- Marvel Snap
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Fallout 4
- EAFC 24
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Tom1939 #11100 üzenetére
Ahogy Paxker315 is írja, nincsen gyári ajánlás. Pár márkaszervíz 180e-nél felajánlja, de ott 40-45e Ft körül van (igaz nem tudom milyen olajjal) az ára. De ez otthon is kivitelezhető, csak az olaj kell, meg egy akna. Én lehet ismerőssel csináltatom meg.
Facebook csoportban mindenki Mannolt tesz bele, de Priusos haverom Eneost ajánlja. Lehet megéri a felárat. -
Paxker315
addikt
válasz koxkids #11102 üzenetére
annyira elhanyagolható az árkülönbség szerintem, hogy simán Eneos. Márkaszervizben nem tudom, mit töltenek bele, de tényleg ilyen 35k HUF árban van, amit nem tudom, miért annyi. Pajti szerint többször átmossák friss olajjal a rendszert. Whoknows.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
No.01
őstag
Van barkinek tapasztalata regebbi (2018) Rav4 fejegyseg okositasaval kapcsolatban.
Tobb helyen olvastam a telefontukrozesrol, de azt nemtudom mikent lehetne megoldani fejegyseg csere nelkul... akkor meg mar nem sima tukrozes (mar ha az az osregi mirroring funkciora utal) akkor inkabb Carplay es AndriodAuto. -
Senhi
aktív tag
Touch 2 go rendszereknél kb. mindegyiknél ugyanaz az opció van, én ezeket ismerem:
- Gyári mirrorlink alapesetben 1.1-es verzió, navigációval 1.2. Pár régebbi telefonon működik amúgy egy instabil szar az egész és csak képet visz át amúgy is.
- Egy fokkal jobb megoldás és nem annyira drága, amikor rendelsz valami hasonlót: [link]
Wifin keresztül viszi át a képet egy átalakítónak, ami rca-t csinál belőle, az megy a rádió hátuljába. Egyik gond, hogy ha van 360 fokos kamerád rav4-ben, akkor az bukta, mert annak a helyére menne. A másik, hogy ez is csak képet visz át, vezérelni nem tudod .
- A harmadik egy ilyesmi: [link]
Ez a navigációs modul helyére kerül be, ha megnyomod a Nav gombot akkor gyakorlatilag egy android rendszert tölt be neked amit vezérelni is tudsz. Android Auto nem tudom, hogy lesz-e, de egy teljes értékű androidod biztosan. Egyetlen gondja az áron kívül, hogy android 6 ami nem túl friss. Asszem van újabb verzió is csak a linket nem találtam, de nem minden modellel működik és drágább is. -
No.01
őstag
Koszi. Sajna az elso remlett egy v.ho olvasott korabbi postbol...
A masodik nem lenne annyira rossz, de ha jol tudom van benne 360-as kamera... bar ha hang nincs akkor ez is elegge felmegoldas.
A harmadik opcio teljesen kizart. Almas telefonom van tovabba lattam, h egy ilyen "minosegi" fejegyseg mikent is mukodik a valosagban. Sogorom autojaban van egy ilyen. Szerencsere(?) nem o tette bele hanem mar az autoval jott. Szerintem nem szabad penzt adni erte.
Akkor mar inkabb vennek egy Alpine fejegyseget vagy v.mi minosegi alternativat, igaz ezek ara 4 szamjegyu EUR-ban, igaz nemtudom, h ilyenkor milyen funkciok tunnek el a gyari kijelzorol? (pl.: hybrid monitor) -
őstag
Szia!
Auris (2014) esetén én is nagyon agyaltam, hogy tudnám kitenni a Waze-t a köponti kijelzőre. De egyik megoldás sem volt szimpatikus. Van az a bővítőegység amit Senhi is említett, de irgalmatlanul drága, ahhoz képest milyen elavult Android..Én teljesen lemondtam róla, most gyári navit használok, egész jó Ha meg kell, kiteszem a telefont. Következő autóm mindenképp CarPlay kompatibilis lesz
-
őstag
válasz Paxker315 #11113 üzenetére
Igen, HSD, és panorámatetős.
Többször hallani, hogy ez a verzió hangosabb az üveg tető miatt, szélzaj jobban hallható.
Megmondom őszintén, nekem nincsen összehasonlítási alapom pre-FL és FL között, de engem nem zavar a hangja. Pályán, különösen M1 Biatorbágyi szakasznál megjön a hangja ha jön egy-egy emelkedő 140 körül, de ez eddig is tart, utána csendes, csak szélzaj, kerékzaj szűrődik be. Mi párommal nagyon szeretjük. Múltkor ültem egy pár éves Jetta-ban és az is kellően hangos volt ugyanezen a szakaszon..
Hybrid rendszer mivolta miatt, egyéb hangokat is jobban hallasz mint egy normál autóban - ott elnyomja a motor zaja.Most volt hétvégén az egy éves 'évfordulónk', a mai napig imádom vezetni.
Bp-n a HSD rendszer aranyat ér.. -
KTTech
veterán
válasz koxkids #11114 üzenetére
Úgy tűnik a panorámatetőnél fontosabb a szélvédő és a kerékívek hangszigetelése. Legalábbis nálam ez a kettő változott a legtöbbet a MK3 és a MK4 Yaris HSD közt - meg is lepődtem amikor olvastam a Toyota Tech oldalán VIN-re keresve, hogy hangszigetelt a szélvédő -, a panorámatető az maradt, és jelentősen halkabb lett a kocsi - igaz, hogy nekem kellemesebb a 3 hengeres varrógép hangja a réginél - mélyebb tónusú, kevésbé érces -, legalábbis bent. Kint meg nem hallgatom...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
parijani
tag
Sziasztok!
2004-es corolla verso 1.8 Benzinesben kellene bordásszíj feszítőt (kompletten 534 0016 10) cserélnem. A szíj cserekor derült ki, hogy be van állva a feszítő. INA márkát néztem, de elég nagy a szórás az árak tekintetében, az ismert alkatrészeseknél 55-60eFt, míg a Kovács autónál ugyanez 20eFt. Ez ltezik, hogy ugyanúgy az INA-t ennyiért megkapom (az is eredeti ennyiért), vagy valamit nagyon benézek?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz parijani #11117 üzenetére
ha pesti vagy
https://autoalkatreszed.hu/list/article/2502904/16514/534001610-ina-feszítőkar,-hosszbordás-szíj.htmlRenault power
-
parijani
tag
válasz rob210 #11119 üzenetére
Nagyon köszi! A Kovács autóról már sok jót hallottam egyébként, ezt az alkatrészed-est nem ismertem, de úgyis házhozszállítással kérem, mert rendelek akkor csomagtérajtóhoz is teleszkópot, az is van nekik jó áron. Ha véletlenül rosszat rendelek, akkor mennyire rugalmasak?
@flegga92: Neked is köszönet az infóért! -
CartmanLand0
senior tag
Sziasztok !
Autó vàsàrlás előtt àllunk. Kinèztünk egy Toyota Verso S tipusu kis csodàt. 1,4 dizel 90ló. Àllitólag se turbó, se kettőstömegű nincs benne. Igaz lehet ez ?
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
pècsimunkás
addikt
válasz CartmanLand0 #11121 üzenetére
Az 1,4 dízel az turbós.
Amúgy egy nagyon jól sikerült kis motor!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
CartmanLand0
senior tag
válasz pècsimunkás #11123 üzenetére
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
Akik már egy ideje használnak Toyota/Lexus hybrideket, tőlük kérdezném, mennyit számít az ECO mód használata? A teljes kiheréltség érzet ellenére érdemes bekapcsolni, jelentős fogyasztásbeli különbséget jelent a normál móddal szemben?
-
hhgygy
senior tag
Én még csak 1 hónapja vagyok birtokosa egy hibrid Aurisnak, de rengeteg fórumot, meg videót néztem, meg magam is vezettem már 800 km-t és szerintem minimális különbség van bármilyen módok között. A legtöbb helyen azt mondták, a legjobb, ha egyik módot sem kapcsolod, tkp. az a "normál" mód.
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
nagyúr
Csak pedál reakciót módosítja.
Durva példa: ha eco-ban félig nyomod le, akkor az a power negyednek felel meg.
Simán csak más görbét társít hozzá.
A magyar utakon van egy kis jelentősége, mert egy minimális úthiba esetén a lábad annyit mozdul, hogy power módban már gyorsításnak számít.
Ezt leginkább tempomat alkalmazásakor lehet észre venni. Tempomat esetén egyenletes terhelésen jár a motor, pedállal meg hullámzik a fordulatszám ugyanazon a (magyar) úton."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Drizzt
nagyúr
válasz Dluinet #11128 üzenetére
Nekem ugyan Corolla van, de ebben nem lennek biztos. Van errol valamilyen hivatalos leiras? Szerintem pl. Ecoban mas a karakterisztikaja, hogy milyen toltottseg mellett es mennyi ideig all at elektromos uzemre. De lehet csak kepzelem. A normal mod zaj szempontbol kellemesebbnek tunik valamiert hatarozotta, mint az eco.
I am having fun staying poor.
-
őstag
Szerintem két dolgot állít (Corolla):
1. gázpedál ellenállását (ECO esetén durván felkeményedik, SPORT módban meg nagyjából nulla ellenállása van).
2. tempomat mellett gyorsításkor meddig engedi el a fordulatszámot, ECO-nál emiatt tovább tart elérni a beállított sebességet.[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok! 2 kérdésem lenne a közösséghez.
1) A Sedan Corolla minőségben eltér a Hatchback modelltől?
2) Lexus IS300h itt van valakinek? Nem találtam külön témát. Tapasztalat-megosztást szeretnék kérni.
-
nagyúr
válasz benczeb #11132 üzenetére
Van eltérés a Corolla E210 Sedan és a Hatchback / Touring Sport között, de minőség terén egy-egy példát nézve nem biztos, hogy le mernék következtetéseket vonni. Itt voltak panaszok TS-nél arra, hogy zörög az autó, én a Sedan-ban nem tapasztalok ilyet például.
Amit érdemes megnézni, a felszereltségi csomagok és a meghajtás közötti különbségek, mert ott vannak eltérések bőven, melyikhez mi jár. Én is itt a topicban való témázás közben jöttem rá, hogy mennyire eltérően szerelik őket, anno azt hittem csak a meghajtásban van különbség (a Sedan eredetileg 1.6, most már 1.5 szívóval készül, a Hatchback és Kombi meg 1.2 turbóval, illetve a Sedan-hoz nem kérhető az erősebb hybrid hajtás, csak a 122 lóerős változat), illetve pár apróság (pl. a Sedan-ban a vezetőülésnél kisebb a fejtér), aztán rámutattak, hogy nagyon nem...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gombinyó
őstag
Nálam ami szemet szúrt, hogy a TS-ból elég volt a comfort felszereltség a ledes lámpákhoz, míg a sedan-nál kell valami plusz csomag, ami tartalmazza (talán tech?). Ülésben viszont a sedan ülései kényelmesebbek, valahogy jobban vannak párnázva. Mikor leadtam egy hétre gariztatni a kocsit, akkor egy 1.6-os sedant kaptam helyette 8e km-el. Nálam az is zörgött mocskos mód, lehet te nem jársz vele olyan szar utakon, mint én. Jobb aszfalton nálam se zörög egyik se.
Amíg lehet kapni raktárról 1.6-os sedant, addig kell venni belőle. Az 1.5ös, 3 hengeresnél sztem magasan jobb választás egy 1.2T (nekem amúgy is jobban bejön, turbo nélkül már nem vennék autót 6 henger alatt ). -
No.01
őstag
válasz rbalint88 #11135 üzenetére
Hamar igy szobakerult ez a fenyszoro tema akkor batorkodnek egy butat kerdezni:
Tegnap jott szembe egy uj Corolla (Hatchback, de szvsz ez nem szamit) az elso lampa menetfenye annyira sutan nezett ki, h nem is ertettem a dolgot.
Hasonlitott korai(?) Auris-ra hol a fenyszoro toveben csak 3 LED vilagit amolyan pontszeruen.
Letezik, h mas a design a normal a Bi-Led es a matrixos kozott? -
nagyúr
válasz Gombinyó #11134 üzenetére
Mikor leadtam egy hétre gariztatni a kocsit, akkor egy 1.6-os sedant kaptam helyette 8e km-el. Nálam az is zörgött mocskos mód, lehet te nem jársz vele olyan szar utakon, mint én. Jobb aszfalton nálam se zörög egyik se.
Járok rossz utakon, de eddig nem tűnt fel, hogy nyekeregne. De ezért írtam, hogy egy-egy példányból nem lehet mélyenszántó következtetéseket levonni. Anno egy ex-mercedes alkalmazott mondta, hogy a hétfői és pénteki autókat kell kerülni. Hétfőn mikor bemennek még a hétvégétől kótyagosan a népek, azért nem sikerül minden rendesen összerakni, pénteken meg azért, mert már fejben a hétvégére koncentrálnak. Nyilván erős sarkítás, de valami valóságalapja csak van...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
galervin93
őstag
Szerintem nincs értelme a normáltól eltérőt használni. Eco-ban később kapcsol be/előbb le a benzinmotor, ha addig nem voltál IFA, használata után biztos az leszel. Sport módban meg pont fordítva, többet nyúl a benzineshez.
Fogyasztásról saját tapasztalatom nincs, de ültem Prius taxiban, beszéltem a tulajjal, ő mindig Eco-ban használta. Azt mondta sehogy nem tud 650 km-nél többet kicsikarni a tankból, míg én szintén fővárosi használatban 700-750-et megyek Normál módban. (Ugyanabban az időszakban ennyi volt az átlagom, így értem.) Igaz ő "taxisan" is vezetett, agresszív gyorsítások, ugrándozás sávok között, míg én nyugodt Priusos vagyok. Szóval nem biztos, hogy a módból adódott a különbség, de azért jeleztem neki, hogy nyugodtan próbálja ki Normálban, ha más nem "kezesebb" lesz a kocsi. (Szerintem erre van kihegyezve, a többi mód csak ott van, hogy ne legyen üres q középső híd. )[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Soulfly842
addikt
válasz Gombinyó #11134 üzenetére
Igen, vannak eltérések. Egy Corolla TS is elég jól fel van már szerelve pl. egy comfort Tech-nél. LED nappali mentfényt, LED fényszórókat (Parabola LED) (Corolla sedan esetében is MY21 bekerül a LED ködfényszóró, de a Bi-LED csak style-techtől elérhető (Ue. a helyzet a Corolla HB/TS esetén is ))), Led hátsólámpákat már az Active felszereltség is megkapja, ahogy a tolatókamerát és a 6 hangszórót is
2020 októberétől gyártott variációról beszélünk. Itt már egyre inkább általánossá álik ez.
Comfort-nál már bejön a LED ködfényszóró is;
Tech felszereltség esetén már esőrézelő, intelligens parkolás, fűthető ülés elektromos deréktámasz és minden földi jó benne van
Én egy 1.8 Hybrid corolla TS-t nyúzok (2021), de nem tapasztalom ezt a zörgést
Főleg a dönthetőségébe férne el egy kis praktikum : Maga az ülés viszont a Corollákban rohadt kényelmes. Főleg elektromos deréktámasz esetén
-
nagyúr
válasz Soulfly842 #11143 üzenetére
Főleg a dönthetőségébe férne el egy kis praktikum : Maga az ülés viszont a Corollákban rohadt kényelmes. Főleg elektromos deréktámasz esetén
Hát... én azt mondom, hogy 190 cm felett nem hiszem, hogy olyan kényelmes. Én cirka 196cm vagyok, és bár tudok olyan üléspózt felvenni, hogy nem éri el a hajam a tetőkárpitot, de úgy, hogy B oszlop a fejem vonalában van.
Tökéletes autó nincs, de ha lecserélem, tuti, hogy erre jobban odafigyelek...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
válasz xEon1337 #11142 üzenetére
Megint tanultam v.mit. Egyszer ki kellene probalni ejszakai korulmeneyk kozott, h mennyi a kulonbseg egy Bi es egy Matrixos valtozat kozott... Mi sajnos sokat megyunk koran vagy keson es az egyetlen dolog ami ugy igazan hianyzik a P3-rol a aP2-re visszavalltva az a LED-es lampa. Az viszont baromira.
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házi hangfal építés
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Marvel Snap
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen