-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabroncka
addikt
válasz pècsimunkás #8900 üzenetére
Inflálódik a jó magyar forint! Ez van, 1 éve még 300 környékén volt az Euro, ma meg már megint a 360-at karcolgatja, nincs min csodálkozni.
"in medias res"
-
nagyúr
válasz Csabroncka #8901 üzenetére
Ő euróban számolt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
pècsimunkás
addikt
17500 euró volt az autóm. Téligumi acélfelnin ( amit megbántan, legközelebb alu lesz) , névre írva, rendszámmal.
Kb 1 évre rá jött szórólap, amin 19900 euró szerepelt. Ehhez még kell téligumi, rendszám, és névre is kell írni. Jó, Németországban ez nem drága, De akkor is pénz.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #8903 üzenetére
Itthon ennél olcsóbb most egy Corolla TS az 1.2T-vel, ledes lámpákkal nyári és téli szettel.
-
Senhi
aktív tag
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Hamarosan, ha minden igaz, kocsi vásárlás előtt állok. Gondolkodom Toyota RAV4-en is. Amit én néztem, az 2006-2008-ig 2.2 dízel ( tehát ebben az évjárat sávban úgymond )
Mit lehet ezekről az autókról tudni? Mennyire megbízhatóak? Motorikusan - elektronikusan milyenek? Alkatrész, arany árban mozog hozzá? Részecskeszűrőt, melyik évjáratig nem raktak még bele?
Évente mennék 25-30.000 km-ert, javarészt autópálya, de nyílván mennék vele terepen , illetve városban is.
Mi a vélemény ezekről a kocsikról?
Köszönöm
Gergő
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz molnarpeter #8914 üzenetére
Jogos, bar emlitette a terepet. Ami ugye nem mind1, h milyen terep
-
molnarpeter
nagyúr
Na ja, családban zajlik gazdálkodás, jellemzően pickup van mindenkinek, nekünk egy kombi Golf is tökéletesen elvan. Persze könnyű, mert bármikor ott a traktor, de ez kb évi 1 alkalom, mikor szét van ázva a föld. Esetleg valami emelt kombi még érdekes lehetne (Octavia scout és társai)
-
lsc
nagyúr
válasz zeus_2k14 #8911 üzenetére
Röviden, annyira régen volt gond azokkal a motorokkal hogy ha még nem javították őket akkor azok már a kohóban voltak, lehet azokkal borotválkozol. Volt gond ezzel a szériával, de a kora miatt /hacsak nem garázsban állt/ már meg kellett hogy javítsák, mert szinte biztosan előjött az említett hiba. Egyik ismerősömnek van hasonló rav-ja /150 lovas/, semmi gond nincs vele, pályázik sokat, oda is teljesen jó. Azt viszont nem árt tudni hogy a befecskendező rendszer nem olcsó hozzá és előbb-utóbb kelleni fog. A huhogókkal meg ne foglalkozz, ezt a cikket még 10 év múlva is felhozzák gondolkodás nélkül.
Az élet kegyetlen .
-
zeus_2k14
senior tag
Köszönöm mindenkinek a válaszát. Eddig csak kis autóim voltak, VW Golf 4 1.4 , Golf Plus 1.6 8, most pedig van egy Golf 4 1.6 SR , melyet már le akarok cserélni, mivel nem fiatal kocsi, öreg is úgymond, most talán még jól ki tudok belőle szállni.
Nézegetem itt a kocsikat, nem igen tudok dűlőre jutni. Volkswagent nem akarok, valahogy bele untam, pedig mindig is nagy álmom volt.
Gondolkodom még egy Suzuki Vitarában, illetve ezen gondolkodtam, de hát már nem igen tudom.. Pedig kis autót nem akarok, akármennyire fiatal is vagyok, bár szerintem ez nem számít.Benzinesbe RAV4-ek milyenek?
Esetleg a 2.0 Dízel?
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz zeus_2k14 #8918 üzenetére
A kétezres benzines vállalható, csak meg kell tanulni vezetni /ha menni akarsz akár 5e fölé is el kell pörgetni, szereti, bírja/, cserébe 1,5-2 l-rel többet eszik mint a dízel, viszont a fenntartása jóval olcsóbb. Javaslom még az avensist, a t27-estől még az 1.6-os vállalható.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz zeus_2k14 #8920 üzenetére
Minden az állapoton múlik. Amennyiben hengerfejezték normálisan akkor én bele mernék nyúlni az említett cikk miatt /2005 után elméletileg a gyártó megoldotta, tehát 2008 már nem gond/, de azt sem szabad elfejteni hogy ha "nyűg" lesz vele az zsebbenyúlós. Densó porlasztók 200e/db körül mennek/ nem nagyon felújíthatók/, ha még kell hozzá magasnyomású is akkor a kocsi árát is meghaladhatják. Én a helyedben benzinest vennék.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #8924 üzenetére
Nem olvastam utána, de amiről szó van az a D-CAT? Sajnos én is tudok pár Lexus-ról (220d), amikben a blokk kuka lett. Sőt, anno én is ezt néztem először, de találtam olyan "élménybeszámolót" is akinek az időben cserélt hengerfejtömítés (visszahívás) ellenére is kuka lett a blokk. Én nem mertem megvenni, így benzines lett - amit nem bánok -, de azt mondják bátraké a szerencse
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Dorian
félisten
válasz molnarpeter #8924 üzenetére
Igen, ezért mondtam én is le a lóerőkről, és vettem 2.0 D4D T27-et.
De azért egyre jobban piszkál a chiptuning gondolata, mert alacsony sebességnél / fokozatban / fordulatszámon baromi lomha. Dízel létére nincs meg a kaszni súlyához a kellő nyomaték az alsó szegmensben.
Szerencsére van minőségi csiptuning-programot író haver, egy másik pedig most csináltatta meg a hasonló dízelét. Mindketten ugyanolyan mértékű teljesítmény-növekedésről számoltak be, ill. ami még fontosabb, hogy jóval ritkábban kell regenerálnia a dpf-nek.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Adott egy chr, keyless rendszerrel. Azt szeretnem, ha eltavolodok az autotol, akkor automatikusan bezarjon es felhuzza az ablakokat.
Hogyan lehet megoldani?
Koszonom.® visions created with passion
-
#76500480
törölt tag
Normális, hogy lejtőn elindítom az álló autót - P állás rögzítőfék ON és amikor beröffenti a motort egy picit megmozdul hátra? (Hallani ahogy a fék "ráfog").
Uzmany: Bár CHRről nem tudok nyilatkozni de a japánok szeretik az apróságokat kihagyni csomagokból. Katalógusból ez persze hiányzik. Példa: Lexusnál F-Sport kap habosított műanyag térdtámaszt, elektromosan behajtható külsőtükrök csak gombnyomásra működnek, KEYLESS rendszerhez nem kapcsolódnak.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
No offense, de szerintem tul sokat akarsz
Ez a funkcio baromira kenyelmes lenne, de a nagyfonokom 100.000EUR+ A8-nal sem mukodik igy a keyless.
...ez mondjuk nem jelenti azt, h esetlegesen okosba nem lehetne megoldani... csak epp nem hinnem, h a gyari rendszer reszekent. -
Sidorovich
senior tag
Használ valaki mágneses telefon tartót Prius 3-al?
Egy ilyet terveztem venni, de még sose használtam hasonlót: https://istyle.hu/epico-magnetic-car-holder-with-metal-plate-space-grey.htmlMennyire stabil a Prius szellőző rácsaival? Nem fog leesni minden kátyú és fekvőrendőr után?
-
molnarpeter
nagyúr
Technikailag ha zárás jelet lehet valahonnan venni, akkor az alapján már csak a komfort elektronika körnek kell áram x időre, és ablak felhúzás jelet imitálni, mintha nyomva lenne az összes gomb egyszerre
Vagy utólagos ablak vezérlő elektronikák szoktak ilyet tudni, de kérdés, a gyárival párhuzamosan hogyan lennének meg.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Kell majd vegyunk egy autot felesegemnek,osszel kb, addig nezlodok, de ha van valami extra best buy, akkor veszek is. Pirust neztunk, 2 v 3 szeria. Alapvetoen 2M-bol szeretnenk meguszni, de ha erdemes a 3-as priusra ramenni, akkor 2,5M-ig eltolhato a keret. Erdemes= jobban birja az autopalyat (nem a gyorsasag a szempont, hanem csendesebb-e), biztonsagosabb, kenyelmesebb, stb. Es emelle nem nyugosebb erdemben. Hahut nezem napi szinten, latom, hogy a legtobb ebben az arsavban meg extaxi a 3-asbol. Foleg Bp belvarosi hasznalatra kellene kisgyerekkel, ugyhogy emiatt nem feltetel a szalonpatika allapot esztetikailag. Evi 10-15k km kerulne bele kb. Felszereltsegben ami fontos lenne, hogy vagy legyen benne vagy konnyen beepitheto legyen: tolatoradar es/vagy kamera, ulesfutes(ez rudom, hogy utolag beszerelos lesz 99%esellyel). JBL hifit nem ajnarozzak, ugyhogy az nem szempont, kihangositot pedig a jo tapasztalatok miatt dension/yatour cdtar emulatorral oldanam meg a jo tapasztalatok miatt es igy meg tud maradni a gyari fejegyseg. Almas telefonja van mindkettonknek, arrol menne a zene es navi is, carplay miatt meg nem vennek kinai navis fejet...
Ami a P3-ban nagyon tetezik, az a panoramateto, emiatt vagyok hajlando foleg kitolni a keretet.
Pro/kontra mit mondanatok?
Koszonom! -
nagyúr
válasz rbalint88 #8936 üzenetére
P2,
Elite Auto-Budapest, van minimum 5-10 darab P2 közül válogathattok és még van 10-15db P3.
130-ig hangosabb amíg gyorsít, sebességtartásnál már csendes.
P2-nek kevesebb a nyűgje, mint a P3-nak.
P2-ben nincs EGR sem, és nem lesz hengerfejes.
Kamerát 25K-ért raknak bele, a helyszínen.
Annyira nincs különbség közöttük, hogy akár egy P1-et is be lehet vállalni, ha nagyon szép, még új akkuval is max 1.5M, csak az a kormányváltó nagyon nem tetszik."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
rbalint88
addikt
válasz Dluinet #8937 üzenetére
hozzájuk tervezünk elmenni mindenképp, csak előzetesen szerettem volna informálódni.
a P3 mellett igazából annyi szól, hogy papíron tágasabbnak ígérkezik, lehet benne panorámatető és fiatalabb (rozsda, egyéb öregedés miatt szempont csak). de ha 2,5-ig csak kutyaól van, akkor jó lesz a P2, de azzal inkább 3 évre terveznék, a P3 meg 5 évre lenne tervezve. aztán reményeim szerint át tud ülni egy C-HR-be vagy legalább egy 2015+ Aurisba -
nagyúr
válasz rbalint88 #8939 üzenetére
P2 nagyobb, főleg hátul.
Francia, olasz, de talán még a hollandok sem rozsdásak 12-13 évesen.
Úgy értem, hogy nulla rozsda van rajtuk. Míg a német vagy a svájci addigra már elporlad.Auris egy nagyon kis belsőterű P3. Csak nőknek, ovi és élelmiszerbolt járatnak.
P+, pedig a P3 nagyobb változata. Ezért szeretik a taxisok.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
rbalint88
addikt
válasz Dluinet #8940 üzenetére
"Csak nőknek, ovi és élelmiszerbolt járatnak." erre is lenne használva de a prius is erre lesz.
Aurisban még nem ültem, de a C-HR se egy táncterem. de egyelőre 2 felnőtt, 1 gyerek, 1 kutya felállásra tervezünk.
Úgy érzem elengedjük a P3-at így, mivel kinti autó lesz, abszolút nem baj, ha olcsóbban megússzuk és jobb állapotú autót lehet venni belőle.
Köszi a segítséget! -
KTTech
veterán
válasz Dluinet #8940 üzenetére
Bőven jó az Auris másra is. Mondjuk a Yaris még kisebb, mégis országokon át járunk vele és el is férnek a csomagok. Most pl. egy anglia-magyarország, majd onnan székelyföld körtúra lesz vele, sátrazással egybekötve (meg minden kiegészítővel, ami kell hozzá, nagy felfújható matrac, ágynemű, gázos hűtő, mert nomád helyekre is megyünk stb). Két főnek még így is elég, de napi használatban 5-en ülünk benne, melójáratnak. Táncolni nem lehet benne, de elférni azért el lehet.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
KTTech
veterán
válasz rbalint88 #8943 üzenetére
Kényelmesebb, komfortosabb mint a Seat Leonom (főleg hosszú távokra, szétmegy benne a derekam külön deréktámaszt kellett bele vásárolnom - ami nem volt egyszerű -, hogy bírjam az 50 mérföldnél hosszabb etapokat)... pedig az jóval nagyobb. Persze a Seatban több az anyag (de ez nem mindig előny, mert az anyag rozsdásodik), költözéshez jobb, de nem minden nap költözik az ember. Városban viszont könnyebben találok parkolóhelyet - és be is férek oda -, jobban manőverezhető
Mondjuk engem 135+-os sebességnél a rendőrök üvegporos gumibottal állítanának meg , így azzal kapcsolatban nincs sok tapasztalatom. De ott már minden kocsi zabál...Sajnos manapság mindenki óriási méretű - és teljesítményű - autókat vásárol, pedig az esetek 99%-ban nincs rá szüksége (cserébe fizeti a vámot a benzinkutakon - is). Egy 3-4 fős család számára egy Auris/Corolla méretnek több, mint elégnek kellene lennie.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Új corolla ts executive kocsinál azt vettem észre, hogy a kocsi 2 hónapos de még nem láttam működni a fényszóró mosókat. A kézikönyv szerint mind 5. használat esetén kapcsol be a mosó. Ma direkt próbálgattam, és sehogy sem sikerült működésre bírni. Van valakinek ötlete, hogy mit csinálok rosszul?
-
őstag
Nem akarom privátban zargatni az illetékeseket, de akinek új Corollája van, az feldobná a pdf formátumú kézikönyvet pl. Google Drivera? Vagy emailen is jöhet, ha nem túl nagy. Köszönöm szépen előre is!
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó