Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • junior67

    csendes tag

    T-online
    (kvázi-tag)!

    Privit küldtem, választ még nem kaptam.
    Várhatom a választ, vagy kérdezzem meg a fórumban!

    Tisztelettel:
    junior67

    [ Szerkesztve ]

    "elfogtam egy levelet"

  • junior67

    csendes tag

    válasz Bici #1672 üzenetére

    A diagram nagyon szép szines mint ahogy a T reklámok.
    kb 2.100 mre vagyok a központtól a vonalcsillapítás a feltöltési irányba 30 dB, így a 8 Mbit helyett 4.6-48 ami jön. Ja és 8-ra fizetek.
    Az iptv volt 1 évig, de a T szolgáltató nem tudta vagy nem akarta mindaddig megfelelő minőségbe biztosítani mig a Nemzeti Hírközlési Hatóság piacfelügyeleti eljárást, és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság eljárást indított a szolgáltató ellen, melyben elsőfokon elmarasztaló határozat született ( a panaszkezelése miatt). ( az NNH HM-14807-9/2008 számú határozata közzétételre kerül)

    Majd amikor már majdnem rendes szolgáltatást biztosított, megoldotta a műszaki problémát: FELMONDTA ÉS MEGSZÜNTETTE AZ IPTV SZOLGÁLTATÁST, mivel "nem rudja megfelelő minőségben biztosítani" azt. Ja és kiszámlázta a szerződés bontási díjat nekem, mintha én mondtam volna fel(?) :o :o :o
    Megjegyezném, hogy a kiszámlázott díjakat rendesen hiánytalanul befizettem.
    A felmondást törvényesen megtehette, mivel lejárt az 1 éves hűségidő. De kérdem én a bekötéstől számítva azért beszedte a nem megfelelő minőségű szolgáltatásért a díjat, miközben a ASZF-ben rögzítve van, hogy ha a " szolgáltató nem tudja megfelelő minőségbe biztonítani a szolgáltatást kötbér megfizetésére kötelező". Ja fizetni persze nem akar, a műszaki problémát és a szolgáltatás helyreállításást sem akarja.

    Igy jól gondolja meg mindenki köt-e szerződést a T szolgáltatóval, mivel mindenkihez szívesen bekötik, ha pedig nem megy a szolgáltatás kirúgják.

    Ja annak ellenére, hogy piszokul dühös vagyok, még bízom abban, hogy valamilyen mindkét fél számára elfogadható megoldást a jogi képviselőink kitalálnak.

    "elfogtam egy levelet"

  • junior67

    csendes tag

    válasz Steven #1701 üzenetére

    Várj még 6 napot és NHN felé levél.
    Ilyen ügyben is már van elmarasztaló határozat.
    Ha megteszed lehet, hogy nem lesz iptv-d, ha nem teszed meg várj türelemmel talán lesz

    "elfogtam egy levelet"

  • junior67

    csendes tag

    Ja és azt kifelejtettem, hogy fura módon amióta a számlázási problémát jeleztem telefonon az ügyfélszolgálat felé ( kb 1.5 hete) az online ügyfészolgálatba sem az email cimemmel, sem az ügyfél azonosítómmal sem pedig az MT azonosítóval nem tudok belépni. Ez lehet véletlenek egybeesése is.(?)

    "Hiba
    Önnek nincs megjeleníthető szolgáltatása!
    A hiba a következő esetekben fordulhat elő:
    • Önnek folyamatban van a szolgáltatás megrendelése,
    • jelenleg nincsen aktív T-Home szolgáltatása,
    • vagy a hibát átmeneti technikai probléma okozza. "

    Álláspontom szerint

    - nincs folyamatban levő megrendelésem
    - jelenleg aktív internet szolgáltatásom van
    - 1.5 hét szerintem nem átmeneti techikai probléma
    ( bár bizonyos csapatok csak átmenetileg voltak Mo.-n) így lehet hogy évtizedek múltán a technikai hiba is meoldódik

    "elfogtam egy levelet"

  • junior67

    csendes tag

    válasz Bici #1711 üzenetére

    Azt nem.
    Felhívtam az ügyfélszolgálatot és azt a tájékoztatást adták, hogy egy korrigált számlát küldenek, a mostanit ne fizessem be.
    Nem lennék meglepve, ha a szolgáltató ezek után egyszerűen számlatartozásra hivatkozva az internet és telefonszolgáltatást is megszüntetné. :W :W

    Nem tudom miért vagyok ilyen pesszimista!?

    "elfogtam egy levelet"

  • junior67

    csendes tag

    válasz ForRedGlory #1723 üzenetére

    ForRedGlory

    Csak annyit szertnék mondani, hogy nem fikázok, csak a száraz tényeket írtam le.
    A másik probléma az, hogy jeleztem a hibát, már a telefonos ügyfélszolgálatron keresztül, de még véltozás nincs. Ja és elmondanám, hogy az ügyben kétszer is telefonáltam, és mind a kétszer más-más információt mondtak, és mind a kétszer "megnyugtattak", hogy 1-2 nap múlva jó lesz. :W :W Azóta sem jó.
    Annyira pedig egoista vagyok, hogy az nem érdekel, hogy másnak jó-e vagy sem, de nekem jó legyen ha már fizetek a szolgáltatásért. :F :F

    "elfogtam egy levelet"

  • junior67

    csendes tag

    válasz Ebit #1743 üzenetére

    "az esetben is mindenképpen jelezni kellene, mert akkor bővítés szükséges és a hibabejelnetésed alapján látni fogják, hogy erre valóban szükség van."

    jól, hangzik ,de sajnos nem igy műkődik, mert ilyenkor jön a szlogen, hogy levesszük a sávszélt, mert a vonal " műszaki okokból" nem birja.
    Szerintem örül a T, ha az idáig bejelentett fejlesztések töredékét megtudja valósitani.

    Csatlakozom az előttem szóló Ebit-hez, mivel saját bőrömön tapasztaltam meg ezt a problémát.

    Én is jeleztem folyamatosan a hibákat, bízva abba hogy fejlesztés lesz és a T megoldja, de műszaki fejlesztés helyett 'kizárt" a szolgáltatásból.!(?) Nem érte meg fejleszteni a szolgáltatónak Budapest II. kerület kiemelt zöldövezetében Ady-ligeten??? :C :C :C
    Csak gratulálni tudok :W :W

    "elfogtam egy levelet"

  • junior67

    csendes tag

    válasz petne #1829 üzenetére

    "Ismét meg kell próbálni és erősebben problémázni..."

    Ezt meg kell gondolni, mivel annó én is erősebben problémáztam erre a T szolgáltató kirzárt a szolgáltatásból ami miatt problémáztam.
    Most már tudom, hogy ha hallgattam volna még meglenne a szolgáltatás igaz minőségileg gyengén, de mivel problémáztam így már nincs szolgáltatásom.
    Ez is megoldás(?) :O :O :O

    "elfogtam egy levelet"

  • junior67

    csendes tag

    Uj fejlemény a T szolgáltató Ügyfélbarát hozzáállásaval kapcsolatban

    Aki az előzményt nem ismeri csak röviden:
    2005 évben még axelero néven futó szolgáltatóval kötöttem szerződést
    internetszolgáltatásra. A névváltozást megértem és maradtam a t-online
    néven futó szolgáltatónál. 2007 októberében telefonon az
    ügyfélszolgálat megkeresett, hogy részt kívánok-e venni a
    t-home tv tesztelésében. Vállaltam(köszönöm a bizalmat), kijöttek,
    felszerelték, de katasztrófálisan működött. Mind az internet mint a tv.
    folyamatosan lefagyott-akadozott. Hónapokig tartó próbálkozás közben egy
    "szakemberük" közölte velem, hogy ha már nem a tesztprogramban veszek
    részt, hanem rendes előfizető leszek az iptv-re akkor már jó lesz.
    Közöltem, hogy bolond azért nem vagyok, ha jó lesz a szolgáltatás
    előfizetek, ha nem vihetik az egész cuccot.
    Ekkor megjelent egy valóban szakember és 4 nap alatt megfelelő
    minőséget csikart ki az adsl vonalból, igaz még akadozott a
    kapcsolat, de már csak napi 4-5 alkalommal és nem 200-300 esetben.
    2007. április 11-től előfizető lettem.
    Szerintem ekkor követtem el hibát, mivel ez a szolgáltatás olyan mint a
    kábítószer. Beetetik az előfizetőt és ha megvonják tőle elvonási tünetei
    vannak.
    Az előfizetés napjától kezdve igaz nem működött 100%-an, de azért
    elfogadható volt. Átlagosan napi 5-10 "lefagyás volt ami az internet és
    tv-nél is jelentkezett.
    Azonban eljött 2007 szeptember-október, amikor a szolgáltatás
    katasztrófális lett, és visszatért a napi több száz lefagyás.
    Hibabejelentés-kis javulás, majd romlás, ismét hibabejelentés és ismét
    javolás majd megint romlás. Ez ment napok hetek hónapokon keresztül,
    mígnem, egy műszakis kollégájuk közölte velem, hogy 2 lehetőségem
    van, vagy így használom ahogy van, vagy felmondok mindennemű retorzió
    nélkül
    .
    Az agyam ekkor durrant el, és közöltem hogy vagy megjavítják, vagy
    fizetnek. Persze nem történt semmi, többszöri telefonálás levélírásra
    sem volt érdemi változás, sőt érdemi választ sem kaptam. .
    Mivel a szolgáltató nem reagált semmire, a műszaki problémák sem
    stüntek meg, mást nem tehettem mint a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz
    és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordultam. Ezek után indult
    be az igazi vesszőfutás. A szolgáltató ezt már zokon vette és ahogyan
    lejárt az 1 éves hűségidőm, 60 napra felmondta a szolgáltatást ( ja a
    szolgáltatás díját rendesen fizettem, hátralékom soha nem volt), 2008.
    áprilisában, annak ellenére, hogy 2008. március végén még úgy
    nyilatkozott, hogy nincs szándékában szerződést bontani velem az én
    kérésemre.
    Na és eljött a vég:
    2008.07.01.n megszűnt a szolgáltatás
    Csak megjegyezném, hogy amikor a Nemzeti Hírközlési Hatóság
    megindította a piacfelügyeleti eljárást, csodák csodájára a
    szolgáltatás a 2007 áprilsi szintet érte el és csak napi 5-10
    lefagyás volt

    Megkerestem levélben a szolgáltatót, és kértem a szolgáltatás
    visszakapcsolását, a régi előfizetői szerződés érvénybe helyezését, de
    nem volt hajlandó ( ekkor még nem kötbért követeltem). Negatív válasz
    Ezek után ügyvédet fogadtam, és megkerestük a szolgáltató, hogy a
    felmondó levélben foglaltak miatt 2007 év áprilistátó a ÁSZF-ben
    foglaltak szerinti kötbért fizessen meg részemre, és a szolgáltatást
    kapcsolják vissza. Válasz negatív.
    Eközben az online ügyfélszolgálaton keresztül megigényeltem ismételten
    a t-home szolgáltatást, amit a rendszer engedett, sőt az iptv
    hozzáférési kódot is megadta, és az előfizetői szerződést is
    kinyomtattam, melyet összeállított a szolgáltató.
    Az iptv hozzáférési kóddal a nálam jogszerűen levő setboxot
    élesítettem, és 2008. július 07.-től ismét használtam a
    szolgáltatást ami majdnem kifogástalan volt. 2008. július végén
    agusztus elején megkaptam a számlát, de nem szerepelt benne a t-home
    szolgáltatás díja, Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy nem számláztak,
    közölték velem, hogy pótszámlát küldenek. Pótszámlát nem kaptam, hanem
    lekapcsoltak ismét a szolgáltatásról.
    Most ott tartok, hogy sem szolgáltatás sem kötbér, annak ellenére, hogy
    a szolgáltató azzal az indokkal mondta fel szolgáltatást, hogy nem tudja
    megfelelő minőségben biztosítani szolgáltatást( ja azért megemlíteném,
    hogy 2(?) napra fizetett kötbért). Ha csak 2 napig nem volt jó a
    szolgáltatás akkor miért mondta fel, ha pedig felmondta azzal az
    indokkal, hogy nem tudja megfelelő minőségbe biztosítani, akkor a
    felmondás napjától számítva miért számlázott.

    Az ügyvédemmel 2008 augusztusában a XI.ker. Prielle Kornélia utcába a
    T-comnál bent voltam személyes egyeztetésen, amire szintén negatív
    válasz. Sem szolgáltatás, sem kötbér.
    Itt megjegyezném, hogy az általam követelt kötbér 100%-ról lemondtam az
    ügyvédem javára, mivel nem pénzt akartam a t-com és köztem fenálló vitás
    kérdésből profitálni, hanem egy megfelelő szintű szolgáltatást.

    A jelen helyzet pedig csak annyi, hogy sajnos bíróság lesz, mivel a
    T-szolgáltató semmilyen kompromisszumra nem hajlandó. Sőt az összes
    sajtókapcsolatomat fel fogom használni, hogy a már T-HOME szolgáltató
    rejtett arculatát is megismerjék.

    Nem én vagyok az egyetlen a környéken. Egy ismerősömet is megkeresték a
    tesztidőszakra. Őnála sem ment az elején a szolgáltatás, de nem várta ki
    a végét, és írásban kérte a szolgáltatót szereljék le a berendezést és
    szüntessék meg a szolgáltatást azonnali hatállyal.
    Több hónapi levelezgetés ( persze csak egyirányú) után 2008 közepén
    szerelték csak le. És most jön a csavar, az előfizető felmondása
    ellenére, a szolgáltató a leszerelés napjáig terjedő időszakra
    kiszámlázta a szolgáltatás díját, amit nem is tudott ismerősöm
    megfelelő minőségben használni.

    Kérdés:
    Miért van az, hogy a szolgáltató túlvállalja magát. Harácsolja az
    előfizetőket, beeteti őket, és ahol nem jó a szolgáltatás és fel
    merik emelni a hangjukat, eldobják mint egy használt ruhát.
    Aki pedig fel akar mondani ahhoz pedig görcsösen ragaszkodnak, mivel
    csendben vannak.

    Miért mondta fel a szolgáltató a szolgáltatást annak ellenére, hogy
    kompromisszumos
    javaslattal is előálltam, hogy csökkentett minőségben is vállatam volna
    az előfizetést, bizonyos körülmények között.
    Miért nem hajlandó a szolgáltató komolyabb hibaelhárításra ( vonalcsere
    stb.)
    Miért nem érdeke a szolgáltatónak, hogy egy frekventált helyen, a Bp.,
    II.kerület kiemelt zöldövezetében, Ady-ligeten és Hidegkúton nem
    működjön a szolgáltatás és ellenreklámozásra is képes "haragost
    gyűjtsenek.
    Csak megemlíteném, hogy én alapvetően márkahű vagyok, mivel minden
    szolgáltatásukat eddig igénybe vettem ( T-online, T-com, T-mobil) és
    reményeim szerint vehetem is.
    Eddig az előzmény!!!!! :W :W

    [B]A folytatás
    ]Meszüntették az iptv szolgáltatást, de nagy kegyesen sz internetet meghagyták és csomagmódosítást ajánlottak be 8 Mbit/s-t, amink a díja ha jól emlékszemn 6.700 Ft.
    Mivel ajánlották és ígérték, hogy az iptv által okozott problémák megszünnek.
    Na most jön a java.
    Jöttek a problémák a nettel kapcsolatban is 8 helyett jött 3-5 ig de fizettettek velem 8-ra.
    Nyugodt hangvételű hibabejelentés, felvették.
    Tegnapi napon a hibabejelentésre reagálva megkerestek telefonon egy ügyintéző és közölte, hogy a hibát nem tudják kiküszöbölni, és megküldik vonalvizsgálatra a javaslatot ( ismét, pedig majdnem 1 éve tudtjá hogy mi a hiba), és műszaki szakvéleményt kérnek. Ez a beszélgetés 2008.11.18.n 16:33 perckor zajlott le. Itt közölték, hogy a vonalvizsgálat és a szakértői vizsgálat után kb 2-3 hét elteltével felhívnak. Fel is hívtak még aznap 17:54 perckor, hogy elvégeztek mindenféle vizsgálatot(????? de gyorsan) és nem tudják megfeleleő minőségben biztosítani az internet szolgáltatást sem, és lehetőségeket ecseteltek. VAGY FELMONDOK, MINDENFÉLE RETORZIÓ NÉLKÜL, VAGY MEHETEK A P..........BA.
    kérdésemre, hogy fejlesztéseket mikor fognak végrehajtani, csak annyit közöltek, hogy ezt a típusú vonalat már soha nem fogják javítani illetve fejleszteni, mivel a szolgáltatónak nem érdeke. (ADSL)
    kÉRDÉSKÉNT MERÜLT FEL BENNEM, HOGY AMIKOR AZ IPTV -T EGY SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYRE ALAPOZVA, (MISZERINT NEM TUDJA MEGFELELŐ MINŐSÉGBEN BIZTOSÍTANI A SZOLGÁLTATÁST) FELMONDTA ÉS MEGSZÜNTETTE, A MEGMARADÓ INTERNET SZOLGÁLTATÁSRA MIÉRT NEM MONDTA, HOGY NEM KÖTHETEK 8 MBIT/S CSOMAGRA SZERZŐDÉST, MIVEL NEM TUDJA BIZTOSÍTANI.
    MIÉRT, AZÉRT MIVEL AKKOR NEM TUDOTT VOLNA SZAR SZOLGÁLTATÁSÉRT TELJES DÍJAT BESZEDNI.
    JA ÉS ELMONDTÁK, HOGY AZ ÁLTALÁNOSSÁGBEN BEKÖTÉS ELŐTT NEM VIZSGÁLJÁK A VONALAT, HOGY BÍRJA-E A SZOLGÁLTATÁST VAGY SEM. MAJD HA NEM BÍRJA AZ ELŐFIZETŐ ÚGYIS REKLAMÁL.

    HA REKLAMÁL PEDIG SZERZŐDÉST BONTANAK ( EZT NEM MONTÁK DE EZ VAN)

    REMÉLEM AZ ESETEMBŐL SOKAN TANULNAK ÉS NAGYON ÁTGONDOLJÁK, HOGY SZERZŐDÉST KÖTNEK-E A T-VEL.[/B]

    Azért megemlíteném, hogy az új eseménnyel kapcolatban ismét NHH és NFVH következik, és szerintem bíróság.
    Időt és pénzt nem sajnálok, mivel nem tűröm hogy egy szolgáltató aki az előfizető pénzén szedi meg magát lesza...ja az ügyfelet aki fizet.

    "elfogtam egy levelet"

  • junior67

    csendes tag

    válasz ForRedGlory #2442 üzenetére

    ""Gipsz Jakab" 2008.08.03-án rendelt T-Home TV-t, mert hallotta hogy milyen jó. Két hét múlva bekötötték neki és azóta is meg van elégedve a szolgáltatással, minden kiválóan működik rajta.
    Szerinted miért írtam ezt""

    Megértem!
    De amikor nálam bekötötték akkor sem működött kiválóan, de számomra elfogadható volt de vállaltam mert midezek ellenére tetszett. Én beleegyeztem, nem is reklamáltam. Azonban mikor kataszrófális lett akkor emeltem fel a hangom. Ja és nem lehúzni akartam a céget, csak szolgáltatást.
    Miért!!
    Mivel annak ellenére, hogy vannak problémák tényleg kiemelkedően jó a szolgáltatás.
    Bízom benne, hogy ismét "családtag" lehetek, mivel már látom a fényt az alagút végén. Ja és nem pénzt, hanem szolgáltatást.
    Annak adok és a vitás hónapok alatt is annak adtam hangot, hogy akinek lehet ezt vegye igénybe, de gondolja meg. Nem azt mondtam, hogy távolról kerülje el. Ha a T nagyobb fejlesztéseket végezne és azt gyorsan akkor szerintem kiütne minden konkurenciát.
    Ha nem lenne jó nem is harcoltam volna!!!!!

    "elfogtam egy levelet"

  • junior67

    csendes tag

    válasz petne #2447 üzenetére

    "Ismerem sztoridat, mivel korábban továbbítottam már egy illetékesnek. A T álláspontjára én is kíváncsi lennék, mert nem vagyok biztos benne, hogy minden pontosan így történt. Ráadásul a saját ÁSZF ismeretimből tudom, hogy több pontban sajnos tévedsz, például, hogy a szolgáltatónak is ugyanúgy vannak jogai, mint az előfizetőnek. Jelen esetben ezt alkalmazta is, mivel nem tudja biztosítani a szolgáltatást nálad. Ezek a rendelkezések az ÁSZF megfelelő pontjai tartalmazzák, de ezt a jogászok úgyis tisztázni fogják."

    Neked személy szerint köszönöm, illetve kollégáidnak.
    De mint írtad "több ponton tévedek". LEHET, de senki nem tévedhetetlen, Én sem Ti sem.
    Ha a problémát ismered, akkor látod azt is, hogy a kezdetekben sőt a végén is Hozzátok ragaszkodtam mint szolgáltatóhoz. Nem lehúzni akartalak benneteket. Ha a műszaki paramétereket is látod illetve láttad, akkor láttad azzt is hogy mindaddig nem szóltam amig elviselhető volt a "szakadások" száma, mivel tudtam hogy semmi nem lehet tökéletes
    Az első időkben még tényleg korrekt volt a cég utána valami történ(?), de én senkire nem haragszom, csak dühös voltam, mer nem szeretem ha lesz.....ják a fejem. Tudom a harag rossz tanácsadó, és egyes emberek hozzáállásából nem korrekt minősítést kialakítani egy csapatról.
    Ezek mellett remélem ismét 'családtag" leszek és csak jót fogok írni.
    Ha pedig a T álláspontjára is kíváncsi vagy keress priviben, minden megvan nálam. és megküldöm vagy megbeszélhetjük.
    További szép napot.
    üdv: junior67

    "elfogtam egy levelet"

Új hozzászólás Aktív témák