Új hozzászólás Aktív témák

  • Drizzt

    nagyúr

    Sziasztok!

    Vásárlástól való elállás jogát Iponnál hogyan lehet rendezni? Bemegyek, aztán pénztár felé kell venni az irányt? Levelet ilyen ügyben info@ipon.hu-ra írjak előtte? Gainward GTX560ti GS-t vettem pénteken, teljesítményével nincsen gond, de egyrészt hangja sajnos nagyobb, mint amire számítottam, másfelől pedig néhol hibázik, pl.: Nvidia Medusa techdemoban, illetve NFSHP-ben. Más GTX560 tulajokkal megnézettem, náluk az említett helyeken nem volt hiba. Ilyenre kell gondolni: [link] [link] Ezek mozgás közben fel-fel villannak, igaz csak pár alkalommal, s játékban ritkán láttam viszont, de úgy érzem, hogy nem bírja a kártya az alapórajeleit, s ennek ez a jele. Igazából szeretnék új videókártyát, de ettől a márkától elment a kedvem. Szóval ilyenkor mi a megoldás? Álljak el hétfőn, s közben rendeljek új kártyát, akár már aznap reggel? Iponban venném a helyettesítő terméket is, mert a bolttal továbbra sincs semmilyen problémám.

    Az említett hibák meglévő Xfx GTX275 videokártyámon sem jöttek elő, amit szintén az Iponnál vettem, s használtam azóta is hiba nélkül. :)

    I am having fun staying poor.

Új hozzászólás Aktív témák