2019. augusztus 25., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-03-14 09:15:57

GAMEPOD.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#351) petne válasza Gerisz (#350) üzenetére


petne
(őstag)

Nem, mert azok a progamok ugyanúgy faxolnak (ha van a gépedben faxmodem), mint egy asztali faxgép, nincs különbség.

(#352) Core2duo6600 válasza Gerisz (#350) üzenetére


Core2duo6600
(veterán)

Ez azt jelenti, hogy ennyivel rosszabb a minősége a VOOIP telonak
Már csak a huncutság, hogy a telefonvonal ugyanúgy ott van .
Hiszen a adsl is azon jön.
Ha küldeni kell, akkor vagy menj át egy haverhoz, vagy a postára ...
Jobb 5letem nincs.
Még azt tudod megcsinálni, hogy ha van egy ismrősődnek faxmodem a gépében, és windows severt futtat, a win2003 enterprise biztosan tudja, akkor faxmodem megosztást hoztok létre rákapcsolódsz a lan jára, VPN kapcsolattal, és akkor ugy tudod használni mint a sajátodat

[ Szerkesztve ]

Asus Z97 Deluxe , Core i7 4790, Asus ATI Radeon 5870, 32 GB Kingstone DDR3 1600, Samsung SSD, Dell Latitude 6430

(#353) petne válasza Core2duo6600 (#352) üzenetére


petne
(őstag)

Nem feltétlenül azt jelenti, hogy rosszabb, csak annál más megoldást kell alkalmazni a szolgáltatónak, hogy a fax is menjen tudtommal, ez a lehetőség egyelőre még nincsen.
A telefonvonal valóban ott van, de analóg előfizetés nincs rajta, tehát nem tud tárcsázni...

(#354) Gerisz


Gerisz
(addikt)

Köszönöm petne és Core2duo6600
Akkor valószínű megtartom az analóg vonalam míg nem lesz képes ez a vonal is kezelni a faxot. (Valyon ez mikorra várható?)

(#355) petne válasza Gerisz (#354) üzenetére


petne
(őstag)

Passz... az se biztos, hogy várható, mert elég kevés ember használ már faxot lakossági fronton. Üzleti ügyfelek meg nem is köthetnek ilyen csomagot, meg nem is ajánlatos, mivel azért a VOIP telefonnak meg vannak a hátrányai.

[ Szerkesztve ]

(#356) Gerisz válasza petne (#355) üzenetére


Gerisz
(addikt)

Na milyen hátrányai vannak pl?
Azt nem bánnam ha mondanál.

(#357) petne válasza Gerisz (#356) üzenetére


petne
(őstag)

Pl. a fax, riasztó, alközpont használata nem garantált, áramszünet esetén nincs vonal, netszünet esetén szintén nincs vonal, a rendelkezési állása kevesebb, mint az analóg vonalé.

[ Szerkesztve ]

(#358) Gerisz válasza petne (#357) üzenetére


Gerisz
(addikt)

Fú! Hát nem igazán értek(egyáltalán nem) az ilyesmihez uh. inkább kérdezek. Mi az, hogy a "rendelkezési állása kevesebb, mint az analóg vonalé.", és mikor lehet, olyan, hogy net szünet? (egyre kevésbe érzem azt, hogy ez kell nekem :D

(#359) petne válasza Gerisz (#356) üzenetére


petne
(őstag)

Hát előfordulhat bárhol bármikor műszaki probléma, nem? :)

Egyébként én ennek a Tripla változatára fogok váltani, mivel ezek a hátrányok engem nem igazán érintenek.

[ Szerkesztve ]

(#360) Gerisz válasza petne (#359) üzenetére


Gerisz
(addikt)

Mondjuk én nem szoktam vezetékest használni telefonálásra. Csak a nyüves fax miatt használom. Műszaki hiba meg mindig akkor fordul elő mikor pont szükséged van rá :)
Ez van. Még nagyon átgondolom! Köszönöm az infokat :R

(#361) petne válasza Gerisz (#360) üzenetére


petne
(őstag)

Akkor én nem javaslom a váltást... de ez a Te döntésed. Én szoktam telefonálni, de az ingyenes időszakban, így nekem ez pont megfelelő és nem utolsó sorban olcsóbb. :)

[ Szerkesztve ]

(#362) Ebit


Ebit
(addikt)

Javaslom a cikk elolvasását: [link]

Idéznék egy fontos megállapitást.

"A szolgáltató által beküldött adatok alapján 2007-ben nem volt olyan fogyasztó, aki a 8 Mbit/sec sávszélességű csomag maximális értékét elérte volna. A távközlési vállalkozás így nem tett eleget azon kötelezettségének, hogy bizonyítsa, egyes termékeinek letöltési sebességéről adott tájékoztatásai megfelelnek a valóságnak."

(#363) Press Lennox válasza petne (#346) üzenetére


Press Lennox
(csendes tag)

Próbálkoztam a képaránnyal, szerintem ninszen, ha mondjuk átállítom szélesvásznúra, akkor
letterbox formátumba rak át mindent. A HD képkimenet is letterbox, ami elég bosszantó a jövő tekintetében. Az adás akkor élvezhető a legjobban, ha hagyom hagyományos 4:3-ason (így kitöli a képernyőt), mert okkor a tévé még legalább tud kompenzálni mindenféle panoráma üzemóddal. Szerintem a STB szoftvere nem elég kiforrott, mert még a legolcsóbb DVD-lejátszókön is lehet állítani, hogy milyen jelet küldjön ki akár a scart, akár a HDMI kimeneten.
És igen, a kérdésre egy újabb kérdés: mikor lesz HD adás a T-Home-nál? Nagyon nem mindegy, hogy pl. holnap vagy 2030-ban...

(#364) petne válasza Press Lennox (#363) üzenetére


petne
(őstag)

Az baj, hogy nem is igazán értem, hogy mit szeretnél, mivel nem rendelkezem ilyen tévével és nem értek hozzá.
Erre a kérdésre ha tudnék se válaszolhatnék...

(#365) petne


petne
(őstag)

T-Home Tv előfizetéssel rendelkezőknek fontos információk olvashatók itt.

[ Szerkesztve ]

(#366) BobaFett1


BobaFett1
(csendes tag)

Sziasztok!

T-online adslem van itthon, korábban semmi gond nem volt még vele, ma viszont..kb 10-15 mp-es időközönként mintha megszakadna a net 5-6 mp-re. Nem dob le, nem kell ujra csatlakoznom, csak nincs forgalom pár mpig (ventrilonál, Counter-strike-ban és WoW-ban a latency 20ms ről 7000re ugrik fel, majd vissza 20ra). Teszteltem két géppel külön külön, két routerrel, wifin és kábellel, tehát a hiba nem nálam van. Ismerős ez valakinek, telefonáljak, várjak, ellenőrizzek valamit..hálás lennék a segítségért!

Köszi,

BF

(#367) petne válasza BobaFett1 (#366) üzenetére


petne
(őstag)

Érdemes lenne bejelenteni...

(#368) Ebit válasza BobaFett1 (#366) üzenetére


Ebit
(addikt)

A bejelentés előtt kapcsold a gépre a modemet, csinálj több mérést, nézd meg a vonali kapcsolatod paramétereit, nyomtasd ki, valamint mentsd el, és ezek birtokában, telefonálj az Úgyfélszolgálatra, és a bejelentés időpontját rögzitsd, de a legbiztosabb az emil/ bár lassabb a feldolgozása/

Érdemes a mérések eredményeire hivatkozni, vagy egyből csatolni a bejelentéshez.
Igy mérj sebességet:[link]

(#369) Kvardlipot


Kvardlipot
(őstag)

Sziasztok!

Nem vagyok t-online-os, fogalmam sincs az egészről, de egy ismerősöm elárasztott a kérdéseivel...

3 éve van ilyen adsl netje, de most valamiért jóval több lett a számla és 5 Gbyte letöltést írtak neki. A gép volt szervízben, ott simán használhatták ugye? Az invitel adsl is ilyen, nincs a vonalhoz "kötve".
Meg lehet valahol nézni hogy mennyi volt a letöltése?

(#370) kew válasza Kvardlipot (#369) üzenetére


kew
(senior tag)

onlineugyfelszolgalat.t-online.hu - Számlázási adatok - Forgalmi adatok alatt lehet lekérni.

(#371) Erasmus válasza Kvardlipot (#369) üzenetére


Erasmus
(őstag)

igen, az online ügyfélszolgálati oldalon

szerk.: csöppet lekéstem :)

[ Szerkesztve ]

(#372) BMW001


BMW001
(nagyúr)

Most megint dícséretet érdemel a T-online, bár már erősen gondolkozok, hogy lemondom az egészet. Tegnap fontos futamon volt, de jött egy kis eső és bontott net verseny közben. Ekkor betelt a pohár, mert ha kicsit esik az eső, már nem lehetett netezni, mert szakadozott. Elvileg 8Mbites csomagot rendeltem, erre álltalában csak 6 -ot kaptam, de néha még annyit se.
Tegnap dühömben éjszaka betelefonáltam az ügyfélszolgálatra, hogy nem tudom használni a netet, és ezt már nem lehet elviselni...stb. Ezt mondjuk már párszor megtettem, és a sebesség miatt is panaszkodtam, de akkor azt mondták nem tudnak vele mit csinálni. Most megmondtam nekik, hogy bontani akarom a szerződést, és nem vagyok hajlandó kifizetni a 36k -t se a hűségnyilatkozat miatt. 13k -ért havonta nekem normális netet adjanak, nem szakadozós lassú szart.
Erre ma reggel megjelenik a műszakis emberke, (akit már volt időm megismerni, mert havonta 2* biztos mindig ki kell jönnie), és bejelenti, hogy megoldották a problémát. Átkötötték a vonalat egy másik érpárra, valamiket kicseréltek minden oszlopon, és láss csodát, 912kbit/sec -el jön a letöltés, és stabilan annyi, nem ingadozik.
Azt nem tom, hogy a vihar gondom megoldódott -e, de elvileg azzal se lesz már több gondom.

Szóval le a kalappal a T-online előtt, mert gyorsan intézkedtek. :R De ha nem hozom fel a szerződésbontást, akkor az életben soha nem történt volna semmi.

Felület fűtés - Padló, fal, mennyezet fűtés és hűtés kiépítése! Víz,- és szennyvízrendszerek kiépítése, teljes kivitelezéssel!

(#373) ForRedGlory válasza T-online (#1) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Csatlakozom ,én mondjuk nem HD-s vagyok, hanem CC_Helpes, vagyis infós, vagyis igazándiból az infós kollégáknak segítek, szal az infósoknál jobban rálátok a dolgokra :)
Szal engem ne műszaki problémával keressetek, hanem bármi mással (kivéve domain).

*** powered by Huawei P30 Pro & OnePlus 7 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#374) ForRedGlory válasza Ebit (#368) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Téves :)
Ezt az eredményt nem fogadja el a T-Online hitelesnek, csak ha a saját tesztszerverén méri a sebességet. Ahhoz pedig pár dolgot tenni kell:

A netre a következőképpen kell csatlakozni:
login: adsl@test
jelszó: test

A böngészőbe meg ezt kell írni: 192.168.9.1, aztán enter és így lesz hivatalos.

[ Szerkesztve ]

*** powered by Huawei P30 Pro & OnePlus 7 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#375) kew válasza ForRedGlory (#374) üzenetére


kew
(senior tag)

ha megnézed a linkelt oldalt, ugyan azt a folyamatot írja le, mint most Te :P
Nem csak a TO használja a t-com tesztszervert ám :)

(#376) ForRedGlory válasza Gerisz (#358) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

"...Mi az, hogy a "rendelkezési állása kevesebb, mint az analóg vonalé..."

Válasz: :DD
"A szolgáltatás-igénybevehetőség tényleges időtartamának aránya az adatgyűjtési időszak teljes elvi szolgáltatási idejéhez képest."

Magyarázat :)
Ha valaminek 95%-os az éves rendelkezésre állása, akkor az azt jelenti, hogy az év 365 napjából 346 napon minimum működnie kell a vonalnak. Mert ugye 365 napnak a 95%-a 346 nap.

Megint máshogy:

"Az adott hozzáférésre vonatkozó teljes éves üzemidı (365*24 óra) és az egy
évre vonatkozó összes kiesési idı hányadosa százalékban kifejezve. Az éves rendelkezésre
állás csak teljes naptári évre vonatkozik, töredék szolgáltatási év esetén az adott naptári év
rendelkezésre állását kell figyelembe venni."

És hogy mennyit vállal a T-Online?

"Rendelkezésre állás:
A Szolgáltató biztosítja az Elıfizetı részére a szolgáltatás éves 99% rendelkezésre állását.
Azaz a Szolgáltató az Elıfizetı számára az elıfizetıi szolgáltatás-hozzáférési pont
tekintetében adott évre vonatkozóan a teljes lehetséges üzemidő 99%-ában biztosítja az
Internet szolgáltatást.

A szolgáltatási terület egészét érintı átmeneti szünetelés egy évben összesen
maximum 10 óra (600 perc).
Az elıfizetık legalább 10%-át érintı átmeneti szünetelés egy évben összesen
maximum 25 óra (1500 perc)."

*** powered by Huawei P30 Pro & OnePlus 7 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#377) ForRedGlory válasza kew (#375) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

LOL tényleg. Csak addig jutottam hogy Externet :D

*** powered by Huawei P30 Pro & OnePlus 7 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#378) ForRedGlory válasza Kvardlipot (#369) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

A szervízben nem használhatták a netjét, hacsak az ismerősöd nem mondta meg nekik a felhasználói nevét és jelszavát, amit azért kétlek :)
Ha meg nem törölte a szervíz előtt a kapcsolatát akkor megérdemli, (bocs)

[ Szerkesztve ]

*** powered by Huawei P30 Pro & OnePlus 7 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#379) petne válasza ForRedGlory (#378) üzenetére


petne
(őstag)

Többségében úgy van beállítva az embereknek, hogy a Windows megjegyezze a jelszót és a felhasználónevet, innentől fogva nehéz a szervízben csatlakozni, de kételem, hogy így történt. Biztos van nekik saját hálózatuk...

(#380) Gerisz válasza ForRedGlory (#376) üzenetére


Gerisz
(addikt)

Köszmá! :R

Na ma végre bekötötték!
A bácsi egy laza kis dologra hívta fel a figyelmem a Tv-net "csak" 128kbit/sec feltöltést kért a vonalamra a 256 helyett. Ez van. Már lemondtam, ma van az utósó nap, de már a T-onlányon nyomom a másikat lekapcsoltam a pitsába. Remélem tényleg jobb lesz. :)

(#381) petne válasza Gerisz (#380) üzenetére


petne
(őstag)

128 kbit csak a feltöltésed? Feltételezem nálad is rosszul van konfigurálva a HGW, mint ahogy többségében ez szokott lenni, de ezek szerint a szerelők ezzel nem igazán foglalkoznak az indulás óta... :( :( :(

[ Szerkesztve ]

(#382) Gerisz válasza petne (#381) üzenetére


Gerisz
(addikt)

Persze ez csak falusi T-home dupla 4Mbit-es. Mostmár jó, mert ma megcsinálták. De eddig más szolgáltatónál voltam (ha elolvasod)

(#383) petne válasza Gerisz (#382) üzenetére


petne
(őstag)

Jah bocsánat, akkor jól félreértettem... :) :) :) :) van ilyen.

(#384) Ebit válasza ForRedGlory (#374) üzenetére


Ebit
(addikt)

Köszi, hogy javitottad.

"Figyelem: amennyiben Ön nem a teszt hozzáférés segítségével, hanem az internet eléréséhez létesített ADSL kapcsolaton keresztül (az interneten keresztül) használja a Teszt Szerver alkalmazást, úgy a mért sebesség függ az internet pillanatnyi terhelésétől, így az nem a T-Com által biztosított hozzáférés minőségét mutatja!"

Utólag, hogy fogja a T-online megállapitani a hitelességet.

Érdeklődnék a T-online oldalán, megtalálható az ADSL sebességmérés leirása?

A másik konkrét kérdesem, ha már irtál a rendelkezésre állásról, a gyakorlatban ezt, hogyan méritek, regisztráljátok?

[ Szerkesztve ]

(#385) petne válasza Ebit (#384) üzenetére


petne
(őstag)

A T-Online oldalán is megtalálható:
[link]

[ Szerkesztve ]

(#386) Ebit válasza petne (#385) üzenetére


Ebit
(addikt)

Köszi, én múltkor kerestem, és nem találtam, de te jobban ismered a honlapot :R , ellenben a t-com oldalán én is megtaláltam.

(#387) petne válasza Ebit (#386) üzenetére


petne
(őstag)

Már lassan kívülről fújom... :) :) :) Bár az tény, hogy nagyon el van rejtve. :( :( :(

(#388) Ebit válasza petne (#387) üzenetére


Ebit
(addikt)

Én is azért linkeltem más szolgáltatót, bár én itt valami sötét titkot sejtek, mi lenne ha hirtelen mindenki méregetni kezdene? :F

(#389) petne válasza Ebit (#388) üzenetére


petne
(őstag)

Ezt hogy érted?

(#390) Ebit válasza petne (#389) üzenetére


Ebit
(addikt)

-én nem találtam T-online oldalán
-te igen,.... és megjegyezted, hogy elrejtették a honlapon
-erre asszociáltam,miért " rejtették" titkositották"
- vége az inkább egy költöi kérdés, mi lenne, ha mindegyik előfizető mérné a sebességét
"hiteles" később azonositható módon?

[ Szerkesztve ]

(#391) petne válasza Ebit (#390) üzenetére


petne
(őstag)

Mi nincs elrejtve azon az oldalon? :) :) :) Szerintem átláthatatlan az az oldal... :(

Nem igazán értem, hogy mire akarsz célozni az utolsó mondatoddal... :( :)

(#392) ForRedGlory válasza Ebit (#384) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Hát itt csak az ÁSZF-re tudok hagyatkozni :B

"A rendelkezésre állási mutató számítása szolgáltatás típusonként, a Szolgáltató támogató
rendszerei és nyilvántartásai alapján történik. A hibás teljesítési statisztika számításának
alapja az adott évben a Szolgáltatóhoz érkezı hibabejelentések (a Szolgáltató érdekkörében
bekövetkezı hibák esetében) időpontjai és a hibaelhárítások között eltelt összes idı. Az összes
hibásan teljesített órák száma egyenlı a hibabejelentések nyilvántartásai alapján összesített
hibásan teljesített órák számával, hozzáadva a váratlan és tervezett üzemszünetek
(szolgáltatás-kiesés) idıtartamát is. Egy adott szolgáltatás éves rendelkezésre állása az évben
hibásan teljesített összesített idınek az adott évre számolt százalékos értéke az összes
elıfizetıi hozzáférési pontra vonatkoztatva."

*** powered by Huawei P30 Pro & OnePlus 7 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#393) ForRedGlory válasza Ebit (#390) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Hát nem műszakis vagyok, de ha leméred a sebességet, feljegyzed azt a hosszú azonosítót, amit kidob, és azzal felhívod a 1412-t, akkor az a központban (sztem) pikk-pakk visszakereshető (gondolom az is, hogy most hogy lett lemérve. Abban a sok számban sok infó van :D

*** powered by Huawei P30 Pro & OnePlus 7 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#394) ForRedGlory válasza Ebit (#390) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Nem tudom miért nem találtad, pedig tök logikus és könnyen megtalálható helyen van:
t-online.hu --> műszaki segítség (jobboldali kép) --> ADSL Tesztszerver (és ott a link is, amit petne linkelt)

[ Szerkesztve ]

*** powered by Huawei P30 Pro & OnePlus 7 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#395) petne válasza ForRedGlory (#394) üzenetére


petne
(őstag)

Hiányzik a második lépésben az ügyfélközpont menüpont kiválasztása... :)

Én nem így gondolom, hogy ez egyértelmű lenne mindenki számára, sok fontos információ csak több kattintással érhető el, ráadásul a különféle menük is vannak: vagy jobb oldalon vagy bal oldalon vagy fent található és összekavarodik az ember, semmi rendszer nincs benne, ráadásul sok a pontatlan, régi adat rajta. Ideje lenne már újítani, mert a jelenlegi oldal egy összetákolt valami, ami még a hírportálból maradt... :( :( :( Örülök, hogy a T-Home is kivált innen... :)

(#396) ForRedGlory válasza petne (#395) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Ja azt kifelejtettem, de nálam már az a kezdőlap :D
De különben ott a google is, első linken ezt adja ki

*** powered by Huawei P30 Pro & OnePlus 7 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#397) Core2duo6600 válasza petne (#379) üzenetére


Core2duo6600
(veterán)

Ilyenkor a legkönnyebb csak bedugja a modembe és kész
De ettől függetlenül a szervizekben ált, wifi szokott lenni, hogy 1 el kevesebb kábelben essenek pofára

(#384) Ebit
Szerintem úgy ha nem tudják teljesíteni akkor nem számláznak, vagy következmények nélkül ki lehet szálni, ha nem tudnak szolgáltatni valami miatt.

Gondolj vissza a káebllopásra mikor egész kispesten nem 2 hétig telo és NET, talán a kábelen /koax/ sem.
Elengedték az arra az időre esedékes dijjat.

Asus Z97 Deluxe , Core i7 4790, Asus ATI Radeon 5870, 32 GB Kingstone DDR3 1600, Samsung SSD, Dell Latitude 6430

(#398) petne válasza ForRedGlory (#396) üzenetére


petne
(őstag)

Nálam a T-Home a kezdőlap... nem véletlenül. :)

Rendben, de nem hiszem, hogy az jó pont, ha a google-t kell használni egy információ megtalálásához a T-Online oldalán. ;)

(#399) ForRedGlory válasza petne (#398) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Hidd el, a T-Online-nál a honlappal van a legkevesebb baj... sajnos... :(

*** powered by Huawei P30 Pro & OnePlus 7 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#400) petne válasza Core2duo6600 (#397) üzenetére


petne
(őstag)

Jaja, szerintem nem valószínű, hogy Ők forgalmazták volna...

Természetesen, ha mondjuk bekötés után nagyobb probléma jelentkezik és sokszori hibabejelentés után se tudják javítani, akkor természetesen le lehet mondani a szolgáltatást...

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.