Új hozzászólás Aktív témák

  • q13579

    senior tag

    Felhívtam a 1412-t, nagy meglepetésemre miután eljutottam az ügyfélszolgálatig, azonnal felvették... Nagy piros pont, ez nem volt jellemző.

    Megkérdeztem mi okozza az EPG működésének hibáját, mire az első kérdése a készülék típusa volt. Mondtam, hogy sagem, majd szavambavágó gyorsasággal reagálta le, hogy TUDNAK RÓLA!. Hát ez fantasztikus gondoltam, de ezzel én mit kezdjek? Azt mondta dolgoznak rajta, a frissítésnél automatikusan rendbe jön. Arra, hogy mikor természetesen nem tudott válaszolni.

    Nem b..tam tovább szerencsétlen pofozógépet, gondolom kap eleget a rendszer szétszórtsága miatt. Azért azt szeretném megtudni valami kompetenstől, hogy ha tudnak a hibáról, hogy történhet meg, hogy a hibás készülékből kettőt is adnak a felhasználóknak?? Nagyon etikus hozzáállás. Ennyi erővel én addig kevesebbet fizetek a szolgáltatásért, amíg nem oldják meg a hibát, hiszen nem jutok hozzá olyan alkalmazáshoz, amely hivatalosan járna... Gondolom ez már nem tetszene nekik.

    Mind egykutya, szörnyű és kiábrándító, hogy még nem vettünk igénybe olyan szolgáltatást, ahol ne lett volna probléma.

Új hozzászólás Aktív témák