-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsolt!!
aktív tag
Sziasztok!
Sat tv-nél volt már vkinek olyan, h elment az adás, de azt mutatta h a vételi minőség jó.Ki-be kapcsolás se segitett csak az újrakeresés.Kb 3-szor volt ilyen fél év alatt.
-
Syl
nagyúr
válasz eastsider #9699 üzenetére
Az ügyfélszolgálat arra jó, hogy összezavarja az embert
Én általában rászánom azt a fél-egy órát és bemegyek a t-pontba. Aztán ha szerencsém van és bent van az ismerősöm, akkor soron kívül mindent gyorsan el tudok intézni.Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
Syl
nagyúr
válasz Zsolt!! #9701 üzenetére
Nekem az elmúlt 3 hónap alatt kétszer volt olyan, hogy minden csatornára valami olyat írt, hogy nem elérhető vagy mi. Ekkor 220-ból ki, kártya ki, kártya be, bekapcs, pár perc teszt és utána ment normálisan. Szerintem valami áramingadozás kavarhatja össze a fejét.
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
KicsiUbul
őstag
Szereld magadban összesen 3 féle modemet adtak eddig: Huawei, D-Link 360R, és Askey. Az első kettő tud ADSL2+ -t ha jól tudom, de az Askeyben nem vagyok biztos. De szerintem abból működő példány már nincs
eastsider: Tud
Data Transmission RateG.992.5 (ADSL2+): downstream rate of 26 Mbps, and upstream rate of 1 Mbps
G.992.5 Annex L: Max. transmission distance of 6.5 kilometers[ Szerkesztve ]
Értem én...
-
bbmt
senior tag
Sziasztok,
Valaki nem tudna privátba küldeni nekem egy Szolnok megyei T-Com-os szerelő elérhetőségét?
48 napja át kellett volna rakniuk 15 megára, 2 hete egy szerelő hívott, hogy jönnek meg átállítják a központban, de nem adott elérhetőséget.Azóta meg semmi
Az ügyfélszolgálat pedig cseszik rám
Nagyon köszi, ha valaki tud segíteni!!A kanál a gyengék villája
-
eastsider
nagyúr
ez jó kérdés...
egyik ismerős, aki messzebb lakik a központtól (arra felé, mint én csak még jobban a "város" szélén) neki ilyen eredménye született:nemrég kötötték át a vonalunkat, mert az atomstabilból átváltott atominstabilra.... átkötözgettek vmit (azt mondták) és azóta is jó
[ Szerkesztve ]
-
Borisz76
veterán
Sziasztok.
Tavasszal indul nállunk a T-Home optikai hálózata.
Pont akkor jár le a hűségem a Fibernél és váltanék ,hogy nagyobb le-feltöltési sebességem legyen.NAGYON sokat torrentezek ezért nagy az adatforgalmam : Le 200-300 Gb , fel : 60-100 Gb
Ezenkívül 1-2 weblapot nézegetek de az nem is jelentős
Van e adatforgalmi korlát ? Melyik kliensprogramot érdemes használni ?
Válaszokat előre is köszönöm !
Synology NAS DSM6 - Összefoglaló : https://logout.hu/bejegyzes/borisz76/synology_nas_osszefoglalo.html
-
Szokenesz
senior tag
Lehet tudni arról valamit, hogy Balassagyarmaton mikor indul az optika fejlesztése?
Ha igen esetleg, hogy kb. mikor indulna a szolgáltatás?[ Szerkesztve ]
-
robieking
csendes tag
Helló!
Tud valaki valamit a Médiatár500-ról? Pl: a TV-ből felvett műsort ki lehet menteni rá? -
Sped
aktív tag
Nálunk is pár hónapja volt csomagváltás, rákérdeztem, mehet-e a 15-ös csomag, azt mondták minden további nélkül, a hálózat bírja, én rákérdeztem hogy a Dialcom modemmel megy-e a buli, mondták nem de visznek újat. És hoztak is D-linket, távolság miatt a 13 stabilan megy.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
Ijk
nagyúr
Sziasztok. DSL-em van ettől a nagyszerű szolgáltatótól. Normális dolog az, hogy napközben többször is szakad a net? Pl. most este is eldobta vagy 2x-3x. Ráadásul ez üzleti.
Érdemes panaszt tenni? Foglalkoznak ilyennel egyáltalán? Mert már nagyon unom, de mostmár befenyítem őket, hogy megyek a Fibernethez kábelre ha így folytatják./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Szokenesz
senior tag
Fibernettől isten mentsen... rengeteg panasz van rájuk esténként 500ms ping meg 0.5 megára lassuló 10 megás netek... ahogy olvasgatom a FiberNet topikot.
Bár nem tudom, hogy merre laksz van néhány környék ami jó/tökéletes. Pl.: Nekem B.gyarmaton tökéletes a net. Ahogy olvasgatom a 22. kerület sem rossz.[ Szerkesztve ]
-
M24
tag
Sziasztok olyan kérdésem lenne h amit a t-homtol kaptam jelszavak azokat hol tudom megváltoztatni?
se4ever W595/ http://ppk.hu/14024 ingyen sms
-
djapor96
őstag
Üdv!
Nem tudja valaki a T-Home (kábelTV-ek) fejér-megyei (székesfehérvári) telefonos elérhetőségét? A T-Pontban baromi titkosan kezelik.....
Qtek S100, Mio A701, HTC Kaiser, Samsung Omnia i900, Xperia X10i, Samsung S2, Huawei U8500, Samsung Note , HTC One, Samsung Ace 3, Lenovo Vibe X2, S850, Huawei P8 lite, P9 lite, Mi Mix 2, Mi9 Lite, Mi11 Lite, Samsung Galaxy Z Fold 3
-
djapor96
őstag
válasz djapor96 #9734 üzenetére
A műszaki csoport 22/xxx-xxx -es száma kellene
Qtek S100, Mio A701, HTC Kaiser, Samsung Omnia i900, Xperia X10i, Samsung S2, Huawei U8500, Samsung Note , HTC One, Samsung Ace 3, Lenovo Vibe X2, S850, Huawei P8 lite, P9 lite, Mi Mix 2, Mi9 Lite, Mi11 Lite, Samsung Galaxy Z Fold 3
-
djapor96
őstag
válasz KicsiUbul #9736 üzenetére
Kösz, a hivatalos csatornákat én is megtaláltam, de ezeket droidok veszik fel....
Qtek S100, Mio A701, HTC Kaiser, Samsung Omnia i900, Xperia X10i, Samsung S2, Huawei U8500, Samsung Note , HTC One, Samsung Ace 3, Lenovo Vibe X2, S850, Huawei P8 lite, P9 lite, Mi Mix 2, Mi9 Lite, Mi11 Lite, Samsung Galaxy Z Fold 3
-
djapor96
őstag
válasz KicsiUbul #9738 üzenetére
Még szerencse..., ezért kellene őket felhívnom....
[ Szerkesztve ]
Qtek S100, Mio A701, HTC Kaiser, Samsung Omnia i900, Xperia X10i, Samsung S2, Huawei U8500, Samsung Note , HTC One, Samsung Ace 3, Lenovo Vibe X2, S850, Huawei P8 lite, P9 lite, Mi Mix 2, Mi9 Lite, Mi11 Lite, Samsung Galaxy Z Fold 3
-
#41635072
törölt tag
Invitel területen már nem lehet ADSL-re előfizetni?
-
-
djapor96
őstag
Köszi, tényleg benne van a telefonkönyvben.
[ Szerkesztve ]
Qtek S100, Mio A701, HTC Kaiser, Samsung Omnia i900, Xperia X10i, Samsung S2, Huawei U8500, Samsung Note , HTC One, Samsung Ace 3, Lenovo Vibe X2, S850, Huawei P8 lite, P9 lite, Mi Mix 2, Mi9 Lite, Mi11 Lite, Samsung Galaxy Z Fold 3
-
pigatt
őstag
Üdv.!
Nálatok is marha instabil ez a Pirelli eszköz??? Nincs szinte olyan nap, hogy ne kellene újra indítani.
i9 / 4080 / 32"
-
znagyznagy2
csendes tag
válasz znagyznagy2 #9557 üzenetére
Egy kis fejlemény alább. Hogy úgy mondjam, nem vagyok felhőtlenül boldog. De azt is meg fogom írni, ha valami csoda folytán pillanatok alatt rendbe rakják a problémát.
Tisztelt T-Home!
Először szeretném leszögezni, hogy eddig a jelenlegi kaotikus történethez hasonlót a T-Home-mal kapcsolatosan kizárólag akkor tapasztaltam, amikor a 3 szolgáltatásunkat (TV, telefon, internet) a T-Home márkanév megjelenése után azonnal egy MT azonosítóra (4616***22) tettem, illetve sokáig csak próbáltam tenni. Az akkori közel 1 éves idegtépő történet (pl. a My T-Home felületen miért nem látszik mindhárom szolgáltatás?) viszont már régen lezárult, ráadásul konkrét, termékekhez illetve azok megrendeléséhez köthető problémám sohasem volt a T-Home-mal vagy azok „jogelődjével”.
Így ezek tükrében szépen módosítottam egyre gyorsabb internet csomagokra, majd idén novembertől digitális csomagra váltottam az analóg kábel TV-ről. Hogy úgy mondjam, csont nélkül történt minden váltás, teljes megelégedésemre.
1. Ezen folyamat folytatásaként rendeltem meg 2009. december 17-én az HBO MaxPak és az HBO HD minicsomagokat, megjelölve azt, hogy kihasználva a futó akciót 2 HD set-top-box-ot kérek.
2. Másnap (2009. december 18.) délelőtt fel is került a két minicsomag a My T-Home felületre mint általam igénybe vett szolgáltatások, ami azt sugallta, hogy még az ünnepek előtt élvezhetem a minicsomagokat.
3. Viszont mivel még délután sem voltak láthatóak a MaxPak csomag csatornái, ezért a 1412-nél érdeklődtem, hogy akkor miért van fent a web-es felületen a két szolgáltatás. A 1412-es kolléga szerint már látnom kellett volna a csatornákat, míg a kapcsolt műszakis kolléga elmondta, hogy ez nem így van, ha még nem járt le a 48 óra, akkor várjak türelemmel.
4. Ezt megvártam, sőt mivel hétvége volt, ezért legközelebb 2009. december 21-én, hétfőn telefonáltam a 1412-nek. Addigra arra a véleményre jutottam, hogy az HBO HD csomagot karácsony előtt a T-Home valószínűleg nem fogja részemre biztosítani, hiszen ehhez egy szerelőnek kell kiszállnia hozzánk, s az ünnepek miatt nagy megrendelésszám lehet, viszont a MaxPak csomag aktiválását joggal várhatom el még december 24-e előtt, mert ahhoz nem szükséges helyszíni munka a lakásunkban. Ezt a véleményemet a telefonhívásom során a 1412 megerősítette, ezért felvetettem ennek a T-Home-os kollégának, hogy amennyiben ez technikailag lehetséges, ne blokkolja az HBO HD csomag igénylésének teljesítése a másik minicsomag részemre történő biztosítását. Azaz más szavakkal, amennyiben a két igény annyira „össze van drótozva” és azok csak egyszerre lennének majd teljesítve, akkor inkább válassza szét a rendszerben két igénnyé azokat (szerintem itt követtem el a drámai hübriszt, ugyanis felvetésem nyomán valamit itt ronthatott el egy T-Home-os kolléga). A 1412-es kolléga egyébként visszahívást ígért, ami a mai napig nem történt meg!
5. Ezután két dolog történt:
A) eltűnt a My T-Home felületről mindkét csomag még december 21-én estefelé,
B) december 22-én megjelentek az HBO MaxPak csomag csatornái a STB-szal rendelkező tévénken nézhető módon.6. December 23-án megjelent egy Hál-Ép-es kolléga (más szóval egy műszakis kolléga, egy „T-Home-os” szerelő) a lakásunkon és hozott két HD set-top-box-ot. Megjegyzés: sajnos rejtélyes módon értesítési telefonszámként valahogy mindig visszakerül a T-Home rendszereiben a téves 30-***-1348 szám a helyes 30-***-1340 helyett (például december 17-én is kértem a rendszerekben a telefonszám javítását), így a szerelő sem tudott felhívni két napig, kizárólag annak köszönhettem felbukkanását, hogy a szomszéd utcában volt egy másik munkája, így próba szerencse alapon becsöngetett. A telefonszám mizériát nem akarom részleteiben ismertetni, de megjegyzem, hogy a szerelő munkalapja december 18-án lett nyomtatva, azaz 1 nappal azután, hogy sokadjára azt hittem, hogy rendbe lett téve a telefonkérdés, ami egyébként azóta is kísért.
7. A szerelő egyfelől bejelentette, hogy mivel nincs rajta a papírján az SD STB elvitele, így azt majd nekem kell leadni, ő nem viheti el a HD STB-k helyett. Ez nem tetszett, hiszen úgy nézett ki, hogy nekem nem lesz szükségem erre a harmadik STB-ra. Később kiderült, hogy tévedtem.
8. Ugyanis nem tudta a szerelő a diszpécserénél aktiváltatni a HD STB-ket és a hozzá tartozó Smart kártyákat, mert nem látták a rendszerben a megrendeléseimet. Mivel érteni véltem a T-Home-ot, először még megvártam, hogy az egyébként lelkes szerelő párat telefonáljon, s mivel nem sikerült eredményt elérnie, ezért kértem tőle egy kis türelmet (pedig nekem sem sok volt), mondtam neki, hogy a 1412-t hívom, ugyanis valószínűleg a front office rendszerből is kivették valamikor a megrendeléseimet, ezért tűnt el a My T-Home-ról.
9. A 1412-es kolléganő megvárakoztatott kicsit, aztán elmondta, hogy rendszerhiba miatt nem tud mit csinálni. Először nem is értettem: lehallt az egész rendszer? Nem, csak az Ön megrendelése vonatkozásában van rendszerhiba - jött a válasz. Hibás megrendelésre lett állítva. Mikor? – tudakoltam. December 22-én. OK, akkor megrendeljem újra a két csomagot? – kérdeztem (gondoltam, hogy gyorsan átkerül a 1412-től az új rendelés a műszakisokhoz, így mehet az aktiválás 5-10 perccel később). Nem tud megrendelni, jött a kiábrándító válasz, nem tud beszélni senkivel, ugyanis a megrendelése olyan hibára lett állítva, hogy a rendszerkarbantartó részlegnek kell valamit tennie ezzel.
10. Kértem még egy supervisor-t (vagy csoportvezetőt) is a 1412-es kollégától , hogy panaszt tegyek a szervezetlenségre, hiszen a lakásomban áll egy szerelő egy munkalappal, meg két HD STB-vel, a HírTV bejön rajta, mert nincs dekódolva; látszik, hogy a HDMI csatlakoztatási mód miatt szép a kép; de csak ennyi jön be rajta, a dolog messze nincsen rendben, a rendszerben meg ki tudja, hogy mikor lesz valami az én kis megrendelésemmel. Erre a kérésemre is nemleges választ kaptam, kvázi „panaszkodni” sem lehetett, ekkor letettem a telefont, mert a szerelő is tűkön ült.
11. Végül a szerelő elment azzal, hogy a HD STB-kat nálam hagyja, de még előtte leírta hogy milyen adatokat mondjak be majd aktiválás során. Csináld magad! Ha meg nem aktiválhatom majd én, akkor hívjam fel – ajánlotta végül fel részemre, hogy ne kelljen még egyszer majd arra várnom, hogy megint eljusson hozzá az információ, hogy jöhet újból hozzánk.
12. Már másnapra tovább romlott a helyzet, ugyanis az ingyenes karácsonyi akció keretében december 23-ról 24-re virradó éjszaka folyamán megjelentek új csatornák, viszont eltűnt a nem egészen két napja működő MaxPak csomag. Az általam hívott hibabejelentésen nem tudott a kolléga segíteni, mert nem látta a megrendeléseimet, így nem volt minek elromlania, hiába erősködtem, hogy megrendeltem a MaxPak-ot és tényleg működött december 22-től. Aztán a front office-es kolléga sem látta a rendszerben a megrendeléseimet, de miután nála erősködtem, hogy látnia kell, elmondta, hogy tényleg látja őket, de ő már mindkét minicsomagra azt mondta, hogy hibás igényként látja őket, azaz a MaxPak-ot is. Ez a kolléga is visszahívást ígért, „természetesen” ő is a téves, 8-as végű mobilszámot adta meg nekem mint a rendszerben szereplőt, természetesen nála is kértem a szám javítását. „Természetesen” ő sem hívott fel azóta sem.
13. Azóta kétszer is hívtam a 1412-et, mindkétszer ígéretet kaptam a hiba kijavításának a sürgetésére, második alkalommal azt a pótlólagos információt is sikerült beszereznem, hogy nemcsak a rendszerkarbantartóknál sürgeti meg a 1412-es hölgy, hanem az illetékes ügyfélszolgálatos kollégánál is, azaz feltételezem, hogy ha nem kitartóan erősködök, akkor még sokáig fent marad ez az áldatlan helyzet.
14. Mellékzöngeként kezeljék, de akár az is lehet, hogy van a T-home alkalmazásában egy korrekt kolléga, aki azóta is próbál hívni a téves 30-***-1348-as számon, csak nem ér el.
ÖSSZEFOGLALVA A KÁLVÁRIÁMAT: NAGYON REMÉLEM, HOGY LEVELEM ELJUT EGY LELKIISMERETES ÉS KELLŐ KOMPETENCIÁVAL BÍRÓ T-HOME-OS VEZETŐHÖZ, AKI GYORSAN MEGOLDJA A PROBLÉMÁT ÉS VÉGÜL TÉNYLEG FELHÍV A HELYES 30-***-1340-ES TELEFONSZÁMON, HOGY ELNÉZÉST KÉRJEN.
-
2fecso
csendes tag
Helló, valakinek van tapasztalata a Speedport w721v beállításával kapcsolatosan?
Mióta betette a lábát a lakásba csak a szívás van vele. Nem ismeri fel a rákötött NAS-t, média playereket. Ettől kezdve esélytelen a port forwarding. A régi WRT54GL-t nem tudom ráakasztani még akkor sem, ha bekapcsolom a PPPoE Passthrough funkciót. Ráadásul nálunk vdsl van, tehát azt sem tudom megoldani hogy egy adsl2+-os modemet beteszek és ezt pedig bedugom a tyúkól alá, hogy ne billegjen.
Ötlet? Tipp?
Köszi előre is
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.