Új hozzászólás Aktív témák

  • fatal`

    titán

    Vicc ez a "szolgáltató"...

    Megrendeltem a Gigabites netet november elején, kijött a szerelő (alvállalkozó), nem tudta bekötni, mert nincs hely a splitterben, bővíteni kell.

    Semmi papírt/elektronikus értesítést nem küldtek, egyszerűen törölték a megrendelést. Össze-vissza telefonálgatva végre megálmodták, hogy törölve lett, de közben elvégezte az alvállalkozó a bővítést és rendeljük meg újra, kijönnek és bekötik.

    Kedden megint kijön a szerelő, megint nem tudja bekötni (a lakásba bekötést végző alvállalkozónak megadott doboz azonosítója nem létezett, a munkalapon másik városban lévő cím szerepelt), mert nem történt semmi, szomszéd oszlopon (3-mal odébb, amin ott a következő splitter) sincs hely.

    Megint értesítés meg minden nélkül törölték a megrendelést, majd telefonos érdeklődődésre nagynehezen elmondták, hogy tavasznál előbb nem is fogják bekötni, mert addig biztosan nem csinálja meg az alvállalkozó a bővítést.

    Mivel már elsőre is azt mondták, hogy egészen biztosan be tudják kötni, a régi netet dec 1-gyel felmondtuk, köthetjük újra (a tv a régi szolgáltatónál maradt, mert nem kell a dvb-c helyett iptv).

    Ikerházakkal teli utcában 8-as splittereket raktak, minden harmadik villanyoszlopra (kb 16-24 lakás jut egy 8-as splitterre).

    Jah persze a telefonálgatások közben (az első kör után) azt mondja az ügyfélszolgálatos, hogy havonta próbáljam megrendelni és ha tudják, majd bekötik, ha volt közben bővítés.

    Mi van?

    Kicsit röhejesnek tartom ezt 2016-ban...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák