Új hozzászólás Aktív témák

  • junior67

    csendes tag

    Ja és azt kifelejtettem, hogy fura módon amióta a számlázási problémát jeleztem telefonon az ügyfélszolgálat felé ( kb 1.5 hete) az online ügyfészolgálatba sem az email cimemmel, sem az ügyfél azonosítómmal sem pedig az MT azonosítóval nem tudok belépni. Ez lehet véletlenek egybeesése is.(?)

    "Hiba
    Önnek nincs megjeleníthető szolgáltatása!
    A hiba a következő esetekben fordulhat elő:
    • Önnek folyamatban van a szolgáltatás megrendelése,
    • jelenleg nincsen aktív T-Home szolgáltatása,
    • vagy a hibát átmeneti technikai probléma okozza. "

    Álláspontom szerint

    - nincs folyamatban levő megrendelésem
    - jelenleg aktív internet szolgáltatásom van
    - 1.5 hét szerintem nem átmeneti techikai probléma
    ( bár bizonyos csapatok csak átmenetileg voltak Mo.-n) így lehet hogy évtizedek múltán a technikai hiba is meoldódik

    "elfogtam egy levelet"

Új hozzászólás Aktív témák