Új hozzászólás Aktív témák

  • peti85

    senior tag

    válasz cocka #134070 üzenetére

    Erre csak ennyit tudok mondani: Vodafone...
    Ennyire egy kókány céget én még nem láttam. Komolyan nem tudom felfogni, hogy egy ekkora vállalat hogy tud így működni??? Nálunk a céges flotta (Kb. 1500 előfizetés dolgozói csomagokkal együtt) is náluk van. Hát el nem hinné senki hogy (nem) megy ott az ügyintézés. Offline Excel táblákat kell kitölteni, amit kézzel (!) dolgoznak fel. Ha változik az Excel "űrlap", akkor a következő beküldéskor visszadobják hogy új van, ez már nem aktuális. De nem hajlandóak változás esetén előre kiküldeni, nem publikálják egy zárt honlapon, semmi. Amikor felvetettük hogy talán változáskor értesíteni kéne az ügyfeleket, akkor azt írták hogy ezt így szokták csinálni, hogy ha rosszat küld valaki, akkor kiküldik az újat, ezt így szokás náluk. És ez mind csak a jéghegy csúcsa...

    HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX

Új hozzászólás Aktív témák