-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLx
addikt
En nem vagyok benne biztos, hogy annyira rossz otlet most venni. A lakasoknal is mindig azt mondjak, holnap majd biztos olcsobb lesz, aztan sose jott meg be. Olyan lemaradasban vannak a gyartassal mindenhol, hogy minimum 2 evig itt nem lesz olcsobb semmi, de inkabb dragabb. Evente olyan 10% aremelkedest en siman szamolnek a kovetkezo evekre. Sok gyarto tavaly eladta az egesz idei kontingenst amit tudnak gyartani, elhajtanak a fenebe, ha kocsit akarsz rendelni. Ilyenkor nem lefele szoktak menni az arak.
[ Szerkesztve ]
-
-
vicces
addikt
[link]
én ezt találtam a közelben. ez az utolsó kasztnis? csak mert az óracsoport középen nem lcd hanem analóg. ha priusokat is lehetett venni találn ezt is lehet ennyi km-el.
...
munkatársam a vállát huzogatta. azt mondta, hogy neki elég az 1,8 a zajra meg azt hogy menjek próbautat, neki azzal sincs baja. a nyári fogyija vetekszik a robogóm fogyasztásával
meghát a 460 lovas diesel napi 10-12 óra után tökmindegy hogy gyorsul a kis kocsi. minden gyorsabb a kamionnál.[ Szerkesztve ]
:)
-
Yeffy
veterán
-
FLx
addikt
válasz vicces #13303 üzenetére
Minden orszagban mast jelentenek a felszereltsegi szintek, de az active altalaban a legalja, nagyjabol semmi nincsen benne ezert is analog az oracsoport. Amugy igen, ez a 2019 utani Corolla. Varosban eleg az 1.8, nincs annak semmi baja. Ha 130 felett akarsz tartosan menni es meg elozni is, akkor 2 literes megeri. A zaj amugy fokent gordulesi, nem a motor. Autopalyan hosszutavon nem eppen kellemes, varosban okes.
-
bszg@
tag
válasz Tom1939 #13292 üzenetére
Utolsó (2018) Auris TS. 1,6 benzin.
Hosszú távra tervezem, azért is kíváncsi vagyok, hogy lesz-e tényleg "Toyota-minőség".
Amúgy fura ez a sok rozsda, legutóbb a téli kerék úgy jött le, hogy megemeltem, majd pár menetet kilazított csavarokkal óvatosan visszaengedtem, amíg engedett. Semmilyen irányú és erejű gumikalapács ütésre nem reagált.Apropó alvázvédőssel van valakinek friss és jó tapasztalata?
Én is igyekszem kerülni a kézifék használatát ugyanezen okból. -
kw3v865
senior tag
Én hozzájuk vittem az Aurist, a Corollámat is ők fogják csinálni, de az komolyabb meló lesz, mivel jóval öregebb autó és rozsda is van rajta (hátsó futómű leszerelése, homokfúvás stb.): [link]
Ha valaki komolyan gondolja, hogy sokáig megtartja az autóját (bármely márkáról van szó), annak vásárlás után 1. lépés (0. az összes olaj, folyadék, gyertya cseréje függetlenül attól, hogy van-e szervizkönyve) egy alváz- és üregvédelmet megcsináltatni. Alapszabály, hogy aki 100.000 Ft alatt vállalná, az felejtős.
Az Aurist tavaly 130.000 Ft alapáron vállalták, erre jött még egy kis felár, mert az egyik futómű alkatrészen volt egy kis rozsda, amit el kellett távolítani. A munkát fotókkal dokuemntálják. Amelyik cég ezt nem teszi meg, azt is el kell kerülni.
Érdemes minél előbb elvégeztetni ezt a melót, mert minél rozsdásabb, annál többe fog kerülni. Igen, új autónál is ajánlott (ha jó helyen csináltatod, a garancia se veszik el), de legkésőbb akkor, ha letelik a garancia.
Kb. 4-5 évig bírja, ha jól van megcsinálva, utána újra el kell végezni ezt a műveletet.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz kw3v865 #13309 üzenetére
Szintén így gondolom.
Az IS 18 éves. 11 évesen került hozzám és az első dolog volt egy jó minőségű üreg és alvázvédelem. Majd 5 év múlva ismét. Minden tél után pedig alapos alvázmosás. Ennek eredménye, hogy sok hasonló korú társához már hozzá kellett nyúlni, főleg küszöb, kerékjárat részén, ennek viszont semmi baja. Egyedül a motorháztető elején van egy felpörsenés. -
Ck.
addikt
Mennyire vagytok megelégedve a távolsági fényszóró automatikus működtetésével? Én az esetek többségében úgy érzem, hogy túl lassú, én már rég lekapcsoltam volna, amikor ő még gondolkodik. Amikor pont kanyarban találkozok a szembejövővel, akkor végképp felejtős, mire lekapcsolná, addigra már rég telibe vakítom a delikvenst.
Összeségében nem egy rossz dolog, de nem tudok bízni benne. Meg az igazat megvallva semmi terhet nem vesz le rólam, a kezem ugyanúgy a kormányon van, a refi kar pedig egy ujjnyira.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Aurisnál (2014) nekem is eléggé kaotikus a működése, inkább nem használom.
Tompított Bi-Xenon is kellően elég, ha meg nagyon kell akkor felkapcsolom magam.Sokszor engem is zavart hogy már rég lekapcsoltam volna, de még ő hagyta, de például kamionosok is rendszeresen rám villogtak hogy vegyem már le, az automata őket fel sem ismerte..
-
blg
senior tag
2018-as Aurisban én sem nagyon használom, mert nem megbízható. De úgy emlékszem, hogy a használati utasításban le is van írva pl., hogy kanyarból felbukkanó autó esetén nem biztos, hogy jól működik.
De az esőérzékelős ablaktörlővel sem vagyok megelégedve. Esőben állandóan az intenzitás gombot tekergetem. Ennyi erővel tekergethetném a sima szakaszos ablaktörlő intervallumkapcsolóját is...
-
aszamóca
aktív tag
válasz kw3v865 #13312 üzenetére
Mint a sávtartó asszisztens. Gondol egyet, elkezd levinni az útról, majd sípol hogy bajt csinált.
A táblafelismerő felismeri azt is ami nincs, meg azt amit nem kéne.
Helyiségbe beérve is esetleges, hogy mikor kapcsolja le-fel a fényszórókat.
Ezek ilyen kb. megmutatom a haveroknak mit tud(na) a gép, de gyakorlatban nem sok semmi hasznuk van.Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
galervin93
őstag
Legyen félig tele a pohár. Jó dolgok ezek, csak még gyerekcipőben járnak. Pár év és természetes (és jól működő) dolgok lesznek ezek is.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Senhi
aktív tag
Az esőérzékelős ablaktörlőtől én is teljesen kivagyok, többet kell mikromanagelni, mint az előző kocsimban a hagyományosat. Néha bekapcsol amikor kell, néha nem. Néha már a csontszáraz ablakot törölgeti verőfényes napsütésben néha meg a legnagyobb zuhéban is csak rátöröl egyet-egyet. Van amikor meg teljes jól teszi a dolgát. Érzékeny lelkivilága van na...
Pedig ez az az extra ami már 10 évvel öregebb kocsikban is rengetegben benne van, de úgy tűnik itt nem sikerült behangolni. -
gorgo
őstag
Megerősítés, vagy cáfolást kérnék. Többször olvastam, magam is látom, hogy a '15-ös évjáratú Aurisban nem led hanem xenon (?) izzók vannak. Ezzel szemben a felhasználóiban bi-halogénként (HIR2) van említve. Volt némi levásárolható keretem a Homasitában, mondom veszek kettőt, nade akkor melyiket is?? Végül a HIR2-t vettem meg, mondom gépkönyv csak nem téved. A HIR2-nek meg a xenonnak más a foglalata, nem cserekompatibilis. (TKP a xenon is egy halogén, szóval lehet innen a kavar).
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
nessh
tag
Sziasztok,
Egyideje tervezek venni vmi jump startert hybrid corolla mellé (meg öregemék is szeretnek mindent bekapcsolva hagyni az autójukban )
Blitzwolf van valakinek? Jó lehet ez?
[link] -
bszg@
tag
Csodálkozom a válaszokon, szintén 2018-as Aurisban elég jól működik, pedig elég kritikus vagyok az autóval szemben.
Esőérzékelővel meg úgy vagyok, hogy bár szeretek én irányítani, de ha az ember fáradt, lusta, vagy csökkenteni akarja azoknak a dolgoknak a számát, amire figyelni kell, mert telefonál, vagy a tájban gyönyörködik, vagy beszélget, érdemes bekapcsolni, csak megálláskor nem szabad úgy felejteni.
[ Szerkesztve ]
-
tm5
tag
Sziasztok,
jól gondolom, hogy a (2019+) RAV4-esbe be tudok tenni egy teljes értékű/méretű kereket is pótkeréknek? Szemre, a szalonban úgy tünt, hogy igen.
Nem szívesen vennék hozzá mankókereket. -
Gombinyó
őstag
Két év próbálgatás után inkább kikapcsoltam. Sokszor későn vette le, volt, hogy már jöttek szembe mikor lekapcsolt, majd gondolt egyet és egy pillanatra visszakapcsolta a szembe jövő meg elkezdett villogni, hogy miért villogok rá. Van, hogy senki nincs a közelemben és lekapcsolja, mert valamit autónak érzékel az út szélén. Ugyanolyan hektikusan működik, mint a tábla felismerő rendszer. 2019 E210 corolla.
-
nagyúr
válasz aszamóca #13316 üzenetére
Én sávtartó és adaptív tempomat párossal autópályán, autóúton nagyon jól és minimális beavatkozással autóztam és autózok, ezek szvsz nagyon megkönnyítik az életet...
Az tény, hogy normális felfestés szükséges hozzá...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
aszamóca
aktív tag
Én is így használom abban a 7másodpercben ameddig nem csiripel.
A 31-esen Dormándnál szembesültem vele, hogy fényes nappal, adaptív tempomattal, szépen elkezdett behúzni a felező felé, és amikor átlépte visított hogy baj van. Mondom, te csináltad, mit vinnyogsz? Pedig ott a felfestések jók, és az út is. Jelzi is a kijelzőn, hogy látja mindkét oldalt. Tehát esetleges a működése. Van hogy jól csinálja, van hogy behülyül. Az életemet ezért nem bíznám rá.Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
No.01
őstag
válasz KTTech #13319 üzenetére
Menubol allithato?? Mi a menupont neve? Hetvegen pont vegigneztem a dolgokat, de ebbe nem futottam bele.
Es ha mar az automata tavfeny a temakor: ha matrixos a dolog akkor mukodik ugy ahogy kell (mi hasznaljuk aktivan, eddig meg senki nem villogott)
Az automata ablaktorlo viszont nem az igazi. Nekem tul gyorsan torol meg a leglassabb allasban is. Szemerkelo esoben engem inkabb zavar.
Nagy esoben viszont lenyegesen ugyesebb. Nem olyan reg teszteltem sajnos egy hosszabb uton es ott jol vizsgazott igaz sokat es nagyon esett.nessh:
Sogorom vette a BMW melle. Mukodik, jo. Van ennel olcsobban is, de ami megbizhato azt ebben az arsavban merik.[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Menu / Setup / Vehicle customization / Light settings / Light sensor sensitivity
Érdekes módon hatással van a high / low beamre is (utóbbira egyértelmű, de a high beam reakcióját is változtatja, azt tapasztaltam).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Atlantis
veterán
válasz KTTech #13319 üzenetére
Csatlakozom, nálam is jól működik. Ha jól rémlik, neked is legfrissebb Yaris van, úgy tűnik, abban eltalálták.
Egyébként nálam az automata ablaktörlő is pont az ízlésemnek megfelelően működik, az előző két autómban is volt, de a Yarisban van először olyan, ami nem idegesít.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
KTTech
veterán
válasz Atlantis #13334 üzenetére
Igen, jól emlékszel, Yaris MK4 van. Sok olyan dolog belekerült, ami sem a Corollában, sem a RAV4-ben, sem más, új Toyotában nem elérhető még - vagy rendelhető, de nem ilyen jól működik bennük... ezt most tapasztaltam, amikor szétnéztem mire válthatnám le, ha már vissza akarják vásárolni. Aztán megállapítottam, hogy a Yaris Cross feleslegesen nagy, ráadásul visszakapnám a MK3-as Hybrid Yaris dinamikáját és fogyasztását vele, jelentősen drágábban... a Corollából sok olyan dolog hiányzik, amit már megszoktam (de a nyitható napfénytető tetszene). Így maradni fog a Yaris...de hogy lecserélem-e 0km-es példányra, az ma vagy holnap kiderül (ha sikerül belealkudni a mostani árba a jelenleg meglevő dolgokon felül a Pearlescent Scarlet színt (a barátnőmnek tetszik ez a gyöngyház bordó) és a Tech Pack-et - tehát mindent ami itt elérhető az Excel felszereltségnél -, akkor hajlok rá. Sajnos nem akarnak sehogyse adni kisebb felniket, pedig sokkal jobban örülnék a 16"-osaknak).
Az esetek 99%-ban nálam is jó az esőérzékelős ablaktörlő, de néha túlbuzgó, akkor kikapcsolom - jellemzően amikor még alig szemerkél az eső és lassan haladok.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Atlantis
veterán
válasz KTTech #13335 üzenetére
Nem követem rendszeresen a topicot, dióhéjban: miért akarják visszavenni?
Amúgy megértem, hasonlóak lehetnek a szempontjaink, mert ha most kéne másik Toyotát választanom, akkor is Yaris lenne. A Cross ugyanazért nem szimpatikus, mint neked (ráadásul szerintem az orra rondább is, de ez szubjektív), a CHR és a Corolla kissé "poros" már (bár a Corolla tetszik, csak feleslegesen nagy lenne az is).
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
KTTech
veterán
válasz Atlantis #13336 üzenetére
A Steven Eagell Toyota-nak szüksége van használt autókra, így visszavásárlási akciót csinálnak azon vásárlók körében, akik PCP vagy HP alapú hitellel vásárolták a járgányukat (azt nem tudom minden típusra kiterjed-e a dolog, de ha jól tudom ck. kollégát is megkeresték a Lexustól). Esetemben az adott napon rögzítik a használt autó árát, megrendelik az újat (0%-os kamattal, 42 havi futamidőre, és 9600 font maradvánnyal a végén), és adnak 1000 font depositot bele. A régi nálam maradna, amíg meg nem érkezne az új.
Mivel 3-4 hónapot mondtak a gyártásra, így az akkor 12-13 hónapos autóban lenne kb. 27-30E km már... és érne 2 első gumi csere (azok sokkal jobban kopnak, mint a hátsók), el kellene kezdeni az éves adót fizetni (az első éves díj benne van az árban), valamint a Toyota assistance csak egy évig ingyenes... szóval át kell gondolni a dolgot, vajon megérné-e ismét újrakezdeni mindent. Holnapig el kell döntenem, szóval nem sok időm maradt rá
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Veron
őstag
csak halkan kérdezem, valaki hall zörgést/rezonálást a műszerfal teteje felől e210ben?
Az egy nagy darab, nem nagyon alátámasztott valami. Ha megütöm a tetejét, hallani, hogy alatt üreges. elméletem szerint terhelten rezonál a kasztni és rezegteti azt is.
Valaki nem nézegetné meg a sajátját felesleges szabadidejében? Hálás lennék."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Yeffy
veterán
betojok, nem is hallottam errol. komoly.
ez inkabb a szinten UK kollegaknak szol: nem tudom amugy, h ez a PCP/HP nekem jo lenne-e hosszutavon, vagy nem. már honapok ota agyalok rajta, de valahogy nem tud meggyozni. viszont ellene sem vagyok. nemtom'.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
KTTech
veterán
A Toyotánál a mostani új autóvásárláskor a PCP 0%-os kamattal elég jó ajánlat. A végtörlesztő meg újrafinanszírozható HP-val, ami 3.9%-os kamattal van. Mindkét hitel jóval olcsóbb, mint a bankok által ajánlottak... A törlesztőt meg az határozza meg, mennyi depostittal indítasz (mi 0 font-al vettük az elsőt, a mostanit pedig 2000 fontos deposittal - ami egy régi talán 200 fontot érő Seat beszámítási ára volt).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Gombinyó
őstag
Mármint mit nézzünk meg? Az tényleg üreges cucc. Egy vagy két csavar és patentek tartják a helyén, rezonálni tud, ugyanúgy mint minden más a beltérben. Én az illesztéseknél ragasztottam rá olyan ragasztószalagot, aminek az másik fele ilyen szöszös textil szerű anyag. Azóta egy fokkal jobb a helyzet.
szerk: eleinte nekem is ott kezdett el zörögni a beltér, azóta már kb mindenhol, úgyhogy feladtam.[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #13346 üzenetére
a komplett műszerfalat (a tetejét) megbontottad??? az azért bátor.
remélem jól leírtam a zörgést helyét, mert én onnan hallom a rezonálást a felső hangszóró felől - és nem tetszik, kb. ez az egyetlen idegesítő dolog jelenleg."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
bodogzus
csendes tag
Sziasztok! Az 1.2 T motorról szeretnék kérni véleményt. 75-80%-ban városi forgalomban használnám, ez 30-45 km-t tesz ki naponta kb 3-4 indítással. Ezt mennyire tolerálja? Egy új Corolla Hatchback-et vennék ilyen motorral. Tudom, a hybrid lenne az optimális ilyen használatra, de ez a motor sokkal szimpatikusabb manuális váltóval. Az EGR szelep kokszosodásáról olvastam, de az viszonylag könnyen orvosolható. Egyéb problémákról van valakinek tudomása? Van benne kettős tömegű lendkerék? Igazából a célom az, hogy a benzin korszak végéig vegyek egy normális megbízható autót. Előre is köszönöm a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Crypto Trade
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Formula-1
- Politika
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest