- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz bodogzus #13350 üzenetére
Szia!
A motor maga megbízható, csak az olajcserére oda kell figyelni, amit esetleg kicsit sűríteni sem árthat, ha főleg városban használod (ie.: mondjuk nem 15e Km-enként cseréled, hanem 10-12e Km).Viszont főleg városi használatra én biztos hibriddel venném ma már, egyfelől az automata váltó sokkal kényelmesebb városba (tapasztalat: nekem 1.6 szedán van manuálissal, a páromnak hibrid hatchback ugye e-CVT-vel), másfelől a fogyasztás miatt még meg is térülhet a felár (nagyon alsó hangon 1, de inkább 2 literrel alacsonyabb fogyasztás).
Kettős tömegű lendkerék tudomásom szerint van benne, azt nagyjából minden hasonló kis turbós autóban megkapod, szóval nem fogod tudni kikerülni. De ráadásul ha most veszed meg, és mindössze napi 30-45km-es használattal számolsz, ami évi olyan 16 500 km, az azt jelenti, hogy még 10 év múlva sem lesz benne 200e Km. Szóval ha 10 év múlva megkotlik benne esetleg a kettős tömegű, és még nem cserélted le az autót, akkor aligha ilyen tételen fog múlni a döntés.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
Ez mondjuk érdekelne a mostani modern hibrideknél. Mit jelent a sok állás? Konkrét példa a feleségem autója megy évente 8-10 ezer kilométert, de van hogy 4 hétig nem megy vele sehova. Ez már árt egy toyota hibridnek (vagy hondának)? Mert ha cseréljük mostani jazzét nem nagyon lesz más mint hibrid (kivéve talán yaris/ yaris cross a sima 1.5-össel, de automatával ott is inkább a hibrid éri meg).
-
őstag
Az még durvább... 2-4 alkalom a héten biztosan nincs meg. Amolyan anyóshoz menős, néha beugrós autó ez amikor túlórázok (meg hétvégi boltba menős). Én vagyok az alap taxis a családban (rav4 lesz használva ott nem félek a hibrid ezen részétől).
Kubanitos: én is ezen filózom, de 1-2 év múlva már nem biztos hogy lesz nem hibrid toyota yaris cross pl (gyanús az árlista tele pirossal hogy azok készlet erejéig)
Kttech: indító kis akksi mindkét autóban van az nem lehet elég (lidl 20 ezres eddig bevált egyszer engem mentett meg egyszer egy szerencsést akit láttam szenvedni)?
[ Szerkesztve ]
-
bodogzus
csendes tag
Köszönöm a választ! A mostani Mazdámba 45000 km ment bele 3,5 év alatt, de ez most extrém körülménynek számított (sokat taxiztam a családot a COVID miatt). Az előírt 20 ezer km helyett 10-12 ezer körül mindig cserélek olajat. Az 1.2 motor nagyon bejön manuális váltóval. Úgy tűnik nincs kihegyezve, hanem Toyota módra hosszú távra lett tervezve. Élmény volt vezetni a próbaúton. Általában 15+ évig tartok meg egy autót, műszakilag nagyon odafigyelek rá (nem mosom hetente, de az összes szerviz főleg olaj+szűrőcserék mindig bőven időben megvan, melegítem a motort legalább addig amíg az alapjárat nem kezd esni, hidegen nem tolom neki soha stb...) szeretem a viszonylag egyszerű dolgokat és szeretek autózni. A hybrid egy távolság áthidaló eszköz. Logikus választás lenne, de a manuális benzines felé hajlok. Ezért kérdezem, hogy az 1.2 mennyire lesz hosszú életű. Annak az oka, hogy a 11 éves hibátlan 1.6 -os Mazda 3 most le lesz cserélve egyedüli oka a jelenlegi autópiaci helyzet. Többet kapok érte mint 4 éve amikor Németországban megvettem és még nem mentek fel a Toyoták árai. Elvileg ha most rendelek egyet júniusra itt van. Ha nem rendelek most nem is lesz 1.2-es hanem kizárólag hybrid és az is sokkal drágábban. Tőlünk Nyugatra nem árulják a Corollát csak hybriddel. Csóró kelet-európaiaknak gyártanak még idén benzinest. Nem csak chip hiány van, hanem teljes körű alapanyaghiány és drágulás. Ami autót most gyártanak (pl a Toyota) annak az alkatrészeit már évekkel ezelőtt berendelték, még nem érezhető az alapanyag árak emelkedése, de brutális drágulás és hiány várható hosszú távon - szerintem. A használt autó meg irreális áron fog gazdát cserélni, mert nincs új autó eladás amiből később a használt lesz. Az európai gyártók által már százezer számra legyártott és chip nélkül különböző telepeken évekig tárolt és rohasztott autók lesznek majd eladva valakiknek még régi áron, de abból én köszönöm szépen nem kérek. Bár azt is el tudom képzelni, hogy a kiéhezett piac rácsap mint tyúk a takonyra és bármennyit kifizetnek értük.
-
bodogzus
csendes tag
válasz Gombinyó #13352 üzenetére
Köszönöm a választ neked is és FLx-nek is. Én is ezt az élményt éreztem. Használni fogom azért városon kívül is. Igazából annyi a lényeg, hogy nem szeretnék típushibás motoros autót. 7 év alatt talán már kibontakoztak volna a problémák. (Az első TSI-nél úgy tudom ennél sokkal kevesebb idő is bőven elég volt)
-
FLx
addikt
válasz bodogzus #13362 üzenetére
Szerintem jelenleg senki nem tudja megmondani, hogy mi lesz par ev mulva. Elofordulhat, hogy csillagaszati aron lehet majd eladni hasznalt benzines kocsikat, de az is lehet, hogy senki nem veszi meg oket az uj normak miatt. Az altalad irt felhasznalasra kimondottan a hybrid javasolt minden szempontbol, szerintem megbizhatobb is lesz hosszutavon, de persze az akksi pakk miatt meg barmi lehet. Ha nagyon a benzines tetszik, akkor most vedd meg, mert tenyleg nem sokaig gyartjak mar oket, de itt senki nem fogja javasolni a hybrid elleneben. Egyebkent a juniusra ne vegyel merget szerintem. December elejen rendelt kocsikra juliust mondtak, de most januar vegen ott tartunk, hogy meg gyartasi datum sincs. Es a benzinesbol sokkal kevesebbet gyartanak, az meg tobb ido lesz. A gyar mar hybridre van allitva.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KubanitoS #13356 üzenetére
Rengeteget álltak a COVID idején az autók, a hybridek is. Nem mentek tönkre, nem degradálódott emiatt a traction-battery. Enyémen se. Nem szabad, hogy ez a tévhit miatt vegyen az ember hagyományos, éjjel-nappal pöfékelős autókat. Egyébként ott a 15 év hybrid-garancia az éves szerviz mellé (Magyarországon egyelőre még 10…) Ez lenne tényleg az utolsó dolog, ami miatt aggódnék. Az, hogy a sok állást valami rosszarcú alak kifigyeli és feltöri az autót, kipakolja az utolsó csavarig - sokkal nagyobb valós veszély.
-
bodogzus
csendes tag
Nem lehet megmondani mi lesz, de ha van egy megbízható rendes autó alattam akkor különösebben nem érint az autópiac helyzete. Nem eladásra veszem, a 17 éve újonnan vásárolt Fiestám még mindig megvan. Húgomék használták mostanáig, de - a javaslatomra - ők is vettek egy új kis benzinest, így a Fiesta is nyilván el lesz adva annyiért amennyit 8 éve kaptam volna érte 9 évesen Bár a szerelő szerint olyan állapotban van mint egy 8-10 éves átlag autó (mivel vigyáztam arra is) A Toyotánál a hybridre Augusztus 30-at a benzinesre Június 30-at mondanak jelenleg. Remélem vannak annyira szavahihetőek, hogy be is tartják az ígéretüket.
"...de itt senki nem fogja javasolni a hybrid elleneben." Na nem csak itt A Toyotánál sem értik miért úszom szemben az árral, meg is kérdeztem őket, hogy valami feketepontot kap az az értékesítő aki nem hybridet ad el -
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #13361 üzenetére
Egy erősebb 9V-os elemmel is el lehet indítani a hibrideket, ha lehal a 12V-os akku... csak egy mikrokontrollert kell indítania, ami leellenőrzi a nagyfeszültségű hibrid akkut és behúz egy relét. Onnan kezdve nincs dolga a kis akkunak, csak töltődni a hibrid akkuról.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
FLx
addikt
válasz bodogzus #13366 üzenetére
10+ evre szerintem most nagyon nehez autot valasztani. Valahogy egyik jelenleg kaphato technologianal se erzem, hogy az lenne a jovo, de en 5-10 ev kozotti tavra jonak latom a hybridet. Ettol meg jo auto a benzines is. Fura amugy, hogy most kevesebb gyartasi idot mondanak a benzinesre, de en mar reg nem tudom kovetni. En az ertekesitonek is mondtam, hogy igergethet amit akar, tuti nem lesz ebbol meg osszel se auto, nem nyaron.
-
KubanitoS
veterán
Ugyan nem mélyedtem bele túlságosan a hibrid akksi témába, de ne mondd már azt, hogy a hibrid rendszernek teljesen okés, ha egy hónapig meg se mozdul a kocsi. Amúgy a hibrid Yarissal meg vagyunk elégedve, párom jár vele dolgozni, kb 3 km reggel, 3 este és még így is félek kicsit, hogy fagyon mennyire jó ez, a motor be se tud melegedni rendesen és van amikor így is kapcsolgatja a kocsi a motort. Nem tudom hosszútávon mennyire jó ez, majd kiderül.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Ck.
addikt
Természetesen egy hosszú állás semminek sem tesz jót, az akkumulátoroknak meg pláne, de itt több havi állás ír a manual. Arra autót sem vennék. Néhány hetente beindítva, egyhelyben járatva 1 órát simán ellátja az autó a feladatát, töltve ezzel mind a a traction batteryt, mind pedig a kis 12 V-osat. Ez még a Toyota és a Lexus honlapjára is felkerült a COVID miatt. Vezetni sem kell az autót feleslegesen, ha nincs rá mód. Néhány hetente beindítani egy jó órára, másfélre. Nem fogja telepöfögni az utcát, viszonylag rövid idő után magától le fog állni és majd többször beindul-leáll, ha szükséges. De mégegyszer mondom, ilyen forgatókönyv esetén az autó értelme is erősen kérdőjeles. Természetesen nem ideális egy ilyen mértékű állás és nyilván nem a legegészségesebb, de csak emiatt nem venném a sima belsőégésűt.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz bodogzus #13366 üzenetére
Én biztosan csak hibridet vennék... bár Magyarországon még nem jellemző, felénk már kezdik a normál benzines autókat is kirekeszteni. Úgy tűnik, nemsokára csak a hibridek és az elektromos autók tehetik be ingyen a gumijukat pl. Londonba... és egyre több helyen fognak ilyen intézkedéseket hozni - ezzel egyidejűleg a sima benzinesek értékcsökkenése is ugrásszerűen nőni fog, a fenntartási költséggel együtt.
Arról nem is beszélve, hogy a benzin nem lesz olcsóbb, csak drágább. Nálunk most éppen a Tesco gazdaságos benzin 623 Ft (épp lement, 3 hete még 645 Ft volt), a prémium 700+ (autópálya mellett a gazdaságos 709 Ft), és nem kell jósnak lenni, hogy ne sokáig legyen otthon se rögzítve az ár... és fogyasztásban a hibrid most már gyorsan össze tudja szedni azt a különbséget, amit a kasszánál többletként elkérnek érte (és a szervizköltségekről még nem beszéltünk).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
bodogzus
csendes tag
Rákérdeztél a benzines gyártási idejére? Gondolom be van osztva mikor mit gyártanak pár hétig. Gondolom májusban 1.2 Hatchback fog készülni és júliusban 1.8 hybrid hatchback most meg a TS 1.8 hybrid készül, mivel novemberben márciusra ígérték. Nem tudom hány gyárban készül Corolla a világon (hozzánk Angliából hozzák) de számomra elképzelhetetlen, hogy 26 másodpercenként gyártanak le és adnak el egyet. Szurkoljunk, hogy legyen anyag hozzá
-
bodogzus
csendes tag
válasz KTTech #13372 üzenetére
Teljesen igazatok van a témában ez elég nyilvánvaló. Nem lehet a jövőbe látni, de az egészen biztos, hogy a következő 10 évben az autóállomány nem fog lecserélődni se hybridre se elektromosra és a nagyobb hányad belső égésű lesz. Ezeknek az EURO 6-os járgányoknak így is elég csekély a károsanyag kibocsájtása. Bízom abban, hogy a nagyon okos vezetők rádöbbennek arra, hogy a környezetszennyezés elenyésző részét okozzák a személyautók és a tényleges nagyipari szennyezőkre fókuszálnak.
-
Ck.
addikt
válasz bodogzus #13375 üzenetére
Ne feledjük a HELYI károsanyag- kibocsátást sem. Lehet bármilyen tiszta egy hagyományos belsőégésű, sosem
fogja tudni annyira leszorítani a lokális emissziót, mint amire egy öntöltő hybrid —> plugin hybrid —> vagy elektromos autó képes. És számomra a gyárak és hajók előtt sokkal fontosabb az, hogy mit szipuzik be a család az ablak alatt.
A környezeti zajterhelésről már nem is beszélve, amikor se este, se nappal, se hétvégén egy jót pihenni nem lehet, a folyamatos kerregés, motor üvöltés és kipufogó durrogás miatt.[ Szerkesztve ]
-
VaZso
senior tag
Tény, hogy a helyi károsanyag-kibocsátást csökkenteni lehet az elektromos autókkal.
Az összes károsanyag-kibocsátást egyelőre még nem igazán (erőművek), ezen még dolgozni kell...A "mit szipuzik" a család az ablak alatt probléma főként a rossz állapotú, és különösen a dízel járművek által kibocsátott (nagyon apró) részecskék miatt probléma leginkább... de kertvárosi vagy falusi részen előforduló, főként (jó esetben) fa tüzelés is jó nagy pofont ad a környezetünknek - nem beszélve arról, amikor műanyag és ki tudja, milyen forrásból származó anyag kerül az égéstérbe...
Kezdetnek mondjuk jó lenne, ha a rossz állapotú autókat nem tudnák levizsgáztatni, amíg nincs megfelelően helyrehozva, de még jobb lenne, ha nem a járművek adatlapja alapján kapnának környezetvédelmi besorolást (minősítést), hanem a tényleges (és valós) kibocsátási adatok alapján (ld. behajthat vagy sem az adott területre vagy időpontban)...
Egyébként a saját autómmal tudok úgy közlekedni, hogy nem sok hangja van a városban... más kérdés, hogy a rosszabb / hibás állapotú járművek felől mi érkezik, esetleg miért érzik úgy páran, hogy "szép hangos" járművet kreálnak belőle, vagy miért túráztatják fölöslegesen a motort.
Amúgy zaj mindenképpen lesz, a teljesen elektromos autóknak is összeadódik a gördülési zaja, meg némi magasabb frekvenciájú komponens.
[ Szerkesztve ]
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #13372 üzenetére
elsosorban ezek miatt tettem le a voksom hibrid jargany mellett - igaz, Londonba evente 1x, ha megyek. de a tobbi +1. felenk (SW) is vezetik be lassan az ottani ULEZ-hez hasonlo zonakat. a megbizhatosag, a fogyasztas - foleg az en igenyeimhez igazodva - es a szervizkoltseg szinten kedvezobb.
de fura latni Ft-ra atvaltva a benyaarakat. miota kijottem, egyszer se neztem igy.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
őstag
-
flegga92
senior tag
válasz Tom1939 #13379 üzenetére
Semmit nem kell vele tenned. Kis akku látja el az autó "számítógépét" ami azért felelős, hogy indítás előtt ellenőrizzen bizonyos paramétereket a nagy akkuban, illetve egy relét behúzzon. A relé létesít kapcsolatot a nagy akku és az inverter között, az inverter pedig meghajtja az egyik villanymotort ami indítja a benzin motort. A relé leállított állapotban mindig bontja a kapcsolatot a biztonság miatt.
Amint a relé kapcsolatot teremt, onnan az inverter el tudja látni a 12V-os rendszert árammal. -
őstag
válasz flegga92 #13380 üzenetére
Köszönöm! Tehát ha lemerül a "kis akksi" és megadom neki a kis szükséges támogatást (9V elem is elég kategóriában) és beindul a rendszer ott már a kis indító akku feltöltése is megoldva?
ui: apropó még egy kérdés, motoros csomatartót nem igazán akartam, de csomaggal járt, ha azt nyitom azt is a "kis" indító akkunak kell megoldania (gondolom nyilván ha nincs elindítva a rendszer)?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz flegga92 #13382 üzenetére
Köszi! Hát akkor az a plusz elektromos csomagtér nem hiányzik.
Apropó nekem még nem volt ilyen. Valamiért elhasal a kis akksi akkor tudom nyitni manuálisan a csomagteret (kis kulcs elő véve és azzal nyitva a kocsit, mert persze kulcsnélküli nyitás is lesz benne)? Azt tudom hogy hátul van a csomatérnél a kis akku de elől a motortérből is lehet "bikázni" arról láttam youtube videót. Igazából azért kérdezem hogy tehetem e a csomagtérbe az indítás segítőt vagy a kartámaszba kell hogy helyet foglaljon.
-
Yeffy
veterán
válasz flegga92 #13380 üzenetére
Ezeket jo, h leirjatok, hasznos tudas lesz nekem is, leendo tulajnak 😊
Kerdeznek egy olyat, ha van egy Rav4 hibrid (de gondolom ez altalanosan ervenyes mas Toyokra is), aminek a felszereltsegi szintjeben manualis ules van, nem az elektromosan allithato, felfujhato derektamaszos, akkor van arra esely/ertelme, h beszerezzen az ember hasznaltan egy ilyen "turbozott" gyari ulest, es kicserelje? Megvan neki vajon a vezetekeles, csatlakozok, stb, vagy ez felejtos?
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
őstag
Köszönöm mindkettőtöknek, akkor előre teszem. Igazából azért kérdeztem mert minden kulcsnélküli autónál van a kulcsban egy tényleges kis kulcs amivel nyitni tudod legalább a vezető oldali ajtót (és onnan a motorházat), de igazán az érdekelt volna még hogy nem zárt csomagtér ajtóval (mert ha nem nyitja a kulcs csak a vezető ajtó akkor nyilván mindegy) de nullás akkuval ki lehet e nyitni a csomagteret (azaz kicsit nehezebb mert nincs hajtás, vagy blokkolt mintha még egy zár lenne rajta).
Szerk: Yeffy elég valószínűtlennek tartom alapban is, de én biztos nem merném meglépni ha elméletileg lehet akkor sem (elég sok plus elektronika van egy ilyen ülésben ami bekavarhat máshol is). Nekem is "csak" comfort felszereltség lesz sima szövet üléssel és manuál állítással.
[ Szerkesztve ]
-
bodogzus
csendes tag
válasz KTTech #13372 üzenetére
Szerintem nem lesz jelentős korlátozásbeli különbség az EURO6 hybrid és az EURO6 benzines között. Azt el tudom képzelni, hogy hamarosan kitiltják a nagyvárosokból az EURO1-4 autókat, vagy minden belső égésűt, de akkor a hybrid sem lesz kivétel. Amikor Londonba mentünk letettük az autót a külvárosban és metróval mindent egyszerűbb volt megközelíteni. Már most is lehetetlen autózni még a kisebb városokban is.
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #13383 üzenetére
Egyáltalán ne tedd a kocsiba szerintem. Jobb neki, ha lakásban, melegen van (de nem sül meg 😃). Az akkunak ugyan a hűtőben a legjobb, 80%-ra töltve (ha tárolásról van szó), de ez nem várható el... ha lemerül az akku, akkor jó eséllyel hosszú állás után lesz, azaz szinte biztos, hogy a lakásodnál. Kivétel ha nyaralásról van szó, és a reptéren parkol, ez esetben simán elfér akár az ülés alatt is... (én oda tenném, tépőzárral). Indítani meg a motortérben van kialakított pont neki.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz bodogzus #13388 üzenetére
Az új terv szerint a külvárosokban is lesz behajtási díj, gyakorlatilag a teljes zónában. Mentesülni pedig az EURO6-AP/Temp vagy jobbak fognak elvileg, de ezek még csak tervek, 1 év múlva tervezik bevezetni. Én is le szoktam tenni a kocsit a külvárosban (éppen csak a Zone2-n belül), és a TfL-t használom (általában).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz KTTech #13389 üzenetére
Ez igaz, de ez egy 20 ezres cucc, nem igazán féltem vagy tervezem hosszú távra. Éppen akkor kell ha valahol messze történik valami (lakásnál úgyis megoldom valahogy).
Plusz nekem van egy problémám bikázással. A probléma az hogy ha segítséget kérnek én nem szeretek nemet mondani. De a mai modern autókkal és elektronikákkal féltem tőle az autóm (ha én segítek, nyilván ha én szorulok rá nincs választás). És már használtam mélygarázsban ahol valaki szépen benne ült a pácban (liftes pluszban az a mélygarázs rendesen útban volt).
-
KTTech
veterán
Gyakran ott van a vezetékelés neki, de nincs bekötve, illetve le van tiltva szoftveresen. Szóval nem csak annyi általában, hogy rádugod az ülést és működik is... viszont megoldható, hogy gond nélkül működjön vele. Persze azt nem mondom, hogy olcsó lesz (lehet olcsóbb eleve úgy venni).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz Tom1939 #13391 üzenetére
Egy ilyen mobil bikázó cucc mindig jól jöhet
Ha szeretsz segíteni, de Hybrid autód van, akkor pedig még inkább jól jön, hisz hybrid autóról tilos bikázni. Teljesen hazavágja az invertert.
Nekem ez a típus van, teljesen jó Robogómnál is többet használtam már. -
Yeffy
veterán
válasz Tom1939 #13387 üzenetére
En is ettol "tartok". Majd mikor megyek atvenni, megkerdem a szervizvezetot vagy egy technikust.
A szovettel semmi bajom, sot. Kifejezetten nem rajongok a bor ulesert, plane a gyaszfeketeert, ami errefele kb alap, mert mas szint senki nem ismer. 🤦
Nekem foleg a derektamasz kellett volna, mert a kulsoleg felcsatlakoztathato mindig elmaszik, amikor ki/beszallok.Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #13392 üzenetére
Elkepzelheto. Majd megkerdem a szervizest atvetelkor.
Ja, persze, az meg a masik, h ha draga mulatsag, akkor hagyom a fenebe. Jo dolog, de nem elet-halal kerdese.Illetve még annyit kerdeznek, h valahol - lehet, h pont itt - olvastam, h a gyari fejegyseg helyere szerelheto, androidos, AA-kepes fejegysegek nem igazan javasoltak utolagos okositasra, mert bizonyos funkciokat (pl hibrid mod kijelzo, tolatokamera) elveszt veluk a vasarlo. Ez igaz? Erdemes ezzel veszodni? Kb ez a ket dolog kene nekem csak az autoba.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
bodogzus
csendes tag
Egyetértek. A külvárosokban falvakban elképesztő szmog van ilyenkor. Új kertvárosban lakunk, mindenki hőszivattyúval vagy gázzal fűt, de amikor kiengedem a kutyát füstszagú lesz a szőre 5 perc alatt. Talán ezzel kellene inkább foglalkozni nem a korszerű autókkal. Talán egyszer rájönnek az illetékesek!
-
KTTech
veterán
Az utólagos fejegységekkel semmi nem fog működni, ami amúgy a fejegységen keresztül vezérelhető. Vannak viszont modulok, amik jól működnek (de nem elsősorban az AA a feladatuk, hanem teljes értékű androidos kiegészítők), a gyári GPS egység helyére mennek, viszont olyan 4-500 fontba fájnak, cserébe minden gyári funkció megmarad (kivétel néhány esetben a DAB).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Mit meg nem adtam volna, ha kaphatok sötét színű belsőt... a világos ugyanis túl gyorsan koszolódik, főleg ha munkába járásra van használva az autó...
Ugyanilyen, hogy nem lehetett 16-os (vagy még inkább 15-ös) felnivel rendelni a járgányt, pedig fogyasztásban és komfortban is előrelépés lenne a mostani 17-es helyett (és sokkal olcsóbb rájuk a gumi is). Cserébe a kezelhetőség romlott volna, de azzal még együtt lehetett volna élni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #13398 üzenetére
Ertem. Akkor az utolagos fejegyseg kuka, viszont ezek a modulok, amiket emlitesz, ezek gondolom kapcsolodnak az eredeti fejegyseghez, es ugy lesznek elerhetoek valami almenun keresztul? Van esetleg megbizhato ezek kozul, amit ismer itt valaki?
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest