Új hozzászólás Aktív témák

  • petne

    őstag

    válasz Snoop-y #50 üzenetére

    Én szívesen felelnék érte... mivel tudom, hogy ettől lesznek elégedettek az ügyfelek, meg a cég hírnevének is jót tesz, ami sajnos ügyfélszolgálati oldalról elég gyér és nem véletlenül.

    "A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémát pedig jelezni kell a megfelelő ügyfélszolgálati csatornán. Arra vonatkoznak törvényben szabályozott válaszidők stb-k.Nem értem miért nem lehet ezt megérteni."

    A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémák már ezerszer lett jelezve általam is, meg a POLIfórumon is és az elmúlt évek alatt sajnos túl sok változás nem történt. Jön egy bonyolultabb ügy, a hivatalos csatorna meghal és az ügy intézése megreked, az ügyfél meg egyértelműen anyázik meg fordul a homárhoz stb. :(
    A hivatalos válaszidőt nem kellett volna megemlíteni, mert sajnos sokszor kicsúszik a cég... itt főleg a 30 napos e-mailes, vagy postai úton történő válaszidőre gondolok.

Új hozzászólás Aktív témák