vodafone.hu címet, talán ez is segíthet. Sajnos a nem támogatott op.rendszer miatt nem lehet a virusirtót sem frissíteni, hosszú ideje a 16.0.26 verzió fut, szóval elavult szoftver is okozhat problémát.
    IPV6 a rendszerben nincs aktiválva, de a routerben aktív, bár egy ideig le volt tiltva, aztán a napokban újra visszaraktam, hátha azzal jobb lenne, de nem segített az sem. Bár lehet, hogy arra gondoltál, hogy a szolgáltatónál kell letiltatni.
    Mielőbb igyekszem időt szakítani arra, hogy megrendeljem az új gépkonfigot, és haladjak a korral, támogatott, frissített op.rendszert és antivirus szoftvert használjak.

    #134148 hozzászólásra válasz: A következő videót úgy értettem, hogy adott sorozat nézése esetén automatikusan ugrik a következő epizódra, ami néha zavaró, pl. ha épp bealszom, és mire felébredek, akkor egy teljesen más epizódban van, vissza kell mennem a korábbira, vagy ha pont egy rövid időn belül lejárót néztem, akkor bosszúságot okoz, ha nem tudom újra megnézni, mivel tovább ugrott a következőre. A lejáratnál a műsor kezdési időpontját veszi figyelembe, így annak ellenére, hogy alul még hozza a rendszer kis ideig az epizódok listájában, már nem lehet lejátszani, hibaüzenetet dob, ami meghaladta az 1 hetes visszanézési időt. De ha benne marad a lejátszó részben, akkor 1-2 óráig még nézhető, ha nem navigálok el másik műsorra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák