- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
forumpista
tag
Sziasztok,
Feleségem régi (első genes) 1.0-as yarisát szeretnék lecserélni egy 2. genesre mert már erősen rozsdásodik (az újabbak meg nem tetszenek neki...).
Mivel a mostani yarisa eléggé vérszegény, 1.3-as motorra gondoltunk, csakhogy azt olvasom mindenhol hogy ennek a motorja egy kalap sz@r (eszi az olajat utána meg tönkre is megy), sőt állítólag a 2. gennek az 1.0-ás motorja is hasonlóan rossz.
Kérdés: ezek tényleg ennyire rossz motorok, mi vele a tulajdonosok tapasztalata, illetve egyáltalán hogy lehet kiszűrni ezt ha lehet (nyilván egy eladó sem fogja engedi hogy szétbontsuk a motort )? -
Yeffy
veterán
válasz koxkids #11650 üzenetére
koszi amugy az eddigi hsz-eiteket!
azt tudom, a fentebb linkelt videombol is, h a fejegyseg csak egy kijelzo lesz, vagy ha menni is fog a touch, swipe-olni nem kepes a hardver, igy az felejtos, ezeknek majd meg utanakerdezek a helyi importornel. van kontaktjuk feltuntetve a weboldalukon.
a masodiknal, ami szimpatikus, h plusz penzert ugyan, de akar Wireless kepesse is teheto az AA, ami meg a legjobb lenne szamomra. a tokom kivan mar a felcuppantos/bekaasztos tartokbol, meg a kabelekbol is oszinten szolva. illetve meg azzal egyutt is olcsobb, mint az atlag £4-600-as kijelzos fejegysegek, amiket eddig talaltam.
a hatso kamera tamogatasara is rakerdezek, kosz a tippet!ez, amit linkeltel, ez tud AA-t, illetve megmarad minden gyari funkcionalitas, kamerat is beleertve? lehet, hulye kerdes, de a 6-os droid nem tul regi AA-hoz? nyilvan nem varom el, h olyan porgos legyen, mint mondjuk egy erosebb hardverrel szerelt 10/11-es droidos egyseg, csak asszem' valahol ugy olvastam, hogy ezek a rendszerek 9-estol kezdtek "normalisan" hasznalhatova valni.
igazabol, amiket leginkabb akarnek tukrozni/hasznalni a telomrol, az a Maps, Waze, Spotify trio. de ha rendes mirroring/AA, akkor nyilvan barmely droidos appnak mennie kell.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Paxker315
addikt
válasz forumpista #11652 üzenetére
tudtommal az 1.33 volt kényes arra, hogy rendszeresen legyen 0w20as olaj& szűrők cserélve, és, ha erre figyeltek, nem szokott vele gond lenni.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KTTech
veterán
Igen, pont ilyesmire gondoltam, mint ez is, bár én a koxkids által ajánlottat néztem még a régi Yaris HSD-mhez (csak ott a MAP gombra került volna fel), de aztán hamarabb lett autócsere, és a mostani már alapból tudja az AA/CP-t.
A második opció amit találtál felejtős
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nem minden app megy AA-n, sőt, elég kevés fog működni, csak a speciálisan AA-ra kialakítottak mennek (nálam a must have listán a PowerAMP és Waze volt, az szerencsére megy).
A 6-os android cél eszköznek több, mint elég - a régi hardver nem viselt volna el többet
A Wireless AA-hoz is van megoldás, én csak azért nem rendeltem még meg, mert az Android 8 - amit a telefonom tud - nem tud wireless módotwww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #11656 üzenetére
ahh, ertem. ezt nem tudtam, koszi a fejtagitast. aszittem' minden GApps megy. bar igazabol csak parra van szuksegem, ahogy fentebb is irtam.
Szedressy? csak nem magyar (szarmazasu) veletlenul?
ez remek kis unit lenne, foleg, h semmi szerelest nem igenyel. csak kene hozza egy AA kepes egyseg, ugye. nalam 11-es Android van, sz'al az nem lenne gond.akkor hiaba "csak" 6-os Android, attol meg a funkcionalitasa meglenne? nem lenne laggolas, szaggatas, hasonlok az appokban, amiket emlitettem? gondolom, nem villamgyors, de ez ertheto.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Ck.
addikt
Szép jó estét mindenkinek,
Már 2 telitankos próbán túl vagyok és nagyon úgy fest, hogy a board computer olyan 4-5 decit csal lefelé. Nem tudom, hogy ez mennyire általános Toyota/Lexusok esetén, illetve lehet-e valahogyan kalibrálni. Az eddigi autóim aránylag pontos értékeket jeleztek ki, vagy ha volt is eltérés, az inkább fölfelé mint lefelé.
-
KTTech
veterán
A fogadó egység gyakorlatilag csak megjelenít, nem futtat, ez a lényege - a telefon futtatja a programokat. A megjelenítéshez meg elég a 6-os android, a viszonylag gyenge hardverrel is.
A trükk ezeknél az eszközöknél, hogy saját maguk is képesek telefon nélkül futtatni programokat, tehát többek egy "gyári" AA kompatibilis fejegységnél. Tehát a Waze menne a teló nélkül is akár a gyári fejegységen, csak netet kell neki adni akár egy USB-s 4G modemről...
A neve alapján magyarnak tűnik a fejlesztője a Wireless AA adapternek, de nem néztem jobban utána, amit csináltak az viszont nagyon jól működik, gyorsan reagálnak az esetleges szoftverhibákra.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #11662 üzenetére
ahhha. igy mar vilagosabb.
amit koxkids javasolt, vagy amit en talaltam amcsi videon, az tudja ezt, hogy saját maguk is képesek telefon nélkül futtatni programokat? vagy ok is "csak" egy megjelenitokent funkcionalnak?
kozben talatam egy masik egyseget, olcsobban, ugyanazon oldalon, ami azert mar combosabbnak/ujabbnak tunik. tamogatasi lista alapjan menne a Rav4-ben is, jol latom?
szimpatikus amit csinalnak, igy elso ranezesre. es arban is korrekt.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
KTTech
veterán
A Navitouch NT3325 és az RDL02 is teljes Android funkcionalitást kínál.
Mindkét cucc csak kiegészítő modullal lesz AA képes, magában nem. Viszont ezen kívül teljes Androidot futtatnak, tehát a navi és minden más is simán mehet róla, telefon nélkül (csak netet kell neki adni).
Annyi, hogy az RDL02-höz már művészkedni kell kicsit a fejegységgel, mert nem az erre kitalált hátsó porton, hanem közvetlenül csatlakozik hozzá szalagkábelen, cserébe sokkal gyorsabb (nálam nem volt opció, mert nem támogatta a fejegységemet annó).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #11664 üzenetére
hmm, ertem.
Mindkét cucc csak kiegészítő modullal lesz AA képes, magában nem.
mondjuk ezt jo, h nem irjak az oldalukon.
bar, ha magukban futtatnak teljeserteku Androidot, es csak netet kell nekik adni, az is lehet egy megoldas a 3-4 app-hoz, amit szeretnek.koszonom a fejtagitasokat, irok meg, ha lesz kerdes.kozben probalok intezni egy tesztvezetest egy 2015-6-os hibridre, aztan dontok, h o lesz-e, vagy a masik modell, amit mar probaltam.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
őstag
Írjak hogy opcionális
Apple CarPlay and Android Auto adapter support (optional)De én is ezt a megoldást javaslom, sokat gondolkodtam rajta én is (nekem 2014-es Auris van), de ennyi pénzt nekem nem ér meg.. Inkább intézem telefonról a dolgokat, majd a következő autóm mindenképp Carplay kompatibilis lesz.
-
kw3v865
senior tag
Sziasztok!
Hollandiából származó Toyotát néztem ki (2019-es évjárat), amelynek szerettem volna lekérdezni a szerviztörténetét. Egy magyar márkaszervizben azt mondták, hogy Hollandiában még nem elektronikusan vezetik a szervizkönyvet, ezért nem tudják lekérdezni. Ez igaz lehet? Tehát ha nincs meg a holland papír alapú szervizkönyv, akkor nem tudom megnézni mikor volt szervizben és mit cseréltek rajta?
-
tomi5244
őstag
válasz kw3v865 #11667 üzenetére
Én tegnap kérdeztem utána ugyan ennek a témának, a szervizes fickó azt mondta, hogy nem csak holland, hanem más országok tekintetében sem biztos, hogy lekérdezhető a szervizkönyv. Az esetek többségében nem kap adatokat a lekérdezés, pedig elvileg működnie kéne, mert a rendszer nemzetközi, és pont ez lenne a célja.
Azt mondta, hogy használt autó vásárlás esetén vállalni kell a kockázatot és ennek fényében megvenni az autót. Amúgy a km is számít, attól függ mennyi van benne, és a szerint elvégezni az esetleges alkatrész cseréket.
-
Yeffy
veterán
válasz koxkids #11666 üzenetére
az rendben van, de akkor illene hozzairni, h mi kell hozza, ha azt akarod, h mukodjon szerintem.
mindegy, koszi, gondolkodok rajta. a masik modellnel gyarilag van AA meg nagy kijelzo, csak az nem hibrid. es mivel 60/40 a varosi kozlekedesem aranya, jobb lenne sztem nekem a hibrid. plusz ennek magasra nyilik a csomitartoja, nem fejelek bele/kell "alabujnom".
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
nagyúr
-
kw3v865
senior tag
válasz Dluinet #11671 üzenetére
De ha nem tőlük akarok autót venni, akkor csak pénzért adjá ki, nem? Legalább is az lenne a logikus. Bár néhány ezer Ft-ot megérne nekem. Most felhívtam egy másik Toyota márkaszervizet, ők csak a tulajnak adják ki az adatokat , persze az se garancia semmire, mert az is lehet, hogy nem hordták szervizbe.Tehát nem egyszerű ez...
Nagy a szórás a szervizek között a tapasztalataim alapján. Két helyen simán elmondták a szervizkönyv tartalmát telefonon, igaz azt az autót ők árulták.A CarVertical és az AutoDNA általában tartalmaz-e szervizkönyves bejegyezéseket?
-
tomi5244
őstag
válasz kw3v865 #11672 üzenetére
Ugyan ezt mondták nekem is, mármint, hogy menjek oda a kereskedővel és alvázszám alapján lekérik a szervízadatokat, feltéve, ha vannak. Szóval, ha nem vagy tulaja az autónak, akkor nem adnak ki infót.
Én egy 110e km-es Auris HSD-t néztem ki, igazából az olajcserétől nem parázom annyira, mert azt azért mindenki lecserélteti időben. Viszont 90 ezernél kell gyertya és - cvt váltó esetében - váltóolaj csere. Ha arról nincs előelet információ, az azért rizikós. Vagy megvásárlás után megcsináltatom én, de az azét nem 2ft és ha nincs rá szükség, akkor miért fizessem ki.
Dluinet: sok esetben a gyári szerviz sem lát adatokat küldöldről behozott autó esetében, akkor szerintem egy kereskedő ugyan úgy nem fog valós adatokat közölni.
-
tomi5244
őstag
válasz Dluinet #11674 üzenetére
Mármint egy autókereskedő, vagy a márkaszervíz? Mert nekem a márkeszervizes fickó tegnap azt közölte, ha egy autót szervízeltek márkaképviseletnél mondjuk az olaszoknál, akkor arra még nincs garancia, hogy itt magyarországon látják a rendszerben. Aztán, hogy a rendszer a rossz, vagy a fickó akart lerázni, azt nem tudom.
-
nagyúr
válasz tomi5244 #11676 üzenetére
Márkaképviseletnél csak a tulajdonosnak adnak ki adatot személyesen.
GDPR miattToyota Koto-nál (minősitett Lexus szerviz) csak bemondtam az alvázszámom és látták is az autót (francia országi).
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Yeffy
veterán
de egybk a nyito kerdesem meg mindig el, van itt valaki hibrid Rav4 tulaj? megosztana tapasztalatait? milyen vezetni, milyen a hetkoznapokban, egyalt milyen a hibrid technologia, gondolom bevalt, foleg Toyotatol, nem? jokat hallok/olvasok rola.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Paxker315
addikt
Upo tag remek kommentjét ajánlom leginkább, szerintem, minden kérdésre ott a válasz [link]
Pluszban: Érdemes átfutni a legmegbízhatóbb használt autók listáját. [link] [link]
"faék", "kőbalta". [link] [link]
Bocsánat, hogy nem exakt válasz a kérdésre, de, úgy gondolom, Upo kommentjét mindenképp' érdemes végignyálazni, átgondolni.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Yeffy
veterán
válasz Paxker315 #11681 üzenetére
na elolvasgattam a linkeket, nagyon jol tervezett rendszernek tunik, egy csomo mindent nem is tudtam rola. pl en aszittem', h sima CVT van ezekben.
igy meg aztan plane, h a Rav4 HSD lesz a kivalasztottam, 99%. mar csak egy tesztvezetest kell inteznem, majd megtalani a megfelelo modellt. van nehany dolog, amire szuksegem van, pl a lumbar support. ami, ha jol tudom, csak felsobb felszereltsegi szintekben van/volt, de javitsatok ki, ha tevedek.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
KTTech
veterán
A tiedben még nem elektromos a vízpumpa (legalábbis az egyik a kettőből). Ami meglepő, mert még a MK3-as Yarisban is elektromos volt, de a MK4-ben sincs egy szíj sem.
A kuplung mondjuk féligazság, az van benne, csak éppen folyamatosan zárt állapotban, így soha nem kopik el.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Empsepo
senior tag
Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi. Egy 2007-es Corollám van, automata váltóval. 4 sebesség, zseni a cucc, imádom.
Először vagyok vele ilyen húzósabb környéken, Ausztria, hegyek- völgyek.
Használjam a "2" illetve "L" fokozatokat? Úgy veszem észre a kocsi nem igényli, szépen tette a dolgát ide.
Ha pedig azt javasolják itt páran, hogy célszerű, akkor azt is mondják meg hogy hogyan!
Ezt menet közben behúzom "D"-ből "2"-be vagy "L"-be?
A kettesnél értem, nem vált kettes fölé, de a másiknál egyes fölé nem vált?Bocs a sok hülye kérdésért, de nagyon érdekelne egy-két tapasztaltabb ember vagy szaki véleménye.
-
Yeffy
veterán
válasz rbalint88 #11688 üzenetére
uh, tenyleg, ezt meg hadd kerdezzem meg a hibriddel/automatajaval kapcsolatban.
azt tudom, h van regenerativ fek, ami nagyon jo dolog, de motorfek az hogy lesz ennek a valtojaval? kell valamit valahova allitanom, vagy szimplan fog mukodni alapbol? netan "csak" a regenerativ fekezes fog annak szamitodni?
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
ilyen esetben gondolom ugyanugy motorfekez, mint a klasszik kezivalto?
illetve ilyenkor gondolom nem termel vissza energiat, ha csak nem fekezgetek is melle?ha csak siman D-ben van, akkor nincs motorfek, ugye?
bocsi, ha lama kerdesek, vezettem, de nem volt meg automata - foleg nem hibrid - verdam.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
blg
senior tag
az előző hozzászóló rosszul írta.
motorfék akkor van, ha nem nyomod a gázt és már tele van az akksi (ilyenkor nem tud már többet visszatáplálni, ezért kénytelen a motorféket használni a lassításhoz). Amíg nincs tele az akksi, és nem nyomod a gázt, akkor generátorként tölti az akksit és ezzel lassít (érzetre ugyanolyan, mint a motorfék)
Ez D-ben és B-ben is ugyanígy működik, de B módban erősebb a fékhatás -> B módot lejtőn lefelé érdemes használni
-
Yeffy
veterán
ertem, koszonom a korrekciot.
szoval akkor vegulis van motorfek mindket allasban, csak vagy az akksit tolti, vagy ha mar tele van, akkor "standard" motorfekkent mukodik.
ez kulon plusz pont, h nem csak a fekezgetesnel, hanem motorfekezesnel is tolt. egyre szimpatikusabb ez a rendszer.meg egy kerdes fekekrol: valahol azt olvastam, h az ilyen fekvisszanyeros rendszereknek a fekezese kicsit mas, mint az atlag autoknak, asszem' ket allasa van a feknek, az elsonel nem fog annyira, vagy valami ilyesmi. errol mit erdemes tudni?
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
KTTech
veterán
Nincs két állása a féknek. Az ECU dönti el, mikor mit használ. De elsődlegesen mindig a regeneratív fék működik, ha nem elég a fékhatása, akkor csatlakozik hozzá az üzemi. A motorféket kerüli amíg lehet (ha tele az akku, akkor is működik a regeneratív fék).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
A motorfék erősség kb mint egy 1000ccm-s benzines motoré. (nagyon kicsi)
Ha tudod, hogy 1-2 percen keresztül folyamatosan lefelé fogsz menni, akkor érdemes a B fokozatot bekapcsolni. Így is tele lesz az aksi, de jobban eltudja osztani a rendszer az erőket és az akku sem lesz hirtelen terhelve."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen